De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

PPG

19 feb 2011, 10:15

alee Benson, ge wet wel motards ondereen :roll: :roll: :roll:
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft

Fadre

19 feb 2011, 11:44

Slecht weer vandaag :( slechts 20 graden en een beetje wind :(
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

redtail

19 feb 2011, 11:51

Hier ist goe ......
4° ( voelt aan als 1°) en een beetje grijs en wa wind 13kmu OZO.
8) 8)
Ik verlang al terug naar de winter :roll: :roll:
RT :wink:

Fadre

19 feb 2011, 15:27

Geduld mannekes,nog een week en ge zult nog zweten.(i.d.s.) :D

Desperado

19 feb 2011, 16:13

Ja, wij kijken wel uit naar nog eens een ritje met de bende zene... :lol: :P

Benson

19 feb 2011, 18:39

Waarom gaan we zweten Fadre moeten we uwen hof soms komen omschuppen voor nen nieuwe gazon :roll:

Vandaag weer een klein toerke gedaan ; stabroek,putte,huijbergen ,essen en toen ik even later aan de den odul zijn straat passeerde ondervond ik dat daar raar mannen wonen in die buurt.
Wat ze ni kwijt raken gooien ze gewoon op straat :evil: kwam daar wa verder uit ne zijweg een tractor met aanhangwagen vol mest gereden en verloor daar voor mijne neus een heel kwak van zijn stinkende lading.
Gelukkig kwam er geen verkeer van den andere kant zodat ik het ander vak kon opvliegen en mij vlug uit de voeten gemaakt want het stonk er als de pest :!:
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

redtail

19 feb 2011, 18:46

Mijn grootmoeder zegde altijd..stront is geld :?
Mss ga je nu het groot lot uit hebben hé Benson.
RT

Fadre

20 feb 2011, 10:38

Benson, over voeten gesproken hier zijn de mijne :D Afbeelding

redtail

20 feb 2011, 12:33

Dat is zeker op Sint Anneke?
RT

Benson

20 feb 2011, 18:07

denk aan de vijver achter zijnen hof en ons maar wijs maken dat hem op verlof is :twisted:
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Fadre

20 feb 2011, 22:07

U hebt het ongetwijfeld ook opgemerkt. Na enkele zachtere weken hebben we weer wat vriesnachten achter de rug. De winter staat dan ook opnieuw voor de deur. Volgende week zou het weer heel in het land gaan vriezen. In de Kempen en de Ardennen wordt zelfs smeltende sneeuw verwacht.

Dit zijn de weersverwachtingen voor Belgie en binnen vijf dagen is mijn verblijf hier in Turkije gedaan :( Gedaan met raki te drinken op een terras, in mijn zwembroek rond te lopen en petangue spelen op het strand.Dus geen zand meer maar strooizout;Geen raki maar hete thee,zwembroek wordt lang flannel onderbroek,zonnekreem wordt vicks,mijn ondertussen bekende blote voeten worden in dikke wollen kousen gestopt en T shirts vervangen door bodywarmers.Ik zoek eigenlijk nog wat sponsors onder jullie die mij wat financieel willen steunen om mijn verblijf hier enkele maanden te verlengen en als tegen prestatie stuur ik jullie een foto van schaars geklede vrouwen die hier liggen te zonnen natuurlijk is de gemiddelde leeftijd van de dames iets hoger dan in het hoog seizoen maar dit mag u natuurlijk niet weerhouden om de nodige bijdrage te doen om mijn verblijf hier te verlengen.
Alvast bedankt :D

Benson

21 feb 2011, 09:48

Wel fadre ,

we zullen op uw woonplaats , daar iedereen je daar kent , een benefiet houden.

Als die genoeg opbrengt om je verblijf ginder met een maand te verlengen tussen al die naakte dames op leeftijd sturen we je het geld op :twisted:

Indien het ni voldoende is gaan we er ne ferme van pakken , in afwachting van uw terugkomst met een hoop nieuwe ideeén voor ritten :idea:

Want die zult ge nu daar al liggend op uw luie krent wel opgedaan hebben zeker :!: :!:

Benson

21 feb 2011, 10:11

Ik heb ook een idee voor onze eerste rit , die jaarlijks via andere wegen kan herhaald worden.

Een toer die gaat via Scherpenheuvel en we daar een stop doen om

een kaars te branden ter herinnering aan alle overleden familie,vrienden en kennissen

een kaars te branden ter ondersteuning van alle zieken

en

een kaars te branden voor de goede afloop van alle mooie ritten die we dat jaar gaan doen

Wat vinden jullie daar van :?:

redtail

21 feb 2011, 17:11

Zo passé :!:
RT

Benson

22 feb 2011, 17:33

ja redtail als ge scherpenheuvel passé vind kunnen we natuurlijk ook naar Santiago De Compostella rijden maar da ga op éénen dag ni lukken zene.

Dit bedoel ik zeker ook ni uit geloofsovertuiging maar gewoon als doel voor een rit en toch eens iets te doen voor al de geliefden die ieder van ons al heeft verloren en steun voor zieken enz ... :!: