DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

PPG

29 jul 2009, 12:10

Hey Redtail ,

Ontstressend ? Als ge stil staat ( in panne ) langs de kant van de weg is het wel stressen zenne .

Maar allee , ik ben weeral een aantal ervaringen rijker en ( slimmer )

Ik had ook nog nooit zoooon eind alleen gereden , toch was mijn beste vriend de GPS.
Al heeft hij mij ook een paar keer gechareld .Maar da zal wel aan de gebruiker liggen he .

Wanneer ben je weg ? zondag al ?

Heb zondag mijn motoke goe opgepoetst , was van voor Italie geleden .
Hij blinkt da oe ogen der van zeer doen .

Hij is er terug klaar voor

Ppg

PPG

29 jul 2009, 12:14

Benson ,

Zonder tegenbericht mag je mij erbij zetten voor zondag 9 /08.

Ik zal ook om 08h00 aan de Cor zijn .

Weet nog ni me welke moto mor ge zult mij wel erkenne he

Ppg

redtail

29 jul 2009, 14:02

PPG schreef:Hey Redtail ,
Wanneer ben je weg ? zondag al ?
Ppg
Wij vertrekken op vrijdag 7 Aug. terug Zond.16 Aug.
( ALS alles goe gaat volgens planning :?: :?: :!: :!: )

Benson

29 jul 2009, 17:31

Ja PPG wat heb je nu weer allemaal voorgehad,ik was al lang van plan om ook een Guzzi te kopen maar nu heb ik die plannen maar in de vuilbak gegooid.

Ik dacht dat een motor diende om met rijden maar een Guzzi zo te zien niet ,dat is zoals een Ferrari die staat ook meer in de garage dan dat er met gereden word. 8) :roll: :lol:

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Benson

29 jul 2009, 17:34

Hallo One - line bikers

zondag 9 augustus doen de friends hun 5de rit dit jaar

nu gaat het naar Valkenburg.

Voor wie mee wil

Samenkomst om 8u30 op de grote parking voor het fruitkraam aan het rond punt te Wommelgem.

Vertrek 8u50 naar het clublokaal van de friends in café Familia

Adolf Mortelmanstr 18 Wommelgem;

Het vertrek daar is gepland om 9u15.

Wie gaat er al mee :

Benson
Kwik en Flipke
Odul
PPG

Wie nog ?

Laat wel een bericht hier op het forum zodat we weten wie er mee gaat.

Groetjes en voorzichtig rijden hé mannen.

Afbeelding[/quote]
Laatst gewijzigd door Benson op 06 aug 2009, 17:11, 4 keer totaal gewijzigd.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

odul

02 aug 2009, 16:36

Hallo makkers
voor de tocht van de friends rijd ik mee,tenminste als het weer ook wat meewil :roll: .Ik zal naar de Cor komen aan de leugenberg.
Tot zondag dus
groetjes
Ludo :)

PPG

03 aug 2009, 07:27

Benson,

Wie is Kwik en Flipke ,,,,,,,,????????????

Ppg

Benson

03 aug 2009, 17:58

hi PPG

kwik en flipke zijn astrid en philiph met die kawa 1400 sporttourig

dat is hun bijnaam.

Afbeelding

Louke

04 aug 2009, 11:19

Hallo on- line-bikers!
Ik wil wel mee op 9 augustus naar Valkenburg maar het adres aan de fruitkraam aan het rond punt te Wommelgem ken ik niet en kan er dus mijn GPS niet op instellen. Ik kom jullie hopelijk tegen in de Mortelmansstraat.
Groetjes,
Louke.

Benson

04 aug 2009, 11:55

Hallo louke ,

het is niet moeilijk als je langs de autostrade komt en je neemt de afrit Wommelgem kom je op het rond punt uit ( Autolei )

Er zijn 2 parkings naast , een kleine en een grote, op de grote is het fruitkraam , 't is eigenlijk geen kraam maar een gebouw waar je niet naast kan zien.

Kom je van de richting Antwerpen moet je rond rijden op het midden vak en na de derde afslag direckt rechts de parking op en kom je van Eindhoven / Luik dan passeer je één afslag en dan direckt rechts de parking op.

Wel oppassen dat is wel een rond punt maar je hebt er geen voorrang op!!!

Afbeelding

Louke

04 aug 2009, 16:05

Hallo Benson.
Het is voor mij niet zo klaar. Ik vermoed dat je van de afrit 18 spreekt op de E313. Ik kom van de afrit 6 op de E19 te Wilrijk via de R11 naar Wommelgem. Moest ik die parkings niet zien dan rijd ik wel naar de Mortelmansstraat op GPS, dat is voor mij het gemakkelijkst. Moest ik daar op het voorziene vertrekuur niet zijn wacht dan niet op mij, want bij regenweer kom ik er niet door.
Groetjes

Benson

04 aug 2009, 16:57

Hey Louke

als je via de R 11 komt rijd je automatisch langs de frans beirenslaan die verlengt word door de autolei recht op het rond punt het middenste vak aanhouden onder de autostrade door eerste afslag voorbij en rechts de parking op .

Afbeelding

Louke

04 aug 2009, 19:42

Bedankt Benson. :wink:

Louke

05 aug 2009, 10:27

Hallo mannen. Ik heb mij bedacht en zal niet meerijden naar Valkenburg. Bij nader toezien is dat voor mij een dagtrip van boven de 400 km en dat is mij wat te ver. Sorry.
Groetjes en veel plezier aan de rijders.

den buldog

06 aug 2009, 09:25

hey motards
den buldog moet passen voor nu zondag er is iets onverwachts tussen gekomen. tot later