De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Hey maten
dinsdag in gezeldschap van bandido , den buldog , fadre en odul de zeven heerlijkheden nog eens gedaan , voor sommige de eerste x voor andere de zoveelste maal , maar telkens weer een mooie rit om te doen en zeker met het prachtige weer dat we hadden .
Om 1 uur vertrek zoals afgesproken , kwamen we samen aan den Esso op de Leugenberg , maar moesten we op fadre en bandido nog bijna een kwartier wachten , waarschijnlijk rond gereden langs Brussel
Hier den Buldog mé zijnen bobber.

Ikke met hetzelfde motoke maar iets anders

Kwam er nog een Harley bijstaan , dacht ja , we hebben er een nieuw lid bij maar het was ne maat van den buldog die daar toevallig kwam tanken .

Odul was er ook al vroeg bij maar die 2 ander kiekes lieten wa langer op zich wachten .

Mijne eerste vaste stop op deze rit was gelukkig open want daar hebben ze heerlijk softijs.

Natuurlijk is den eene tegen den andere iets meer ervaren en vooral properder in het eten van een ijsje

Onderweg natuurlijk ook eens gestopt om van het mooie uitzicht te genieten.

In Dinteloord stop ik ook altijd tijdens deze rit om iets te gaan drinken of eten dus die mannen ook maar toegelaten om hunne groten dorst te lessen

Ja en dien dorst was zo groot dat ik voor we afscheid namen om huiswaarts te keren nog maar eens een mooi terrasje heb opgezocht zodat ze in den duvel konden vliegen allé vliegen ééne en daar bleef het bij anders vonden ze hunne weg ni meer

Bij het trekken van vorige foto hof den odul plots zijn linker been op en liet daar een scheet , hij blaasde bijna het kasteel omver en ging de fadre bij de volgende er nog eens goe bij staan om van de bijhorende geur te genieten

Quisvraagje over de volgende foto , de eerste wint een voetreis naar scherpenheuvel op eigen kosten , maar krijgt als cado een kaars om ginder te branden . Wel verplicht als bewijs een fotoreportage te maken van die uitstap
Wie drinkt hier nen echten Duvel .

Hopelijk was iedereen tevreden en kunnen we vlug weer een rit gaan doen.
dinsdag in gezeldschap van bandido , den buldog , fadre en odul de zeven heerlijkheden nog eens gedaan , voor sommige de eerste x voor andere de zoveelste maal , maar telkens weer een mooie rit om te doen en zeker met het prachtige weer dat we hadden .
Om 1 uur vertrek zoals afgesproken , kwamen we samen aan den Esso op de Leugenberg , maar moesten we op fadre en bandido nog bijna een kwartier wachten , waarschijnlijk rond gereden langs Brussel
Hier den Buldog mé zijnen bobber.
Ikke met hetzelfde motoke maar iets anders
Kwam er nog een Harley bijstaan , dacht ja , we hebben er een nieuw lid bij maar het was ne maat van den buldog die daar toevallig kwam tanken .
Odul was er ook al vroeg bij maar die 2 ander kiekes lieten wa langer op zich wachten .
Mijne eerste vaste stop op deze rit was gelukkig open want daar hebben ze heerlijk softijs.
Natuurlijk is den eene tegen den andere iets meer ervaren en vooral properder in het eten van een ijsje
Onderweg natuurlijk ook eens gestopt om van het mooie uitzicht te genieten.
In Dinteloord stop ik ook altijd tijdens deze rit om iets te gaan drinken of eten dus die mannen ook maar toegelaten om hunne groten dorst te lessen
Ja en dien dorst was zo groot dat ik voor we afscheid namen om huiswaarts te keren nog maar eens een mooi terrasje heb opgezocht zodat ze in den duvel konden vliegen allé vliegen ééne en daar bleef het bij anders vonden ze hunne weg ni meer
Bij het trekken van vorige foto hof den odul plots zijn linker been op en liet daar een scheet , hij blaasde bijna het kasteel omver en ging de fadre bij de volgende er nog eens goe bij staan om van de bijhorende geur te genieten
Quisvraagje over de volgende foto , de eerste wint een voetreis naar scherpenheuvel op eigen kosten , maar krijgt als cado een kaars om ginder te branden . Wel verplicht als bewijs een fotoreportage te maken van die uitstap
Wie drinkt hier nen echten Duvel .
Hopelijk was iedereen tevreden en kunnen we vlug weer een rit gaan doen.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Benson makker wer en schoon reportage , geweldige foto's en heel goe aangevuld met toffe commentaar en nog is merci ver de schoon rit
ver herhaling vatbaar
groetjes den buldog
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
ver herhaling vatbaar
groetjes den buldog
BURN RUBBER NOTH YOUR SOUL
-
Ja redtail dat is het voordeel van op pensioen te zijn hé , dan kunt ge wanneer ze goed weer voorspellen in de loop v d week er ook van profiteren om te gaan toeren
Morgen ( zondag )gaan we weer een toerke doen , kom met zen allen tegen 12u45 naar het Essostation op de Leugenberg te Ekeren.
Vertrek 1u richting Nederland op verkenning door zeeland ,zullen wel zien waar we terecht komen
Gaan al zeker mee :
Benson
Den Buldog
Desperado & co
Morgen ( zondag )gaan we weer een toerke doen , kom met zen allen tegen 12u45 naar het Essostation op de Leugenberg te Ekeren.
Vertrek 1u richting Nederland op verkenning door zeeland ,zullen wel zien waar we terecht komen
Gaan al zeker mee :
Benson
Den Buldog
Desperado & co
-
Fadre - Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
De volgende personen zijn reeds ingeschreven voor reunie 26 maart 2011
Taverne "Lindehoeve"
Veldenbergstraat 97 2330 Merksplas
PPG 2
Redtail 2
Jas 2
Benson 2
Desperado 2
Den Buldog 2
Fadre 1
Odul 2
Bandido 1
Ludo Pan European 1
Rudy en Vivianne 2
Taverne "Lindehoeve"
PPG 2
Redtail 2
Jas 2
Benson 2
Desperado 2
Den Buldog 2
Fadre 1
Odul 2
Bandido 1
Ludo Pan European 1
Rudy en Vivianne 2
Laatst gewijzigd door Fadre op 21 mar 2011, 07:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.
-
Kalieber - Lid geworden op: 22 nov 2007, 19:30
Hallo ,
Spijtig genoeg kunnen wij zaterdag niet aanwezig zijn op het etentje van de one line bikers . Mijn moeder,90 , jaar is gevallen en logeert nu voorlopig bij ons en ik kan het niet maken om haar bijna een ganse dag alleen te laten .
Zij heeft haar pols en twee ribben gebroken .
Groetjes Agnes en Jan
Spijtig genoeg kunnen wij zaterdag niet aanwezig zijn op het etentje van de one line bikers . Mijn moeder,90 , jaar is gevallen en logeert nu voorlopig bij ons en ik kan het niet maken om haar bijna een ganse dag alleen te laten .
Zij heeft haar pols en twee ribben gebroken .
Groetjes Agnes en Jan
-
Spijtig Jan en Agnes,wij hadden jullie er graag bijgehad maar in die omstandigheden is het zeer begrijpelijk en hopelijk komt alles goed met uw moeder.
Groetjes Fadre
Groetjes Fadre
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Desperado, als je eens een route wil rijden
zonder veel huiswerk te maken:
Heb ik het volgende gevonden,
http://www.reisroutes.be/autoroutes/alleroutes-5.aspx
Onmiddellijk te downloaden op GPS.
ook vlaamse ardennen.
Gr,
RT
zonder veel huiswerk te maken:
Heb ik het volgende gevonden,
http://www.reisroutes.be/autoroutes/alleroutes-5.aspx
Onmiddellijk te downloaden op GPS.
ook vlaamse ardennen.
Gr,
RT
-
ja kalieber, spijtig maar we zien je dan wel weer op één v.d ritten , wens haar veel beterschap
Zondag een mooi ritje gedaan in gezeldschap van den buldog,desperado & eega en redtail was er ook doorgekomen .
Via Ossendrecht de Nederlandse polder ingereden en langs Krabbendijk , Oostdijk , Yerseke enz ... naar het Sas van Goes waar we iets zijn gaan drinken en dan verder via het Veerse meer tot aan Middelburg en daar terug gedraaid richting Belgie en op het laatst nog een natje om de dorstigen te laven
't Was weer gezellig om samen te gaan toeren en terrassen wel geen fotokes deze keer want in de haast om te gaan rijden camerake weer vergeten
Zondag een mooi ritje gedaan in gezeldschap van den buldog,desperado & eega en redtail was er ook doorgekomen .
Via Ossendrecht de Nederlandse polder ingereden en langs Krabbendijk , Oostdijk , Yerseke enz ... naar het Sas van Goes waar we iets zijn gaan drinken en dan verder via het Veerse meer tot aan Middelburg en daar terug gedraaid richting Belgie en op het laatst nog een natje om de dorstigen te laven
't Was weer gezellig om samen te gaan toeren en terrassen wel geen fotokes deze keer want in de haast om te gaan rijden camerake weer vergeten
-
Is da ni schoon
vader en zoon
samen door de polder
op den bobber
en aan de kalmthoutse heide
waren ze ook beide
meer moet da ni zijn
om gelukkig te zijn

vader en zoon
samen door de polder
op den bobber
en aan de kalmthoutse heide
waren ze ook beide
meer moet da ni zijn
om gelukkig te zijn
-
Softail - Lid geworden op: 31 aug 2007, 22:17
Vader en zoon, samen door een poort
Eerst was het er een, nu zijn er al twee.
Planten die motoren zich soms voort?
Ik ken dat trotse vaderlijke gevoel
Samen met mijn dochter toeren
Vooral dat samen, dat is het doel
Jullie hebben hetzelfde machien
Ze doen me ergens aan denken,
Een Amerikaans merk misschien?
Allebei trots en gelukkig op da machien
Terecht, ze zijn geweldig schoon om te zien.

Eerst was het er een, nu zijn er al twee.
Planten die motoren zich soms voort?
Ik ken dat trotse vaderlijke gevoel
Samen met mijn dochter toeren
Vooral dat samen, dat is het doel
Jullie hebben hetzelfde machien
Ze doen me ergens aan denken,
Een Amerikaans merk misschien?
Allebei trots en gelukkig op da machien
Terecht, ze zijn geweldig schoon om te zien.
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..
-
De volgende personen zijn reeds ingeschreven voor reunie 26 maart 2011
Vanavond om 18:30
Taverne "Lindehoeve"
TEL: 014/632 449
0477-64 00 78
PPG 2
Redtail 2
Jas 2
Benson 2
Desperado 2
Den Buldog 2
Fadre 1
Odul 2
Bandido 1
Ludo Pan European 1
Rudy en Vivianne 2

Vanavond om 18:30
Taverne "Lindehoeve"
TEL: 014/632 449
0477-64 00 78
PPG 2
Redtail 2
Jas 2
Benson 2
Desperado 2
Den Buldog 2
Fadre 1
Odul 2
Bandido 1
Ludo Pan European 1
Rudy en Vivianne 2
-
Star Rider - Lid geworden op: 06 apr 2010, 16:42
Weer zeer lang geleden
Na al onze verbouwingswerken en verhuis naar ons nieuw adres zitten we eindelijk bijna op ons plaats
Dus dat wil zeggen als er nog eens een ritje wordt georganiseerd dat we zeker nog gaan mee rijden met jullie.Teminste als we natuurlijk nog mogen meerijden van jullie?
Staat er misschien morgen zondag al iets op het progamma,of nemen jullie een dagje rust na het zwaar tafellen van vanavond.
Yammeke en ik wensen jullie alvast smakelijk eten en geniet ervan
Honda Goldwing GL1800
What you ride is what you get. How you ride is who you are.
What you ride is what you get. How you ride is who you are.
-
Een klein rechtzetting in ons voordeel.Door een misverstand zal vanavond een menu aangeboden worden van 24 euro in plaats van34 euro 
All in drank kan ook maar is geen verplichting.

All in drank kan ook maar is geen verplichting.