DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)
-
den buldog - Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
HELLO MOTARDS
nu zondag 16/08/2009 is er in Ertvelde/Assenede een bepijlde rondrit van 165km richting vlaamse ardennen ten voordele van kanker inschrijving 6euro . diegene die meewillen afspraak aan de COR op den leugenberg voor de mannen van de kant kapellen/ekeren voor de rest afspraak terplaatse SALOON BOOTHILL
STOEPESTRAAT 21
ERTVELDE-STOEPE ASSENEDE opzij van zelzate als ge van antwerpen komt
TERPLAATSE OM 9 UUR anders cor om 8uur
gaan al mee gr
den buldog
ppg
nu zondag 16/08/2009 is er in Ertvelde/Assenede een bepijlde rondrit van 165km richting vlaamse ardennen ten voordele van kanker inschrijving 6euro . diegene die meewillen afspraak aan de COR op den leugenberg voor de mannen van de kant kapellen/ekeren voor de rest afspraak terplaatse SALOON BOOTHILL
STOEPESTRAAT 21
ERTVELDE-STOEPE ASSENEDE opzij van zelzate als ge van antwerpen komt
TERPLAATSE OM 9 UUR anders cor om 8uur
gaan al mee gr
den buldog
ppg
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Hallo makkers
zondag 9 augustus hadden we weer afspraak bij motoclub"de friends".We spraken aan de Cor af en vertrokken dan naar het rondpunt van Wijnegem.Daar vertrokken we dan naar het clublokaal waar we arriveerden met 11 motoren.Hier hadden we dan nog ruim tijd om iets te drinken waarna we ons startklaar gingen maken.Met27 motoren vertrokken we dan voor de rit naar Valkenburg,langs Diest,scherpenheuvel naar Hasselt waar een stop werd gemaakt.Daarna ging de rit verder naar Valkenburg,mooi en gezellig stadje.Daar kregen we de tijd om iets te drinken ,te eten of een wandeling te maken en om drie uur werd de terugtocht aangevat.het was weer een heerlijke rit langs gewestwegen en onder deskundige leiding van de friends,bedankt mannen en het weer heeft zeker ook meegeholpen aan deze geslaagde dag.Hopelijk kan ik de volgende rit ook meerijden.Heb paar foto's genomen en zal ze meeposten.
Groetjes
Ludo :)
PS. Zelfs PPG heeft de rit uitgereden nu hij een duwer bijhad :lol:

zondag 9 augustus hadden we weer afspraak bij motoclub"de friends".We spraken aan de Cor af en vertrokken dan naar het rondpunt van Wijnegem.Daar vertrokken we dan naar het clublokaal waar we arriveerden met 11 motoren.Hier hadden we dan nog ruim tijd om iets te drinken waarna we ons startklaar gingen maken.Met27 motoren vertrokken we dan voor de rit naar Valkenburg,langs Diest,scherpenheuvel naar Hasselt waar een stop werd gemaakt.Daarna ging de rit verder naar Valkenburg,mooi en gezellig stadje.Daar kregen we de tijd om iets te drinken ,te eten of een wandeling te maken en om drie uur werd de terugtocht aangevat.het was weer een heerlijke rit langs gewestwegen en onder deskundige leiding van de friends,bedankt mannen en het weer heeft zeker ook meegeholpen aan deze geslaagde dag.Hopelijk kan ik de volgende rit ook meerijden.Heb paar foto's genomen en zal ze meeposten.
Groetjes
Ludo :)
PS. Zelfs PPG heeft de rit uitgereden nu hij een duwer bijhad :lol:
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Oeps en terug vroeoem sé , hey manne een dikke week weg geweest naar de Dolo's, wa is dat daar een prachtige streek seg ,en bochten mmmm....bandjes heeeelemaal gebruikt
zeker voor herhaling vatbaar 
En bijna niet te geloven maar mijn Tomtommeke geeft een totaal van 4880 km's aan ( goe gereden hé).OEI
getalleke verkeerd gelezen,moet 4280 zijn,vond het wa veel en nog eens gezien
Ok , ik ben meer dan een week weggeweest en zie dat jullie al mooie ritten hebben gedaan ,maar wie is Jas en MIMS
Tot volgende,RT
En bijna niet te geloven maar mijn Tomtommeke geeft een totaal van 4880 km's aan ( goe gereden hé).OEI
Ok , ik ben meer dan een week weggeweest en zie dat jullie al mooie ritten hebben gedaan ,maar wie is Jas en MIMS
Tot volgende,RT
-
Goe gezien , ne platte band of een kettingske gebroken,zo gemaakt ...en zeker me PPG in de geburen, heeft nen ganse gereedschapsbak bij, zo geflikt............ MAAR als er nen motard in a gat rijd..wa dan ? Ik heb da al is mee gemaakt zene é PPGMIMS schreef:Neen , met de fiets
RT
-
PPG - Lid geworden op: 26 jan 2008, 15:21
He Redtal,
Bangelijk he de DOLO's.
En .....kenden ze ons nog in het hotel , of hebt ge u van den dommme gehouden ?
JAS is ne motard die mee met de groep van ex S-REIZEN nu AZURA meegaat( lees rijd ).
Ni teveel gekonkelfoes me ons mims he , die is al helemaal over de schreef ont gaan .Anders zie ik mij verplicht van hare inlog af te pakke zene.
.......
Tot een van de ..............
Gr
PPG
Bangelijk he de DOLO's.
En .....kenden ze ons nog in het hotel , of hebt ge u van den dommme gehouden ?
JAS is ne motard die mee met de groep van ex S-REIZEN nu AZURA meegaat( lees rijd ).
Ni teveel gekonkelfoes me ons mims he , die is al helemaal over de schreef ont gaan .Anders zie ik mij verplicht van hare inlog af te pakke zene.
Gr
PPG
-
Laat mims toch ook eens genieten van andere manne hé seg , zo lang het maar virtueel isPPG schreef:He Redtal,
Bangelijk he de DOLO's.
En .....kenden ze ons nog in het hotel , of hebt ge u van den dommme gehouden ?![]()
Ni teveel gekonkelfoes me ons mims he , die is al helemaal over de schreef ont gaan .Anders zie ik mij verplicht van hare inlog af te pakke zene.![]()
![]()
![]()
![]()
.......
![]()
Gr
PPG