De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

PPG

21 okt 2009, 07:17

Hey Fadre ,

Pas op he ,ge wet, ik heb nog altijd mijn scooterke waar da kik in de week me rond toer he .
Die lot mij practisch nooit in de steek ( als ik het kontakt ni vergeet af te zetten ).
Als ik ooit verander dan zal het wel nen bangelijke scooter weurre.

PPG

redtail

21 okt 2009, 07:56

Een scooterke en aan den andere kant een tatooke van da scooterke met een hamerke en een zaagske toch wel é seg choe :roll:

odul

22 okt 2009, 21:16

hallo motarkes

zijn er hier mensen die met mijn brommerke willen lachen,opgepast he :evil: .
PPG zou je eens niet meer met je Guzzike rijden,seffens zeggen ze weer dat ie te lang stilstaat :? .
Hoe staat het er voor zondag voor,voor de herfstrit,precies allemaal stilgevallen.

Groeten
Ludo

redtail

22 okt 2009, 22:29

odul schreef:hallo motarkes

zijn er hier mensen die met mijn brommerke willen lachen,opgepast he :evil: .
PPG zou je eens niet meer met je Guzzike rijden,seffens zeggen ze weer dat ie te lang stilstaat :? .
Groeten
Ludo
Da is er gewoon los op :idea: :twisted:
Onderschat diene Odul ni e manne :!:
RT

Louke

23 okt 2009, 18:35

Hallo de bikers
Herfstritrijders, Louke moet passen zondag. Op 6-10-09 heeft Eandis de stoepen opengegraven om nieuwe nutsleidingen te leggen. Vandaag is het gedeelte waar ik over moet om binnen- en buiten te rijden nog altijd niet terug dichtgemaakt. Ik heb daar wel zelf enkele dallen terug ingelegd maar als er een auto geparkeert staat in het weekend heb ik het vlaggen want het is geen garage uitrit. Als ik al buiten geraak ben ik nog niet terug binnen. De brommer bij nacht eventueel moeten laten op straat staan schrikt mij af.
Ik heb wel een plaatje gezet met "Gelieve uitrit moto vrij te laten" maar niet iedereen heeft het gezien of geeft er gevolg aan.
Het zal voor volgend jaar zijn.
Groetjes.

redtail

23 okt 2009, 21:48

Aan de Herfstritrijders:
fijne en veilige rit gewenst....het weer zal nog wel meevallen :wink:
Ikzelf ben een WE gaan stappen omgeving drielandenpunt.
grts,
RT :wink:

PPG

24 okt 2009, 12:34

Aan de herfstrijders ,

Amuseer U maar .

Aan Redtail :

Loop ni verloren he .

PPG

Benson

24 okt 2009, 20:56

Allé veel volk moet ik morgen ni verwachten om morgen mee te toeren

Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

odul

24 okt 2009, 21:08

hay Benson zo te zien nie veel volk wakker te krijgen alhoewel ze al een uurtje langer mogen slapen maar :wink: mij mag je verwachten hoor.
Zeg Redtail zou je dat wel doen jong,gaan wandelen in de bossen daar,ge weet het wildseizoen is begonnen he en ze schieten daar op de zwijnen,allee de everzwijnen toch,zie maar dat ge geen lading hagel in uw achterste krijgt of ge zult efkes nie moeten rijden.Geniet er maar van en al de andere een fijn weekend.

Groeten
Ludo :wink:

Benson

24 okt 2009, 21:19

Ok Odul tot morgen , toch ééne die er doorkomt :lol: 8)

't Zal waarschijnlijk de laatste rit worden voor dit jaar .

Afbeelding
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

redtail

25 okt 2009, 20:29

Terug...keikapot,stijve spieren maar wel genoten van de mooie natuur :lol:
'k verlang wel naar mijn motooooowke,veel minder vermoeiend.
Hopelijk is jullie rit zo goed meegevallen als mijn stapWE :!:
Ps; ni verlore gelope...heb vroeger veel stafkaart ervaring opgelopen :wink:
Grts,
RT

Louke

26 okt 2009, 14:13

Wel wel, een senior biker die nog kan te voet gaan, dat verdiend een pluim Redtail. :D
Benson en Odul het spijt me dat ik er niet kon bij zijn zondag, ik had er nochtans speciaal een thermische lange onderbroek en een nieuw fluovestje voor aangeschaft. :)
Hier is de situatie nog niets veranderd. Verleden donderdag en vrijdag geen werkman gezien, evenmin als vandaag.
Afbeelding
Maar ja het zal wel een rede hebben zeker. Normaal gezien zou het tegen het einde van de maand moeten opgelost zijn. Dan kan ik desgevallend terug langs de stoep tot de garage-uitrit van mijn buurman rijden als er voor mijn uitrit een auto geparkeerd staat.
Afbeelding
Groetjes,
Louke.

P.s. Moesten jullie voor een ritje verlegen zitten, ik heb er nog altijd eentje in petto hoor. Je moet er dan wel voor naar Leuven komen.

BIKERCAT

26 okt 2009, 17:28

Hallo kollega motorrijders :ik heb de herfstrit gisteren gereden maar kon niet mee met jullie daar ik reeds was afgesproken met mijn zoon en twee maten.Het was een prachtige rit naar Zeeuws-Vlaanderen met goed weer ,veel bochtenwerk en zeer goede banen (alléé in nederland toch).misschien past het wel eens een volgende keer. mazo.Hier nog enkele foto's.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

odul

26 okt 2009, 22:05

Hallo
Redtail blij dat ge u zo geamuseerd hebt,zal wel mooi geweest zijn nu de bladeren verkleurd zijn van de loofbomen en het weer mooi was.
Louke,ja dat hebt ge met zoiets,ge weet wanneer ze beginnen maar wanneer het klaar is dat is een ander paar mouwen.Wat betreft die rit,zal misschien voor volgend jaar worden,bij mij zijn de weekends al gevuld deze maand en dan zijn we al december.
Mazo,we zijn ook met een paar afgekomen en zoals je zei,het was inderdaad een prachtige rit,juist in de voormiddag wel even opletten met de stukken die in de schaduw bleven maar qua organisatie en bepijlen van de route,uitstekende organisatie en lekker weertje om te rijden.

groeten
Ludo

Benson

27 okt 2009, 17:42

Hallo mannen zoals reeds vermeld door de vrienden hebben we zondag kunnen genieten van een prachtige rit langs mooie rustige wegen met hier en daar een beetje slijk maar mits aanpassing van snelheid en rijstijl gaf dat geen problemen.

Tussendoor een enkele druppel regen gehad maar voor de rest prachtig weer om te toeren ik had mij op kouder weer voorzien met het gevolg dat tegen het einde van de dag het zweet in mijn laarzen stond.

Toen ik op de plaats van afspraak aankwam vreesde ik voor het ergste want er was nog geen kat te zien toen plots de Pol er onverwacht aankwam en even later ook de Ludo.

Afbeelding

Pol zegde tegen Ludo dat hij het wel heel spijtig vond dat PPG er niet bij was anders had die in de loop van de dag nog eens met een goede moto mee verder kunnen rijden 8)

Afbeelding

Toen we in Moerzeke aankwamen was er al volop een band op de kiosk muziek de wereld aan 't insturen.

Afbeelding

En bij de 3600 deelnemers waren er ook een paar met een speciaal brommerke .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ons eerst gaan inschrijven.

Afbeelding

En klaar maken voor de rit.

Afbeelding

Hier een mooie foto die Ludo maakte van een opvallende kerel die bij het vertrek de goede richting aanwees.

Afbeelding

En dat het echt goed motor weer was ondervond iedereen want onderweg zaten in alle dorpen die we passeerden de café 's en eethuizen vol motorrijders het was gewoon één file motors maar ik moet wel zeggen dat er redelijk rustig gereden werd , buiten een paar uitzonderingen die een showke wilde geven met hun racemonsters .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Pol wou graag mijn zadel ruilen voor dat van hem maar ons Monique ging niet akkoord .

Afbeelding

Nadat we onze rammelende maag daar hadden gevuld met een heerlijke dagsoep trokken we weer verder naar de volgende controlepost in een dorpje waarvan ik de naam vergeten ben maar dit werd gewoon overstroomd door de tweewielers en mensen die van overal toestroomde om hier mee van te genieten .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Na een toffe rit kregen we zoals alle jaren in de sporthal aangekomen een avondmaal aangeboden met koffiekoeken en koffie natuurlijk en trokken we daarna samen weer huiswaarts.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De geplaatste foto's zijn zowel door mij als ook door Ludo gemaakt.
Laatst gewijzigd door Benson op 29 okt 2009, 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.