De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

redtail

05 apr 2011, 17:02

Benson schreef:
redtail schreef: Benson,
dat scrollen verkleint de tekst en ietsjes het beeld maar je moet nog wel altijd het beeld een halve meter naar links sleuren wil je alles kunnen lezen.Ik vind dat ook niet aangenaam zoals Mazo stelt!
Zal op een andere manier moeten opgelost worden denk ik?
Mss via de webmaster!
RT :wink:
Eigenaardig want bij mij komt het er nog altijd even groot als vroeger op en ik kan dan via crtl en scrollen , het redelijk klein of over mijn volledig scherm laten komen .

Ligt er misschien aan met welke browser je werkt ik heb google chrome .

Of aan de instelling van je browser.

Heb het nu eens geopend met firefox en dat opent ook nog op normale grote.

Dus denk ik eerder dat het aan de instelling ligt van jullie pc .

Als je naar configuratiescherm gaat en dan beeldschermresolutie instellen opent moet die volledig naar rechts op hoog staan 1680 bij 945 pixels , dit hangt wel ook af van welk beeldscherm je hebt.

Raar maar waar,
maar nu is het terug normaal zonder verder iets te veranderen
aan instellingen of iets anders.
RT
Nu juist blz 64 nog eens geopend en daar is het nog altijd
zoals voordien beschreven, mss iets te maken met het plaatsen van foto's ??

Benson

06 apr 2011, 00:32

Raar maar waar,
maar nu is het terug normaal zonder verder iets te veranderen
aan instellingen of iets anders.
RT
Nu juist blz 64 nog eens geopend en daar is het nog altijd
zoals voordien beschreven, mss iets te maken met het plaatsen van foto's ??
------------------------------------------------------------------------------------------
Normaal openen alle blz even breed of er nu foto's opstaan of ni want je vergroot de foto's door er op te gaan staan met je cursor.

Vroeger was dat wel zo als men grote foto's plaatste , maar het is al lang geleden door seniorennet aangepast om dat niet meer voor te hebben .

Werk je misschien nog met een oud beeldscherm zo een antieke verkanten bak 8O dan zou het daar aan kunnen liggen :lol:

Heb je de link waar je seniorennet met opent al eens vernieuwd.

En anders moet je maar eens gaan zien bij de instelling van je beeldschermresolutie .

Ben daar zelf eens gaan veranderen en als ik het op 1200 bij 600 pixels zet heb ik het ook ,het moet 1680 bij 945 pixels zijn als je een breedbeeldscherm hebt.

Ik heb zowel een pc met nog XP op en een laptop met vista en beide gaan op normale breedte open .

Als je met google crome werkt moet ge eens zien bij de sleutel of de zoom op 100 % staat want als die hoger staat heb je het ook . Maar dan moet je dat met crtl in te blijven drukken en scrollen kunnen veranderen .
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

PPG

06 apr 2011, 07:43

Bij mij is da soms te breed , soms gewoon , ook zonder aan de instellingen te wijzigen ???Heb er ook geen verklaring voor .
PPG :?: :?: :?:
Het is beter rijk te leven dan rijk te sterven .
Wie niet steelt of erft moet werken tot hij sterft

Louke

06 apr 2011, 11:28

Hallo Bikers & Co.

Lang geleden nietwaar. Dat is enkel omdat ik het laatste jaar niet zoveel zin meer heb om rond te toeren, vooral als ik eerst al 65 km moet doen om jullie te vervoegen en het moeilijk heb om voor 10 uur buiten te geraken ook al sta ik om 6 uur op. Dat zal misschien de leeftijd zijn want ik heb verleden week al 66 kaarsjes mogen uitblazen. Maar ik volg jullie nog wel op deze topic en geniet van de verslagen en de foto’s.

Wat betreft het scrollen en de beeldresoluties, het verwonderd mij dat de webmaster of een andere moderator daarover hier blijft stilzwijgen want dat euvel is toch niet nieuw. Maar, misschien is dat een vraag die moet gesteld worden ergens op ‘Computervragen’.

Ik werk met een resolutie van 1280x768 pixels en moet soms serieus scrollen op sommige blz., ook al is het scherm maar 3/4 gevuld. Als ik die instel op 1440x900 pixels (mijn max.) dan veranderd er hoegenaamd niets. Ook dat ingedrukt houden van de ‘Ctrl’ toets zoals Benson zegt is geen oplossing hier op Windows XP.

Daartegenover staat dat ik op mijn ‘MacBook’ (onlangs aangekocht) alles normaal zie en dus niet hoef te scrollen. Op hoeveel pixels die ingesteld staat weet ik nog niet, hier heb ik nog veel te leren.

Groetjes aan ieder,
Louke.

redtail

06 apr 2011, 19:25

Dat scrollen met ctrl toets vergroot of verkleind enkel het beeld
maar past de breedte vh beeld niet aan. Is enkel zinnig voor mensen met adelaars ogen of anders met bokaalglazen.
Heeft ook niks te maken met resolutie,heb alles eens uitgetest, moet echt een andere reden hebben.
RT :wink:

BIKERCAT

06 apr 2011, 20:28

Hoy Benson :pagina 65 is weer normaal zonder er iets aan te doen.Ik weet ook niet hoe dat komt. Ik heb wel op pagina 64 de Ctrl toets ingedrukt en gescrold van links naar rechts,daarna heb ik pagina 65 geopend die normaal is. mvg Mazo :lol: :lol:

Benson

07 apr 2011, 01:48

Hey maten ,

Onze volgende rit is samen met de mc friends nu zondag 10 april , als ..... het weer het toelaat .

http://www.youtube.com/watch?v=fJRyWDwG ... re=related

Wie mee wil , gaat ofwel ineens tegen 9u naar daar en voor diegene die nog niet juist weten waar het is zal ik rond 8u40 op het rond punt te Wommelgem aan het groentekraam staan ( vertrek 8u55 )

En vergeet ni om uw tank helemaal te vullen .

Gaan al mee :

Benson
Desperado & wife
PPG
Odul
Redtail
Fadre
Bandido

Wie nog :?:

Beste Friends,

Van harte welkom om dit jaar met ons weer enkele fijne ritten op de motor te beleven.
Onze 1st rit brengt ons doorheen de parel van Provincie Antwerpen.

Wanneer : Zondag 10 april
Samenkomst: 9 uur
Vertrek om: 9 uur 30 min
Vertrek : Cafe Familia
Adolf Mortelmansstraat 18
2160 Wommelgem

Ritverantwoordelijke: Mon & Mia
Cuypers – Mertens
Gsm: 0498/460139 – 0479/589735
raymond.cuyers@telenet.be
mia.mertens@telenet.be

Tijdens de middagstop is er een warme maaltijd voorzien met keuze uit:

- Friet met stoofvlees
- Friet met goulash
- Friet met vidé
- Lasagne
- Spaghetti
voor +/- 10 €

Gelieve voor de start in te schrijven voor de maaltijd en af te rekenen bij Mia & Mon.

We rijden veilig en ons moto is “ samen uit, samen thuis”
Een prettige rit gewenst en iedereen is welkom.

Namens “ The Friends” Jan & Godelieve – Rudy & Myriam – Jef & Danielle – Mon & Mia
Laatst gewijzigd door Benson op 10 apr 2011, 23:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

PPG

08 apr 2011, 15:19

odul

08 apr 2011, 23:42

Ik kom zondag naar het cafe Familia waar vertrokken word.
Benson doe Monique de groeten en wens ze maar een vlug herstel .
groetjes
Ludo

Benson

09 apr 2011, 01:10

Hey mensen

vrijdag zo geen goed nieuws in het hospitaal gekregen.
Monique was woensdagavond plots neergevallen en volledig weg , de ambulance is haar komen halen.

Dacht dat haar suiker weer veel te laag stond en ze een hyppo had maar na onderzoek is uitgekomen dat ze er nu ook epilepsie ( vallende ziekte ) heeft bijgekregen.

Het gevolg is dat ze niet meer met de motor mag meerijden want zo'n aanval komt onverwacht op en zo zou ze er kunnen afvallen .

Ze moet nu pillen nemen en normaal moet ze daar na een tijd terug stabiel van worden zodat ze dan geen aanvallen meer zou krijgen maar dat kan tot een jaar duren.

Buiten overal spierpijn is ze nu terug op haar plooi en mag ze vandaag mee naar huis en maandag gaan werken .

PPG

09 apr 2011, 08:59

Hoy Benson ,

Erg he , verzorg haar maar goe .Dacht met medicatie wel onder controle te houden .

PPG 8O 8O 8O

Fadre

09 apr 2011, 09:03

De groetjes aan Monique,een spoedig herstel en geniet samen van die weekend.
Fadre
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Louke

09 apr 2011, 10:29

Benson, ook van mij een spoedig herstel toegewenst aan je echtgenote zodat jullie vlug terug samen kunt rondtoeren.

redtail

09 apr 2011, 10:37

Verzorg ons Fatima maar eens goed ,spierpijnen zijn zeer goed te genezen met de juiste massages,dus Benson werk aan de winkel man :wink:
Veel beterschap gewenst.
Rt 8)

Benson

09 apr 2011, 12:09

Hallo maten bedankt voor de reacties

zal er morgen waarschijnlijk wel bij zijn want ze wil dat ik mee ga al is 't dat ze me buiten moet gooien .

Van het hospitaal krijgt ze ineens al pillen mee om voort te kunnen want die moeten eerst aan de ziekenkas aangevraagd worden.

Normaal mag ze niet zo vlug terug een aanval krijgen of je moet het in zeer erge mate hebben en is dat zo dan word je geopereerd.

De eerste maal dat ge dit meemaakt bent ge natuurlijk zoals ik in alle staten omdat je ni weet wat er gebeurd .

Heb nu op internet het een en ander gaan opzoeken over deze ziekte en zo te zien kan men het onder controle houden en er een normaal leven met leiden .

Alleen is het verboden om nog met een auto te rijden daar het altijd nog mogelijk is om een aanval te krijgen zeker in het begin als men nog aan 't onderzoeken is op welke medicatie en hoeveelheid er van je goed reageert .

Dus mee rijden mé mijn brommerke mag ook voorlopig niet meer :( :? :evil: