De On - Line Bikers (2) Het motorrijders forum

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

odul

16 apr 2010, 21:30

benson morgen rijd ik mee met de friends ,zal ineens naar het rondpunt komen tegen 8.30

Softail

16 apr 2010, 22:21

Star Rider schreef:Maar ga eerst motoke een beetje minder lawaai laten maken,
Oei, da gaat nog wa worden als ik ooit met de bende mee rijd.
Ik heb wel niet van die knallers,
Afbeelding
maar de huidige uitlaten zitten er al 20 jaar op, en laten duidelijk horen welk geluid (toen) bij het merk hoorde.
Mij klinkt het als muziek in de oren.
View My Video (alleen geluid)
:) :wink:
Iedereen heeft recht op zijn eigen afwijking..

Star Rider

17 apr 2010, 19:47

Hey gasten,
Hoe is de rit naar de zwalm verlopen? wat het weer betreft moogde nie klagen 8)
Zoals gezegd ben ik met mijn motoke naar Wetteren gereden, bij Yamaha dealer Lammens i.p.v. naar Neerpelt.
Want bij Lammens had ik dat zelfde pijpeke voor 100%u20AC goedkoper.
Dus s'morgens aangekomen in Wetteren zei ik dat ik een mailtje had gestuurd voor een originele pijp voor mijn Dragstar 650, das dik in orde zei den baas, ik zal het efkens halen op zolder zo goed als nieuw en voor 250%u20AC moogde da handeltje hebben geplaats en al :P
Da was natuurlijk direct verkocht en nu is het precies een naaimachientje (zalig voor Yammeke) :lol:
Groetjes aan iedereen van
Yammeke en de Star Rider Afbeelding
Honda Goldwing GL1800
What you ride is what you get. How you ride is who you are.

redtail

17 apr 2010, 19:56

Mooie blink blink pijpen en als Yammeke content is met (dat ) die pijpen :oops: meer moet dat weer ni zijn hé :roll: :lol:
RT

Louke

18 apr 2010, 07:47

Ja de bikers, het was een leuke rit gisteren met The Friends. Met dit prachtig weer bestond de groep uit 31 motoren volgens de inrichters, waarvan 8 wegkapiteins die weer uitstekend werk deden.

Benson onze trouwe reporter had/heeft dan ook weer zijn werk.
AfbeeldingAfbeelding
Zijn verslag zal hier wel volgen.

Groetjes.

redtail

18 apr 2010, 20:08

En dat allemaal terwijl wij andere verplichtingen hadden :( :?
RT

odul

18 apr 2010, 22:21

Zaterdag rit van The Friends meegereden.Eerlijk gezegd ze hebben deze winter niet stilgezeten denk ik.Mijn helmke af voor de man die het allemaal heeft uitgedokterd en ook zeker niet te vergeten de wegkapiteins die hun best deden om alles vlot te laten verlopen.Om 31 motoren bijeen te houden is al een prestatie.Bedankt Friends en tot een volgende maal,het was een prachtige rit door de zwalmstreek en zeker met het prachtige weer dat ons vergezelde.
:D :roll: :wink:

Benson

19 apr 2010, 19:48

Hey One- Line Bikers

zaterdag weer een mooie rit gedaan met de friends

eerst naar het rond punt gereden waar den Odul al stond te wachten en even later was ook louke er en ook nog een paar mensen van de friends.

Nadien bij de friends aangekomen eerst iets gedronken en ons aangemeld ,ook de Webby en de Frans met zijn vrouwke waren daar.

We waren met een hele hoop , 32 moto 's maar er waren 7 wegkapiteins plus de ritleider die de rit goed begeleid hebben .

Afbeelding
Afbeelding

Een eerste stop aan café den dikke eik het toonde buiten groter dan binnen want we konden er allemaal ni binnen , ja normaal hé mé al die struise bikers .

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Daarna ging het langs rustige wegen weer verder naar de Zwalmstreek waar op de middag weer een stop was voorzien om te eten en te drinken.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Even later bij een tankstop weer de traditionele wildplasser waargenomen
AfbeeldingAfbeelding

En weeral zeker om er te geraken nu we vol zaten trokken we verder met onze bende . Onderweg veel beziens natuurlijk met zone grote hoop tweewielers .

Later op de middag gestopt om een terrasje te doen want nu stonden we zelf bijna droog .
AfbeeldingAfbeelding

Van daar ging de rit verder , maar terug richting Wommelgem.

Dat laatste stuk heb ik echter niet meer meegedaan daar ik tijdig thuis moest zijn omdat er bezoek kwam en dus de autostrade opgegaan en tegen 150 p/u naar huis gevlogen, hopelijk steekt er één van de dagen geen procesverbaal in de bus.

Het was een mooie rit en prachtig weer, bedankt friends en tot de volgende .
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

redtail

21 apr 2010, 13:39

http://www.demotorsite.be/content/lokal ... otorrijden
De kans is groot dat ik eens ga meedoen met mijn dochter ( op 2mei dan),enkele jaren geleden ook eens deelgenomen...was de moeite waard!!
Nooit te ....om bij te leren hé!
Mss gewoon om een tempo wat te verhogen bij een ritje
Grts,
RT :roll:

Louke

22 apr 2010, 08:40

Bedankt Redtail, misschien krijg ik de Fons er naar toe, zodat hij terug begint te rijden. Ik heb het in ieder geval afgedrukt zodat ik het hem kan laten lezen.

Mvg,
Louke.

redtail

22 apr 2010, 17:58

Louke schreef:Bedankt Redtail, misschien krijg ik de Fons er naar toe, zodat hij terug begint te rijden. Ik heb het in ieder geval afgedrukt zodat ik het hem kan laten lezen.

Mvg,
Louke.
Idd een prima manier om je zelfvertrouwen terug te winnen, doen dus :!:
RT :wink:

Bandido

22 apr 2010, 18:57

Hallo allemaal,

Ik ga int WE weeraleens naar de motocross van de grote jongens (MX1 en MX2), en deze keer in Valkenswaard, just over de streep(grens) en dus niet zo ver.
De weersvoorspellingen zijn prima. Zeer warm voor hetgeen we tot nog toe gehad hebben.
Da wordt dus insmeren en het nodige vocht opnemen????????
:D :D :D :D :D :D :D
Afbeelding
Na dit WE heb ik weer efkens tijd om een toereke mee te doen met de
bende van de On-Line Bikers.
8) 8) 8) 8) 8)
See you en houdu goe.
Grtjs
Goe gaas geven.
Carpe Diem.

Webby

22 apr 2010, 19:56

Hallo allemaal,

Ik had tijdens de rit door de Zwalmstreek ook fotokes genomen. Deze foto kan gerust bekijken op de site van Spabroec.

www.spabroec.be

Veel kijk genot

Benson

22 apr 2010, 20:24

Mooie foto 's Webby
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

Star Rider

22 apr 2010, 21:06

Dag Mannen
Redtail ik denk dat ik zondag 2 mei ook ne keer mee ga.
Zo te zien is het de moeite waard om dat is mee te maken.

Groetjes
Star Rider
Honda Goldwing GL1800
What you ride is what you get. How you ride is who you are.