De On - Line Bikers (3) Het motorrijders forum
-
odul - Lid geworden op: 08 jan 2007, 21:08
Hallo de mannen
allemaal in de luie zetel gevallen en van het goei weer aan het genieten,ikke in ieder geval niet,ben alle ramen en deuren aan de buitenkant aan het schilderen,heb me al goed kunnen amuseren en met de moto erop uit trekken zat er dus niet in buiten eens een boodschapje gaan doen,maar dat zullen we nadien wel inhalen.Benson,ik hoop dat de reparatie van je moto meevalt en voor de rest iedereen een mooi paasweekend en genieten maar.
zalig pasen
Ludo

allemaal in de luie zetel gevallen en van het goei weer aan het genieten,ikke in ieder geval niet,ben alle ramen en deuren aan de buitenkant aan het schilderen,heb me al goed kunnen amuseren en met de moto erop uit trekken zat er dus niet in buiten eens een boodschapje gaan doen,maar dat zullen we nadien wel inhalen.Benson,ik hoop dat de reparatie van je moto meevalt en voor de rest iedereen een mooi paasweekend en genieten maar.
zalig pasen
Ludo
-
Benson - Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Hoe nieuw banden der sta zelfs nog geen wiel in kieke hoe kunt ge nu zo rijden

Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Hé manne,
just terug van 3d Sauerland
totaal van 1100km en een gemiddelde van
Prachtige streek,afgeborstelde wegen...en de winters zijn daar
veel strenger dan bij ons,nog thans .....
arm België
Als het mij lukt post ik nog wel wat foto's....ALS
En het weer " zuiders"maar opde hellingen hier en daar nog wat sneeuw.
RT
just terug van 3d Sauerland
totaal van 1100km en een gemiddelde van
Prachtige streek,afgeborstelde wegen...en de winters zijn daar
veel strenger dan bij ons,nog thans .....
Als het mij lukt post ik nog wel wat foto's....ALS
En het weer " zuiders"maar opde hellingen hier en daar nog wat sneeuw.
RT
-
redtail - Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Die groene daar opzij?Fadre schreef:Ik heb het wel over mijn aanhangwagentje he kiekens.Benson schreef:Hoe nieuw banden der sta zelfs nog geen wiel in kieke hoe kunt ge nu zo rijden![]()
![]()
![]()
12duimerkes?
Nog te vinden op eco-park, zeker wete.
RT
-
ja taloren men aanhanwagentje ge hebt genen trekhaak aan uwe scooter om hem er aan te hangen

-
Mooie foto's redtail , zal daar wel tof zijn geweest om rond te cruisen met den bike.