Oefenforum

Heeeeeeeeeeeeeeeeelp nr 4

Gestart door franny op 07 jan 2011, 22:11 907 berichten 231.416 keer gelezen Reageer
krakje 19 apr 2015, 17:59 Heist op den Berg 10.826 berichten
Afbeelding
franny een fijne zondagavond, mooi weertje vandaag, van krakje
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
    Citeer
    franny Startte dit onderwerp 08 jun 2015, 17:29 ergens waar het goed is!!! 91 berichten
    :lol: dag allemaal!!!we leven nog en genieten van elke dag !!!liefs van Suske en mezelf!! En bedankt voor de mooie prentjes!!!
    Een fijn jaar voor iedereen!!!!
      Citeer
      franny Startte dit onderwerp 10 sep 2015, 16:11 ergens waar het goed is!!! 91 berichten
      Dag iedereen !!!we zijn jullie niet vergeten hoor!!!maar ik ben niet meer zo actief op het forum , maar ik geniet nog altijd van je mooie plaatjes!!! Suske maakt het goed en ik ook!! Liefs van ons twee en geniet van elke dag zoals wij ook doen!! Dank u voor de steun en tot nog eens!!! :cry: :cry: :wink:
        Citeer
        franny Startte dit onderwerp 08 dec 2015, 22:28 ergens waar het goed is!!! 91 berichten
        kom even de groetjes doen en hoop dat de sint jullie fijne dingen gebracht heeft!!! nu komt de kerst eraan en ook het nieuwe jaar!!

dus profiteer van het nogal goede weer en ik wens jullie alvast fijne eindejaarsfeesten!! van suske ook natuurlijk!!!

Afbeelding :wink: :P
          Citeer
          rebelle 09 dec 2015, 07:29 Damme 1.137 berichten
          Bedankt voor de lieve wensen . Ook voor jullie Happy New Year !

Laatst gewijzigd door rebelle op 17 dec 2015, 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.

What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
            Citeer
            franny Startte dit onderwerp 09 mar 2016, 21:53 ergens waar het goed is!!! 91 berichten
            Dank u aan iedereen !! We zijn jullie niet vergeten hoor !! Bedankt voor alles liefs van Suske en mezelf!!! :o :lol: :wink:
              Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.