Oefenforum

citaat plaatsen

Gestart door nonkeldi op 11 aug 2017, 18:38 8 berichten 15.207 keer gelezen Reageer
nonkeldi Startte dit onderwerp 11 aug 2017, 18:38 aan de leie tussen het groen 122 berichten
hoe kan men een citaat plaatsen zoals op bijgaande foto (heb dat lang niet meer gedaan en ben het vergeten.)

P.S bijgaande willigkeurige foto heeft niks te maken met mijn vraag en dient enkel als voorbeeld.

bedankt nonkeldi Afbeelding
deskt. windows7 home AKOYA P 4375D (MD 8880)
harddisc 1.5 Tb RAM 4 Gb 64 bits
NOD32 CCleaner Malwarebytes anti-malware
LAPTOP:ACER ASPIRE 3-17"- INTEL CORE i5 - 64 bits- WINDOWS 10 - HDD 500Gb-RAM 12 Gb--NOD32
    Citeer
    mira 12 aug 2017, 00:15
    nonkeldi,

* op "citaat" klikken op het bericht dat je wil citeren;

* de tekst volledig blauw maken en "kopiëren"

* deze dan "plakken" in het bericht dat jij gaat plaatsen.
      Citeer
      nonkeldi Startte dit onderwerp 12 aug 2017, 22:55 aan de leie tussen het groen 122 berichten
      Hallo Mira,

bedankt voor het antwoord, zo simpel en toch was ik het vergeten, ga het nu noteren en af en toe eens gebruiken.
      bedankt en nog een prettig weekend
      grtjs nonkeldi
      LAPTOP:ACER ASPIRE 3-17"- INTEL CORE i5 - 64 bits- WINDOWS 10 - HDD 500Gb-RAM 12 Gb--NOD32
        Citeer
        nonkeldi Startte dit onderwerp 12 aug 2017, 23:15 aan de leie tussen het groen 122 berichten
        Mira

ben ik nu echt zo dom aan het worden, ik heb :

1: op het symbool "citaat" geklikt
        2: de middelste zin van uw antwoord blauw gemaakt en gekopieerd
        en hier geplakt, dit is het resultaat:

* de tekst volledig blauw maken en "kopiëren"

niet goed dus, wat deed ik verkeerd?
        grtjs nonkeldi
          Citeer
          mira 13 aug 2017, 00:08
          Beste nonkeldi,

Je bent helemaal niet dom; het zal je wel lukken. Zie volgende uitleg en probeer dan maar :

Als voorbeeld voor een quote neem ik je bericht van 22u55
          Op dat bericht klik je op Citaat
          Afbeelding

Je krijgt dan volgende tekst te zien en die maak je blauw zoals ik het hier al deed :
          Afbeelding

Ik kopiëer het, plak het hieronder en dit is dan het resultaat :
          nonkeldi schreef:Hallo Mira,

bedankt voor het antwoord, zo simpel en toch was ik het vergeten, ga het nu noteren en af en toe eens gebruiken.
          bedankt en nog een prettig weekend
          grtjs nonkeldi
          Succes hé
          mira
            Citeer
            nonkeldi Startte dit onderwerp 13 aug 2017, 12:24 aan de leie tussen het groen 122 berichten
            mira,

bedankt voor de hulp, het is gelukt, maar begrijp niet dat het niet altijd lukt, ik moet soms 3x proberen eer het lukt, ik deed gisteren juist hetzelfde als nu en toen lukte het niet,
            nog een prettige dag
            nonkeldi

voila se, hier een willigkeurig voorbeeld.
            geir schreef:Als ik een mailtje krijg dat er een reactie is op een door mij geplaatst onderwerp, en ik open de bijgevoegde link : hoe beantwoord ik dit (bvb om persoon in kwestie te bedanken)

vr gr

Georges
              Citeer
              WillyV 11 sep 2017, 14:08 2030 Antwerpen 645 berichten
              Beste leden,

Ik heb zojuist ontdekt dat ik een probleem heb met het aanpassen van mijn profiel.De aanpassing wordt niet aanvaard , zoals je hieronder kan zien :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb de opdracht "ik ben geen robot" ingevuld en heb mijn computergegevens willen aanpassen.Wanneer ik dan op OK druk , krijg ik het laatste bericht te lezen en alles blijft bij het oude.
              Wat doe ik fout?

mvg,

WillyV
              Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
                Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.