gimp bewerkingen Rebelle
-
rebelle - Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Ik denk inderdaad dat het deze was ik heb nu dit en vind het ook wel mooi .Daar ik direct met de schuine stand heb gewerkt heb ik een iets ander effect bekomen .

What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
-
Oorspronkelijk was het zo . Maar zoals het nu is vind ik het ook wel mooi .
Heb jij het ook gedaan met ombuigen ?
Ik heb energie hertypt en dan met ombuigen bekomen zoals van jou en dan moest ik het schuinzetten . Mijn resultaat is de schuine met gloed dat ik nadien heb omgebogen en niet zo regelmatig vind ik ook wel mooi lijkt echt samengewrongen .
Heb jij het ook gedaan met ombuigen ?
Ik heb energie hertypt en dan met ombuigen bekomen zoals van jou en dan moest ik het schuinzetten . Mijn resultaat is de schuine met gloed dat ik nadien heb omgebogen en niet zo regelmatig vind ik ook wel mooi lijkt echt samengewrongen .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
-

Ik heb gesmolten plastiek van internet genomen , geplakt op de gesloten hand en bijgeknipt.
In grijstinten overgezet en de laagmodus aangepast ( naar wens)
Dan heb ok nog filters ---> vervormingen --->reliëf toegepast .
Hij straalt nu inderdaad meer energie uit .
Mss iets te hard .
Laatst gewijzigd door rebelle op 03 jul 2014, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ik doe het dus met filters --->randen --->verschil van gaussianenJeanandrina schreef:Dag Rebelle,
Ik heb het inderdaad ook zo gedaan:
Filters, --->Vervormingen, --->Ombuigen
Moest de hand groter zijn, dan zou je ook de tekst groter kunnen maken. Na de bewerking voeg je
dan uw lagen samen, --->afbeelding schalen, dan zou volgens mij de vervorming veel kleiner zijn.
Ik zoek nog verder op 'Van foto naar potloodtekening' ik krijg het nog steeds niet fijn genoeg.
Mijn potlood is volgens mij een beetje te dik.Tot later nog eens.
Dan pas ik aan met curven .( naar wens)
Dan zet ik er de originele foto boven en laagmodus aanpassen (naar wens)
Eventueel ook de laagdekking aanpassen .