Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
Paul boonaert -- Je kan enkel je bericht verwijderen wanneer er niemand na U een bericht geplaatst heeft
Stel dat je 5 berichten na elkaar verstuurd hebt en niemand heeft er een antwoord geplaatst dan kan je ze alle 5 weg doen . Maar dat is niet nodig wanneer er niemand meer antwoord , verdwijnd dat bericht stillaan uit de rubriek

Stel dat je 5 berichten na elkaar verstuurd hebt en niemand heeft er een antwoord geplaatst dan kan je ze alle 5 weg doen . Maar dat is niet nodig wanneer er niemand meer antwoord , verdwijnd dat bericht stillaan uit de rubriek

-
Gast
de map Windows ( in verkenner ) beslaat ongeveer 11 Giga op mijn harde schijf. Is dit normaal? Mijn pc begint heel traag op te starten ( 6 jaar oud) Bye bye
-
willy -- Deze rubriek is om te oefenen , je vraag wordt deskundiger uitgelegd als je die stelt in de rubriek "Computer - Software" Klik op onderstaan de link en je bent ter plaatse stel daar deze vraag opnieuw
http://www.seniorennet.be/forum/viewforum.php?f=8

http://www.seniorennet.be/forum/viewforum.php?f=8

-
marjolein -- Ik geloof het niet ik dacht dat die dan rotte , maar ik weet het niet . Misschien kan je die vraag eens stellen in de rubriek "Overige Vragen"marjolein schreef:als een kip een heel groot ei legt met twee dooiersen je laat dit uitbroeden
komen er dan ook twee kuikens uit?

-
marjolein -- Door nog eens te komen kijken , of klik op
SeniorenNet Forum Index > als je scherm daar opstaat kijk je rechtsboven daar staat
Berichten sinds laatste bezoek
Bekijk je berichten
Bekijk onbeantwoorde berichten
Klik dan op wat ik blauw maakte , daar zal je het wel tegenkomen
Ik kom gewoon nog eens zien of er al een antwoord staat

SeniorenNet Forum Index > als je scherm daar opstaat kijk je rechtsboven daar staat
Berichten sinds laatste bezoek
Bekijk je berichten
Bekijk onbeantwoorde berichten
Klik dan op wat ik blauw maakte , daar zal je het wel tegenkomen
Ik kom gewoon nog eens zien of er al een antwoord staat

-
guvapo - Lid geworden op: 13 nov 2009, 17:54
kreeg een (automatisch ?) antwoord van cleop(atr)a.
hoe moet dat nu verder ?
ik wil alle senioren die bezig zijn met een boek te schrijven, via Print On Demand, en die zelf hun layout verzorgen met Indesign, grouperen om ervaringen uit te wisselen. Hoe moet dat ?
hoe moet dat nu verder ?
ik wil alle senioren die bezig zijn met een boek te schrijven, via Print On Demand, en die zelf hun layout verzorgen met Indesign, grouperen om ervaringen uit te wisselen. Hoe moet dat ?
-
guvapo -- Ben niet zeker hoor maar probeer je vraag eens te stellen in de rubriek "Overige Vragen" want hier bij de oefenaars ga je nietveel kans op een antwoord krijgen . Ik kan mis zijn hoor
Ga naar Seniorennet Index > scroll tot ongeveer in't midden > daar staat Overige Vragen >en stel daar je vraag maar opnieuw

Ga naar Seniorennet Index > scroll tot ongeveer in't midden > daar staat Overige Vragen >en stel daar je vraag maar opnieuw

-
Paul boonaert - Lid geworden op: 04 nov 2009, 20:29
Even testen. Alles OK.