Egelstraat nr. 1002, Stekeldorp. Hier ben je altijd welkom.
-
egel - Lid geworden op: 20 jun 2006, 00:06
Alle bezoekers, rustige en aangename avond gewenst.
En voor later, slaapwel.
Assa, bedankt. Toevallig de juiste bloem gevonden en dan klassiek zoals je zeehondje bewerkt.
Ik weet niet hoe jij je werkte gemaakt hebt. Ik tekende als begin twee ovalen op een zwarte achtergrond.
Greetz. ~~Egel~~

En voor later, slaapwel.
Assa, bedankt. Toevallig de juiste bloem gevonden en dan klassiek zoals je zeehondje bewerkt.
Ik weet niet hoe jij je werkte gemaakt hebt. Ik tekende als begin twee ovalen op een zwarte achtergrond.
Greetz. ~~Egel~~

Traag maar zeker komt egeltje er wel
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goeie morgen Egeltje
Als ik jou werkje zag,dacht ik het is gemaakt met ovaaltjes of cirkels,
ik heb gekozen voor cirkels,een volle gekleurde cirkel gemaakt op een none achtergr,4maal geplakt op een none achtergrond,dat was een beetje zoeken,
als ik eindelijk tevreden was,Atop en geplakt op mijn achtergrond
en geloof mij ik was dolgelukkig dat het mij gelukt was zonder iets te moeten vragen,wie zoekt vindt zegt men "maar amaai"
Groetjes.. Assa
Als ik jou werkje zag,dacht ik het is gemaakt met ovaaltjes of cirkels,
ik heb gekozen voor cirkels,een volle gekleurde cirkel gemaakt op een none achtergr,4maal geplakt op een none achtergrond,dat was een beetje zoeken,
als ik eindelijk tevreden was,Atop en geplakt op mijn achtergrond
en geloof mij ik was dolgelukkig dat het mij gelukt was zonder iets te moeten vragen,wie zoekt vindt zegt men "maar amaai"
Groetjes.. Assa
Groetjes van assa
-
@Assa
een fijne oplossing die je gevonden hebt, maar ik kan er inkomen dat het een paswerk werd.
@New-York
'k zie dat je al één foutje hebt gecorrigeerd. Je achtergrond moet van de juiste afmetingen zijn.
Maak je achtergrond. Teken daarop je ovalen in white tot je de juiste coordinates hebt.
Scroll naar Paint Properties > Method = Replace > Paint Type = Matte
Zet je cursor in het midden van beide ovalen en klik links
Composite > ophalen achtergrond afbeelding > Gravity = Center > Compose = DstOver > Composite
Succes.
Greetz. ~~Egel~~
een fijne oplossing die je gevonden hebt, maar ik kan er inkomen dat het een paswerk werd.
@New-York
'k zie dat je al één foutje hebt gecorrigeerd. Je achtergrond moet van de juiste afmetingen zijn.
Maak je achtergrond. Teken daarop je ovalen in white tot je de juiste coordinates hebt.
Scroll naar Paint Properties > Method = Replace > Paint Type = Matte
Zet je cursor in het midden van beide ovalen en klik links
Composite > ophalen achtergrond afbeelding > Gravity = Center > Compose = DstOver > Composite
Succes.
Greetz. ~~Egel~~
-
popsie - Lid geworden op: 30 sep 2009, 19:31

Een knusse en gezellige avond, egel
groetjes popsie- Carpe Diem
-
Popsie, ik weet niet hoever je technisch al staat.popsie schreef: .......... Mijn afmetingen zijn niet goed berekend. De afbeelding is gedraaid en daardoor was ik een beetje in de war!Aan de zijkant van de afbeeldingen moest er nog een randje achtergrond zijn
Voor je gaat inkaderen, een border in dezelfde kleur maken, met knippen de boven en onderkant wegknippen en je probleem is opgelost.
Toch mooi en knap werkje. Al doende leert men.
Greetz. ~~Egel~~

Laatst gewijzigd door egel op 30 sep 2010, 18:06, 2 keer totaal gewijzigd.