IMAGE MAGICK 8 - Laten staan.
-
YNA - Lid geworden op: 24 mar 2009, 20:34

Nog een fijne avond Cleopa. Ik had niet gemerkt dat er twee lagen stonden, (u bedoelde toch tweemaal de afb. ?
Altijd maar rap, rap hé, nooit geen tijd, en dan met de k.kinderen, je weet het ook wel zeker.
Nog de groetjes van Yna !
Wees blij en geniet.
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
YNA -- Ik bedoel dat Uw paard telkens een stukje achteruit gaat , die afbeelding heb ik eruit gehaald .Je paard bestaat uit 12 lagen die achter elkaar zichtbaar worden de eerste stond niet gelijk bij de andere je eerste laag heet 0 (nul) .
Op deze wijze kan je die ene laag eruit halen
1 ) Haal je bewerking opnieuw binnen
2 ) Output > output > Je ziet een nieuw venster.
Links klikken op je afbeelding. Je ziet weer een nieuw venster.
Rechts klikken > Eigenschappen > Kopiëer het URL adres (Let op ! Zie dat je ALLES hebt want dat is een lang adres)
3 ) Ga terug naar IMs > Input > Nieuw venster
4 ) Plak het zojuist gekopiëerde URL adres in de URL balk (onderste vakje) > Scroll naar beneden en vul dit in het vakje van Scene > 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 > Vieuw
4 ) Opslaan > dat ken je wel
Ik hoop dat ik niets vergeten ben
en anders je weet het hé opnieuw vragen

Op deze wijze kan je die ene laag eruit halen
1 ) Haal je bewerking opnieuw binnen
2 ) Output > output > Je ziet een nieuw venster.
Links klikken op je afbeelding. Je ziet weer een nieuw venster.
Rechts klikken > Eigenschappen > Kopiëer het URL adres (Let op ! Zie dat je ALLES hebt want dat is een lang adres)
3 ) Ga terug naar IMs > Input > Nieuw venster
4 ) Plak het zojuist gekopiëerde URL adres in de URL balk (onderste vakje) > Scroll naar beneden en vul dit in het vakje van Scene > 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11 > Vieuw
4 ) Opslaan > dat ken je wel
Ik hoop dat ik niets vergeten ben

-
bo'ke - Lid geworden op: 28 apr 2007, 19:47

af en toe een beetje oefeningen doen is goed voor mij, want mijn gewrichtjes willen ook niet altijd mee
nog een knusse avond
bo
'zalig druk' heb ik het en ik geniet ervan
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
dus minder vrije tijd om te dichten en toch : ik geniet ervan
'zalig genieten'
.
-
YNA - Lid geworden op: 24 mar 2009, 20:34

Cleopa, na een zonnige dag, kom ik nog een fijne avond wensen !
Yna
Ja Cleopa, het paardje loopt inderdaad veel mooier. Dit was wel een afb, die ik zo bij de bewegende afb. had genomen, dus ik heb dit paardje niet zelf laten bewegen.
In ieder geval hartelijk dank voor de uitleg. Ik zal het wel eens proberen als ik wat meer tijd heb hoor.
Wees blij en geniet.