Niet gelukt! opnieuw proberen!
Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden

groetjes aan allemaal
omako -- Typ je tekst > selecteer je tekst (blauwmaken) > Klik nu op een van de code's boven het tekstvak bv: de vette B , dan verschijnt deze code voor en achter hetgeen je selecteerde Zo ook kan je de kleur wijzigen (een tip gebruik geen geel wegens slecht leesbaar) . Niet begrepen dan heb ik het slecht uitgelegd , dus opnieuw vragen . Nu eerst WEES WELKOM bij de oefenaars en veel oefenplezieromako schreef:Niet gelukt! opnieuw proberen!

Heidi -- Sommige afbeeldingen moet je eerst opslaan en dan met een Uloader naar hier brengen , zo voorkom je dat er een rood kruisje staat meestal zie jij de afbeelding wel maar andere bezoekers die niet op die site geweest zijn zien je afbeelding niet . Hier zal er geen kruisje komen te staan deze werd door SN geupload

Heidi -- Hier liefst geen afbeeldingen meer plaatsen je kan verder oefenen in deze sticky
Sticky: Oefenen ZONDER topic (volgens het boek Internet na 50)
Klik op onderstaande link en je kan weer volop oefennen
http://www.seniorennet.be/forum/viewforum.php?f=20

Sticky: Oefenen ZONDER topic (volgens het boek Internet na 50)
Klik op onderstaande link en je kan weer volop oefennen
http://www.seniorennet.be/forum/viewforum.php?f=20

Als ik goed heb leren stappen,wil ik graag mee.
Als ik dan thuisgeraak in het Forum ga ik een vraag stellen over Simon Carmiggelt.
Als ik dan thuisgeraak in het Forum ga ik een vraag stellen over Simon Carmiggelt.
sawoni -- Om nog te leren lopen moet je hier nog wat vragen stellen en wat oefenen
En ik denk niet dat je hier op de goed plaats bent voor Simon Carmiggelt . Is dat geen poeet of zo iets met schrijven te maken
al van gehoord en gezien op tv maar dat is dan ook alles
Ik zou eens de Index doorzoeken

ik vind het interessant om eens iets van andere vijftigplussers te horen 
graag een antwoordje of commentaartje, groetjes vna mateke
mateke -- Wees Welkom bij de oefenaars , je eerste berichtje is goed gelukt proficiat . Ik hoop dat je hier veel plezier mag hebben en ook nog wat bij leren

allo dit is een testje saluutjes]
Laatst gewijzigd door kitty101 op 07 dec 2009, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
ik ben nieuw
kitty101 -- Fijn om erbij te zijn , Wees Welkom op het oefenforum je eerste bericht is geslaagd , dus nu maar verder oefenen

dus effe goede dag komen zeggen
groeten Dirk
groeten Dirk
een nee heb je vast, een ja kan je krijgen...
zeppelin -- Je hebt voor een keer gelijk
het is een goede dag WANT hier is er geen druppel gevallen . Wees Welkom bij de oefenaars

Wil je over iets anders praten?
Je kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.