Het lukt mij niet om mijn tekst in het midden te krijgen
Kan er iemand helpen?klik op de pijltjes die de vertikale center wijzen en dan op de pijltjes die naar de horizontale center wijzen.uw tekst staat nu in het midden.
Ik weet het
Bonne nuit
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

Kan er iemand helpen?klik op de pijltjes die de vertikale center wijzen en dan op de pijltjes die naar de horizontale center wijzen.uw tekst staat nu in het midden.

De eerste lijn lukt mij....maar als ik aan de verticale wil beginnen dan ...hou nu links ingedrukt en schuif naar de linkerkant van uw afbeelding tot net op de rand van de witte achtergrond,en laat los.
Kijk nu onderaan uw gimp werkblad,daar zou nu in dit geval 500 moeten staan ( zie printscreen ) noteer het getal,

ga nu naar uw gereedschapsopties en klik daar met links op de rechthoek die onder het woordje dekking staat en klik in het rolscreen op -VG naar AG (RG)

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.