IMAGE MAGICK 7
-
YNA - Lid geworden op: 24 mar 2009, 20:34

Een fijne woensdagavond Cleopa !
Yna
Nog een beetje geoefend met streepjes en bloemekes op de juiste plaats te krijgen.
Pffffff altijd dat stormweer !
Cleopa, niet te laat koffie slurpen hoor, niet goed voor de slaap !
Wees blij en geniet.
-
carolus baromeus - Lid geworden op: 29 dec 2005, 12:00
carolus schreef:
Aan Cleopa,
Als ik de citaaten bekijk van de ingezonden beelden op "Magic stick", dan moet ik vaststellen dat deze beelden voortkomen van de website 'http:/www.forumimages.seniorennet.be'.
Als ik deze website kopieer en dan plak in de adressenbalk moet ik constateren dat hij terugspringt op 'forum.seniorennet'. Ik dacht dat ik dan eerder afbeeldingen zou vinden.
Waar kan ik afbeeldingen vinden aub.
Met dank bij voorbaat.
Met de beste groeten vanwege Carolus
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
carolus baromeus -- Ik begrijp je niet al te best
De voorbeelden die in de sticky staan , dat zijn de werkjes waar de proeven mee gedaan zijn , dit om U in te beelden hoe het eruit gaat zien als je de leidraad volgd . En dan kan je ook opzoek gaan en heb je een idee naar wat je moet zoeken .
Al de voorbeelden die er staan worden geupload met de uploader van Seniorennet omdat in't verleden bij andere uploaders de afbeeldingen verdwijnen , dus daarom kom je steeds op Seniorennet uit
Ik hoop dat het dat is wat je bedoeld
en anders moeten we beiden trachten om onze uitleg te verbeteren

De voorbeelden die in de sticky staan , dat zijn de werkjes waar de proeven mee gedaan zijn , dit om U in te beelden hoe het eruit gaat zien als je de leidraad volgd . En dan kan je ook opzoek gaan en heb je een idee naar wat je moet zoeken .
Al de voorbeelden die er staan worden geupload met de uploader van Seniorennet omdat in't verleden bij andere uploaders de afbeeldingen verdwijnen , dus daarom kom je steeds op Seniorennet uit
Ik hoop dat het dat is wat je bedoeld