Heeeeeeeeeeeeeeeeelp nr 4
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
vandaag een baaldag, geen oefening, geen moed,
begrafenis geweest van Dianne en Stefke,
moeder en zoontje verongelukt in Heist op den Berg,
begraven in mijn dorpje Schriek, zijn afkomstig van naast mijn deur,
franny wens je een fijne avond, groetjes van krakje,
begrafenis geweest van Dianne en Stefke,
moeder en zoontje verongelukt in Heist op den Berg,
begraven in mijn dorpje Schriek, zijn afkomstig van naast mijn deur,
franny wens je een fijne avond, groetjes van krakje,
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
-
franny - Lid geworden op: 03 jun 2007, 21:34
al lang niet meer op het oefenforum geweest maar suske(mijn man) ligt in
het ziekenhuis en dit al 5 weken met hersenschudding en kneuzing door een val op hoofd! ben ten einde raad geweest nu gaat het Goddank beter en revalideert hij, dus voorlopig geen werkjes maar toch bedankt aan de trouwe bezoekers!! dit gaat zeker nog weken duren want hij is 10 kg vermagerd en moet terug leren stappen omdat hij zo verzwakt is !! gelukkig is er geen uitval van ledematen maar hij is wel nog verward maar we zijn op goede weg!! allemaal kaarsjes branden en een gebedje zeggen voor zijn genezing a.u.b Dank je
slaap lekker en ik zal zeker een tijdje niet oefenen maar bedankt alvast voor jullie steun!!!
het ziekenhuis en dit al 5 weken met hersenschudding en kneuzing door een val op hoofd! ben ten einde raad geweest nu gaat het Goddank beter en revalideert hij, dus voorlopig geen werkjes maar toch bedankt aan de trouwe bezoekers!! dit gaat zeker nog weken duren want hij is 10 kg vermagerd en moet terug leren stappen omdat hij zo verzwakt is !! gelukkig is er geen uitval van ledematen maar hij is wel nog verward maar we zijn op goede weg!! allemaal kaarsjes branden en een gebedje zeggen voor zijn genezing a.u.b Dank je
slaap lekker en ik zal zeker een tijdje niet oefenen maar bedankt alvast voor jullie steun!!!
Een fijn jaar voor iedereen!!!!
-
krakje - Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16

een prettig weekend, genietent bij de warmte binnen,
met een glaasje wijn, dat ben ik nu aan het doen,
groetjes van krakje
franny zal ook een kaarsje aansteken, en hoop dat het beteren zal,
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.