PETROS
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
dag Petros,

groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
YNA - Lid geworden op: 24 mar 2009, 20:34

Maatje,
Bedankt voor de bezoekjes en de mooie werkjes.
Eindelijk is het grootste werk gedaan. Nog alles wat op orde brengen en alles komt in orde.
Een hartenkaartje van Norman gekregen.
Tof gedaan Petros. Ge hebt het zeker nog in uw vingers.
Wees blij en geniet.
-
dag Petros,
zijn jullie de regen ook beu ? het mag wel iets warmer worden.

zijn jullie de regen ook beu ? het mag wel iets warmer worden.

eva
eva
-
Cleopa - Lid geworden op: 25 feb 2005, 22:26
PFFFFFFFF voor zo'n tuinnierster van zo'n kaliber en met zo'n Fingerspitzengefühl is dat een makkiepetros schreef: Dat is ginder nogal het één en ander zunne![]()
Ge moet toch geen geld gaan uitgeven voor zo een machientje , kom zo maar af . Als ik één keer méér doorgiet

-
dag maatje,
warm ?? ik smelt hier bijna weg. niks voor mij, vroeger wel, dan kon ik de hele namiddag in de zon zitten. maar ja, als we jong waren, konden we nog veel meer dan nu, niet ?

groetjes van eva-sammeke
warm ?? ik smelt hier bijna weg. niks voor mij, vroeger wel, dan kon ik de hele namiddag in de zon zitten. maar ja, als we jong waren, konden we nog veel meer dan nu, niet ?

groetjes van eva-sammeke
eva
eva
-
goeie avond,
nog niemand weggesmolten, bij mij scheelt het niet veel. Vanmorgen tijdens de wandeling met sammeke, zag ik donkere wolken aankomen, dacht haha 't zal gaan waaien en regenen en daarna zaaaalig afkoelen, maar niks van da, noppes.
sammeke ligt al de hele middag in de badkamer, af en toe een plaske doen, hij laat zijn eten zelfs staan.
het onweer zal voor straks zijn zeker, ofwel slaap je niet van de warmte ofwel van het onweer !
zo ik stuur je nog frisse groetjes en tot morgen

nog niemand weggesmolten, bij mij scheelt het niet veel. Vanmorgen tijdens de wandeling met sammeke, zag ik donkere wolken aankomen, dacht haha 't zal gaan waaien en regenen en daarna zaaaalig afkoelen, maar niks van da, noppes.
sammeke ligt al de hele middag in de badkamer, af en toe een plaske doen, hij laat zijn eten zelfs staan.
het onweer zal voor straks zijn zeker, ofwel slaap je niet van de warmte ofwel van het onweer !
zo ik stuur je nog frisse groetjes en tot morgen

eva
eva