Assa's Image Magick creaties..
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Nog een gezellige avond,maatjes en bezoekers
een weertje voor binnen te blijven,natter kan niet denk ik

Groetjes.. Assa
Bedankt voor de mooie creaties!
Norman mersikes,maar ik heb nooit koude handen of voeten,dat ken ik niet
een weertje voor binnen te blijven,natter kan niet denk ik

Groetjes.. Assa
Bedankt voor de mooie creaties!
Norman mersikes,maar ik heb nooit koude handen of voeten,dat ken ik niet
Groetjes van assa
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Een fijne zondag Maatjes
Mijne Emmanuel is vrijdag voor een weekje gaan zeilen met vrienden in Griekeland,
maar ik ben niet zo gerust,het weer is daar ook niet zo goed,
in Port of Lavrio zijn ze gisteren vertrokken,als het weer mee valt een week op zee

Neske moet ik jou handjes verwarmen met de mijne
kan dat goed hoor 
nu ga ik een beetje werken,zoon heeft werk gelaten voor mij,4 broeken inzomen,ik kan mij bezig houden vandaag
Mijne Emmanuel is vrijdag voor een weekje gaan zeilen met vrienden in Griekeland,
maar ik ben niet zo gerust,het weer is daar ook niet zo goed,
in Port of Lavrio zijn ze gisteren vertrokken,als het weer mee valt een week op zee

Neske moet ik jou handjes verwarmen met de mijne
nu ga ik een beetje werken,zoon heeft werk gelaten voor mij,4 broeken inzomen,ik kan mij bezig houden vandaag
Groetjes van assa
-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
goede avond Maatje
wat een weer geweest ! vandaag wat beter , heb toch de was buiten gedroogd !Nu heb ik zaterdag wat meegemaakt ! ben toch over het snoer van de stofzuiger gestruikeld ! plat op mijn rug , ben er nog stijf van !
ben wel eventjes bang geweest, want het is nog niet zolang geleden dat ik geopereerd ben aan de rug!
Groetjes

wat een weer geweest ! vandaag wat beter , heb toch de was buiten gedroogd !Nu heb ik zaterdag wat meegemaakt ! ben toch over het snoer van de stofzuiger gestruikeld ! plat op mijn rug , ben er nog stijf van !
ben wel eventjes bang geweest, want het is nog niet zolang geleden dat ik geopereerd ben aan de rug!
Groetjes

hondje van Norman