Assa's Image Magick creaties..
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goeie avond,

ben eventjes uit roulatie geweest, iemand van de kennissen is gestorven, was nog maar 38 jaar jong) en daar ben ik even niet goed van geweest.
morgen naar de begrafenis, dus een plezant weekend ziet er zeker niet in voor mij.
ik wil jullie in elk geval een heel mooi en zonnig weekend toewensen
eva-sammeke

ben eventjes uit roulatie geweest, iemand van de kennissen is gestorven, was nog maar 38 jaar jong) en daar ben ik even niet goed van geweest.
morgen naar de begrafenis, dus een plezant weekend ziet er zeker niet in voor mij.
ik wil jullie in elk geval een heel mooi en zonnig weekend toewensen
eva-sammeke
groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Maatjes en bezoekers

Bedankt voor al het mooie!!!
de mini leidraad van Cleopa eens getest,ik weet niet of ik op het goeie spoor zit,vandaag geen tijd meer,ook niet voor verder te posten,zal voor morgen of zo zijn.

Bedankt voor al het mooie!!!
de mini leidraad van Cleopa eens getest,ik weet niet of ik op het goeie spoor zit,vandaag geen tijd meer,ook niet voor verder te posten,zal voor morgen of zo zijn.
Groetjes van assa
-
jeloca1942 - Lid geworden op: 25 jun 2010, 22:00
Assa
Ik kom je een fijn en zonnig weekend wensen
groetjes
Jeloca

Tel geen dagen,
maar zorg dat de dagen tellen

Ik kom je een fijn en zonnig weekend wensen
groetjes
Jeloca

Tel geen dagen,
maar zorg dat de dagen tellen
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goeie avond,

wat een mooie dag vandaag, heb nog het gras afgereden en alles een beetje opgeruimd. waarschijnlijk de laatste keer dit jaar. de tuin ligt er maar triest bij zo zonder felle kleurtjes !
Assa, Bedankt voor je steun - was een trieste dag zaterdag, zeker als je weet dat het normaal zijn 38e verjaardag zou geweest zijn.
nog een gezellige avond
eva-sammeke

wat een mooie dag vandaag, heb nog het gras afgereden en alles een beetje opgeruimd. waarschijnlijk de laatste keer dit jaar. de tuin ligt er maar triest bij zo zonder felle kleurtjes !
Assa, Bedankt voor je steun - was een trieste dag zaterdag, zeker als je weet dat het normaal zijn 38e verjaardag zou geweest zijn.
nog een gezellige avond
eva-sammeke
groetjes en hou jullie goed
eva
eva