Ik heb mijn drie pogingen nog een beetje aangepast.

groetjes en nog een fijne donderdag

groetjes en nog een fijne donderdag
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.

Michel, ik vrees dat het uitknippen van die 2 voorbeelden moeilijk wordt.lehcim schreef:SITA-- de 2é en 3é foto dat je geplaatst heb van Cesar , de kleuren van de persoon en zijn kleding is ook reeds een verbetering , wat zou deze geven als je de contour van de persoon zou kunnen uitsnijden , of rondom de persoon deze bruine kleur weg halen , ik weet het niet hoor . Dank U Michel
Misschien kan je daarvoor best even raad vragen op het fotografieforum.lehcim schreef:SITA-- de 2é en 3é foto dat je geplaatst heb van Cesar , de kleuren van de persoon en zijn kleding is ook reeds een verbetering , wat zou deze geven als je de contour van de persoon zou kunnen uitsnijden , of rondom de persoon deze bruine kleur weg halen , ik weet het niet hoor . Dank U Michel

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.