Oefenforum

gimp bewerkingen Rebelle

Gestart door rebelle op 11 jun 2014, 11:19 891 berichten 213.789 keer gelezen Reageer
rebelle Startte dit onderwerp 03 mar 2015, 14:37 Damme 1.137 berichten
Dag joy , wat betreft de correctie . Is het daar echts onder zijn kopke dat je bedoelt ?
Als je je gimpbewerking hebt kan je altijd nog corrigeren , indien je hem niet meer hebt kan het ook door gewoon het witte kader te selecteren , de witte rand terugdoortrekken en dan terug met een laagmasket het pvertollige wegdoen .

Groetjes
Rebelle
( ik voel me vandaag helemaal niet in mijn sas pfffff)
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
    Citeer
    *Elle* 03 mar 2015, 19:13 5.984 berichten
    Afbeelding

Fijne avond Rebelle :D

Bedankt voor het complimentje :) maar zoals jij met Gimp werkt "chapeau" zenne, Joy ook trouwens !

Meestal volg ik een psp-lesje, soms is het gewoon improviseren...

Groetje,
    Elle...
    *Hard times will Always reveal true friends*
      Citeer
      rebelle Startte dit onderwerp 04 mar 2015, 08:59 Damme 1.137 berichten
      Afbeelding

Ik wens iedereen een zonnige dag toe .
      Rebelle
      What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
        Citeer
        rebelle Startte dit onderwerp 04 mar 2015, 20:05 Damme 1.137 berichten
        Afbeelding

fijne avond allemaal

Rebelle
          Citeer
          rebelle Startte dit onderwerp 06 mar 2015, 14:45 Damme 1.137 berichten
          Heel mooi Joy , en inderdaad het wordt genieten.

Rebelle
            Citeer
            krakje 06 mar 2015, 16:24 Heist op den Berg 10.838 berichten
            Afbeelding
            rebelle een heel fijn weekend met mooie dagen
            zoals de zon schijnt, groetjes van krakje
            ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.
              Citeer
              rebelle Startte dit onderwerp 06 mar 2015, 16:34 Damme 1.137 berichten
              De tijd van toen........
              Afbeelding

Rebelle
                Citeer
                rebelle Startte dit onderwerp 09 mar 2015, 09:07 Damme 1.137 berichten
                De nieuwe werkweek is begonnen .
                Vele groetjes
                Rebelle Afbeelding
                  Citeer
                  rebelle Startte dit onderwerp 09 mar 2015, 14:57 Damme 1.137 berichten
                  Voor
                  Afbeelding

Na het klonen , vuilbak weg , camera weg , regenpijp weg, lantaarnpaal weg en hotel weg .
                  Afbeelding
                    Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.