Oefenforum

Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden

Gestart door webmaster op 14 sep 2005, 09:01 987 berichten 726.820 keer gelezen Gesloten
Cleopa 15 jun 2011, 19:41 Sint-Truiden 1.943 berichten
Spikey -- Ik denk dat je best Uw vraag steld in de rubiek Reizen OF de rubriek Overige vragen , reizen is al een redelijk stuk naar beneden scrollen . Succes met je zoektocht

Afbeelding
    Cleopa 18 jun 2011, 23:17 Sint-Truiden 1.943 berichten
    Esperogo -- Je test is goed gelukt proficiat , Wees Welkom bij de oefenaars en veel plezier op het ganse Seniorennet

Afbeelding
      Cleopa 22 jun 2011, 23:53 Sint-Truiden 1.943 berichten
      koedoe -- Je eerste poging is prima gelukt proficiat . Wees Welkom op het oefenforum en veel plezier op het ganse Seniorennet

Afbeelding
        Cleopa 27 jun 2011, 20:37 Sint-Truiden 1.943 berichten
        schaapje -- Wees Welkom op het oefenforum , je eerste oefening is prima gelukt . Nog veel plzezier hier en op het ganse Seniorennet

Afbeelding
          fastum 14 jul 2011, 15:18 Bonheiden 8 berichten
          Dag allemaal,

Ik ben er nog helemaal geen kei in, maar oefening baart kunst zegt men.
          Ik hoop dat het me lukt !

fastum
            fastum 14 jul 2011, 16:18 Bonheiden 8 berichten
            Dag allemaal,

Ik probeer nog maar eens want ik denk niet dat het de eerste keer gelukt is. Wil er mij iemand laten weten of je dit kan lezen nu?
            (Ik ben nog een beetje een "oen" met mijn PC)

Groetjes

Fastum
              Cleopa 14 jul 2011, 19:14 Sint-Truiden 1.943 berichten
              fastum schreef:Dag allemaal,

Ik probeer nog maar eens want ik denk niet dat het de eerste keer gelukt is. Wil er mij iemand laten weten of je dit kan lezen nu?
              (Ik ben nog een beetje een "oen" met mijn PC)

Groetjes

Fastum
              fastum -- Daar ben ik niet zeker van , mijn eerste bericht ben ik nooit tegengekomen , en bij U is 't toch gelukt Proficiat . Wees Welkom bij de oefenaars en zit je met vragen ? Niet wachten want dat is tijd verlies dus laat ze maar komen dan proberen de oefenmaatjes je op het goede spoor te zetten

Afbeelding
                Gast 17 jul 2011, 23:16
                Hallo beste mensen ik ben michel(lehcim) van Elsegem
                Zopas op pensioen,k'heb het geluk gehad om 44 jaar te mogen werken
                maar nu kan ik op zoek gaan naar legermakkers Turnhout-Büren van
                juni 1968 tot julie 1969. Ik zal verder doen op forum seniorennet legerdienst met fotos.
                Dit was mijn oefeningetje. Goede avond aan allen groetjes michel
                  Jody 25 jul 2011, 16:08 Leidschendam 4 berichten
                  Nou, dan zal ik het ook maar eens proberen. Wie niet waagt die niet wint.
                  Weet niet eens of ik een onderwerp item moet neerzetten of niet.
                  Niemand is volmaakt en daar ben ik het perfecte voorbeeld van.

Wil je over iets anders praten?

Je kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.

+ Nieuw onderwerp