gimp bewerkingen Rebelle
-
Sita
Proficiat Rebelle!
De familie lijkt uitgebreid met 6 sinds 21 juli.
Veel plezier ermee.
Mooie creatie.
groetje
Sita
De familie lijkt uitgebreid met 6 sinds 21 juli.
Veel plezier ermee.
Mooie creatie.
groetje
Sita
-
rebelle - Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Het is de mama van mijn ming . Het zijn dus halfbroertjes en halfzusjes van mijn jongste hondje . Het zijn niet onze pups . Maar ze zijn dus wel familie hihih .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
-
*Joy*
Dan heb je daar heel wat uurtjes in gestoken.
Dikke proficiat.
Nog een fijne donderdag.
Dikke proficiat.
Nog een fijne donderdag.
-
*Joy*
Vraagje rebelle,rebelle schreef:
Dag Sita nog een toepassing van de rodilius filter in combinatie met gaussiaanse randen om over te zetten naar tekening en dan de laagmodus aangepast
Rebelle
Staat die filter standaard ?
Mooie avond verder.
-
rebelle - Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Joy , daarom moet je gmic installeren .
Je kan ook via internet op gmic werken , dan hoef je niks te installeren . Maar heb jij die niet ? Want je kent toch de hope poster .
Ik meende al bewerkingen van jou te hebben gezien met gmic .
Anders zoek je gewoon op gmic , en als je niet wil installeren dan werk je online dan opslaan en kan je verder met gimp bewerken .
Oh ja , de eerste koala is dus enkel de achtergrond bewerkt met rodilius , ik heb die standaard instellingen laten staan .
De tweede koala heb ik dan omgezet naar tekening , kleurenplaat er terug onder gezet en de laagmodus van de tekenlaag aangepast , kan je ook met laagdekking doen , dat is naar eigen smaak .
Je kan ook via internet op gmic werken , dan hoef je niks te installeren . Maar heb jij die niet ? Want je kent toch de hope poster .
Ik meende al bewerkingen van jou te hebben gezien met gmic .
Anders zoek je gewoon op gmic , en als je niet wil installeren dan werk je online dan opslaan en kan je verder met gimp bewerken .
Oh ja , de eerste koala is dus enkel de achtergrond bewerkt met rodilius , ik heb die standaard instellingen laten staan .
De tweede koala heb ik dan omgezet naar tekening , kleurenplaat er terug onder gezet en de laagmodus van de tekenlaag aangepast , kan je ook met laagdekking doen , dat is naar eigen smaak .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?