Oefenforum

Oefen hier gewone berichtjes en hun mogelijkheden

Gestart door webmaster op 14 sep 2005, 09:01 987 berichten 725.460 keer gelezen Gesloten
tossie 05 mar 2012, 16:08 de haan 1 berichten
dit is mijn eerste keer, en dit is een testberichtje.

daaaaaaaaaaag
be back
    Cleopa 05 mar 2012, 20:00 Sint-Truiden 1.943 berichten
    tossie -- Het moet eens de eerste keer zijn en dat is goed gelukt proficiat . Wees Welkom op het oefenforum

Afbeelding
      ralo 06 mar 2012, 00:58 brugge 1 berichten
      Een Duitse officuer op de vismarkt in Brugge.
      "Achtung"
      Een visvroutje achter haar kraam.
      "Moet ze gekuscht zien menere?
      Ik ben lid van een bloeiende vereniging in Sint-Michiels. nl De Koninklijke Kamer van Retorika. Ons mannenkoor is de bijzonderste afdeling; hoewel de toneelafdeling ferm komt opzetten. Maandelijks geven wij een tijdschrift uit.
        Cleopa 06 mar 2012, 20:33 Sint-Truiden 1.943 berichten
        ralo -- Een goei hoor die moet ik onthouden , ik zal al eens beginnen oefenen met op z'n WestVlaams te spreken . Wees Welkom op het oefenforum

Afbeelding
          Cleopa 10 apr 2012, 21:37 Sint-Truiden 1.943 berichten
          WarFoxke -- Wees Welkom op het oefenforum en veel plezier op het Seniorennet

Afbeelding
            pousse 26 apr 2012, 15:04 1 berichten
            Dit is mijn eerste test om een bericht te sturen.Is het gelukt?

Waar en hoe vind ik een antwoord? Pousse
              Cleopa 26 apr 2012, 19:40 Sint-Truiden 1.943 berichten
              pousse -- Als er een antwoord komt , kan je dat zien door eens een kijkje te nemen waar je Uw bericht geplaatst hebt . Ook kan je ervoor zorgen dat je een E-Mail ontvangt , maar ik doe dat niet want ik zou dan dagelijks die mails moeten verwijderen . Ik kom gewoon eens kijken , eens je vertrokken bent met het forum snap je dat en vlieg je door een forum heen en weet je ook waar wat te vinden . Allé wees Welkom bij de oefenaars en veel forum plezier

Afbeelding
                will49 30 apr 2012, 19:27 Lier 1 berichten
                hallo
                na melding dat ik nog geen berichtjes heb gestuurd, wel ik ben normaal aangesloten aan Mac-club en het forum klussers; dit volg ik alle dagen en ik heb hier reeds op geantwoord tot over enkele weken terug dat men mij berichtte dat mijn paswoord niet klopte: waarom?
                groetjes
                Will49
                  de-grijze 30 apr 2012, 21:41 2 berichten
                  groetjes van boven tot onder en aan ieder appart, allee t'is maar om te zien dat het gelukt is.
                  groetjes

Wil je over iets anders praten?

Je kan ook zelf een gesprek over iets anders beginnen.

+ Nieuw onderwerp