Assa's Image Magick creaties..
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Lieve Schrijfster
ik hoop dat je van die zenuwpijnen verlost word,altijd pijn hebben dat is niet te doen,en nu je kaak ik hoop dat de kaakchirurg je kan helpen,het moet erg pijnlijk zijn tandpijn is al zo erg,
ik wens je veel moed,en doe het maar rustig aan,je gezondhied komt op de eerste plaats,ik zal regelmatig bij jou op bezoek blijven komen,vrienden vergeet ik niet.
met mij gaat het hoor,alleen zit er al enkele weken een zenuw vast in een van mijn nekwervels,ze durven niet deblokkeren dus eerst proberen met kine,met een beetje geluk komt ze vrij.
Lieve groetjes.. Assa
ik hoop dat je van die zenuwpijnen verlost word,altijd pijn hebben dat is niet te doen,en nu je kaak ik hoop dat de kaakchirurg je kan helpen,het moet erg pijnlijk zijn tandpijn is al zo erg,
ik wens je veel moed,en doe het maar rustig aan,je gezondhied komt op de eerste plaats,ik zal regelmatig bij jou op bezoek blijven komen,vrienden vergeet ik niet.
met mij gaat het hoor,alleen zit er al enkele weken een zenuw vast in een van mijn nekwervels,ze durven niet deblokkeren dus eerst proberen met kine,met een beetje geluk komt ze vrij.
Lieve groetjes.. Assa
Groetjes van assa
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
hallo Assa,
nu heeft het toch al wat geregend, zou het voldoende zijn voor de gewassen op het veld ? voor mij is het al genoeg !

nu heeft het toch al wat geregend, zou het voldoende zijn voor de gewassen op het veld ? voor mij is het al genoeg !

groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
eva-sammeke - Lid geworden op: 26 feb 2011, 17:39
goeie avond Assa,
kom nog een aangename avond toewensen en een goede nacht.

groetjes eva-sammeke
kom nog een aangename avond toewensen en een goede nacht.

groetjes eva-sammeke
groetjes en hou jullie goed
eva
eva
-
Assa - Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Goeie namiddag Maatjes en bezoekers,

Groetjes.. Assa
ps:er zit een klein foutje in mijn werkje,vind de oorzaak niet,niet tof
nu zie ik een storing bij het starten,dat komt door sennet dat gebibber was er niet in,

Groetjes.. Assa
ps:er zit een klein foutje in mijn werkje,vind de oorzaak niet,niet tof
nu zie ik een storing bij het starten,dat komt door sennet dat gebibber was er niet in,
Groetjes van assa