ENKEL OVER "GIMP"

Jeanandrina, ik ken geen oplossing voor jouw probleem.
Soms heb ik ook kapjes, soms niet.
Wat de oorzaak is???
Ik vind toch dat het op zo'n kleine creatie niet erg opvalt.
Het is niet de bedoeling van te gommen he hihih
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?
Je kan ze natuurlijk ook een ander kleurtje geven he

What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Ik heb al een gimp map aangemaakt voor seniorennet .

En blijft dat trucje een geheim?

Ik heb dit gemaakt maar eigenlijk wil ik dit

Dus heb ik nog niet gevonden , hoe ik de letters kan vervormen om zogezegd dicht te knijpen ;
En of er een plastiekfilter bestaat .
Er zou een bestaan hebben maar waar ik het vond is de link verdwenen .

fase 2 gelukt met filter vervormen , verbuigen
En wat is het trucje dan JeanJeanandrina schreef:het trucje daarvoor is heus niet zo moeilijk
Het is altijd beter het pad te omlijnen in plaats van de selectie.
Dat geeft een meer egale lijn.
Toch ben ik nog benieuwd naar jouw derde bewerking
Eindresultaat 

Schrijf gerust een antwoord
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.