Krantenartikel?
Beste forumleden,
Zijn hier mensen die weleens de papieren versie van de krant 'De Standaard' lezen en bewaren?
Het gaat om het artikel 'Aardbeving slaat zwembadwater over dakrand van flatgebouw in Manilla' van afgelopen dinsdag 23 april.
Vervelend, de school komt er telkens laat mee af en in krantenwinkels is dan de krant ofwel uitverkocht ofwel de volgende dag reeds terug weg.
Mijn kleinkind heeft dat artikel nodig voor school.
Graag een pm om af te spreken en ik wil er uiteraard voor vergoeden.
Zijn hier mensen die weleens de papieren versie van de krant 'De Standaard' lezen en bewaren?
Het gaat om het artikel 'Aardbeving slaat zwembadwater over dakrand van flatgebouw in Manilla' van afgelopen dinsdag 23 april.
Vervelend, de school komt er telkens laat mee af en in krantenwinkels is dan de krant ofwel uitverkocht ofwel de volgende dag reeds terug weg.
Mijn kleinkind heeft dat artikel nodig voor school.
Graag een pm om af te spreken en ik wil er uiteraard voor vergoeden.
Nee hoor, al drie verschillende krantenwinkels gevraagd. Blijkbaar gaan onverkochte exemplaren dezelfde dag alweer weg.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Ja maar dat zijn dan moeilijke mensen in je krantenwinkels hoor.
Je kan altijd de krant bestellen van een aantal dagen ervoor.
Natuurlijk moet die mijnheer van de gazettenwinkel dan wel de moeite doen om ze aan te vragen en bij hem te bezorgen...
Je kan altijd de krant bestellen van een aantal dagen ervoor.
Natuurlijk moet die mijnheer van de gazettenwinkel dan wel de moeite doen om ze aan te vragen en bij hem te bezorgen...
Ja, inderdaad.Helena van Troje schreef: ↑28 apr 2019, 21:13Ja maar dat zijn dan moeilijke mensen in je krantenwinkels hoor.
Je kan altijd de krant bestellen van een aantal dagen ervoor.
Natuurlijk moet die mijnheer van de gazettenwinkel dan wel de moeite doen om ze aan te vragen en bij hem te bezorgen...
Tot 3 maanden na de datum kun je nog een krant bijbestellen en bij Delhaize zijn ze zo vriendelijk om dat te willen doen.
In krantenwinkels zijn ze niet zo behulpzaam, daar zijn ze te lui voor?
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
- Locatie: Groot-Leuven
Hoe is het toch mogelijk dat mevrouw Ice niet op haar wenken bediend wordt in een winkel waar ze waarschijnlijk een keer in de twee weken of nog minder langskomt?
De krantenwinkel hier in het dorp heeft geen personeel en opent om halfzes (!) in de morgen, me dunkt dat die brave man wel wat anders te doen heeft.
"Les socialistes aiment tellement les pauvres qu'ils en fabriquent" (Jacques Godfrain)
-
Wimo - Lid geworden op: 07 jul 2007, 15:44
- Locatie: Muizen(Mechelen)+Spanje
En via Google niet te vinden?
TOSHIBA C70_C_1C9 / 64 BITS / INTEL CORE I5 5200U / 8 GB DDR3 / INTEL HD GRAFPHICS 5500 WIN10 HOME versie 2004 / 500 GB SSD / FIREFOX / OUTLOOK.COM
HP ENVY 4520 AIO.
SMARTPFONE SAMSUNG GALAXY A03 Android 11
HP ENVY 4520 AIO.
SMARTPFONE SAMSUNG GALAXY A03 Android 11
......zoals de kranten in het rek leggen....die brave man kiest er ook zelf voor..MichelN schreef: ↑04 mei 2019, 18:46Hoe is het toch mogelijk dat mevrouw Ice niet op haar wenken bediend wordt in een winkel waar ze waarschijnlijk een keer in de twee weken of nog minder langskomt?
De krantenwinkel hier in het dorp heeft geen personeel en opent om halfzes (!) in de morgen, me dunkt dat die brave man wel wat anders te doen heeft.
Vroeger was de klant koning, tenslotte verdienden zelfstandigen daar hun brood mee bovenop hun gesjoemel door te weinig inkomen aan te geven voor meer fiscale teruggave.
Nu hoeven ze niet meer klantvriendelijk te zijn want ze krijgen steeds meer, zelfs een pensioen gelijk aan een werknemer...voor meer ziekengeld is de politiek mee bezig.
Steeds meer zelfstandigen hebben 2 tot zelfs 3 dagen per week 'sluitingsdag', blijkbaar hoeven ze ook al niet meer een hele week te werken en hun prijzen zijn onbetaalbaar geworden voor de gewone werkmens.
Probeer maar eens een 'vakman' in te huren, als de klus niet lucratief genoeg is, dan schepen ze klanten af met hallucinant, dure offertes om af te haken of ze nemen niet eens de moeite om een offerte te máken en dan maar janken en jammeren dat goedkope oostblokkers hun werk komen afpakken.
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
- Locatie: Groot-Leuven
In het bovenstaande zinnetje staat zo veel domme praat en onkunde dat de verstandige lezer dat wel voor zichzelf zal uitmaken.Ice schreef: ↑05 mei 2019, 07:52......zoals de kranten in het rek leggen....die brave man kiest er ook zelf voor..MichelN schreef: ↑04 mei 2019, 18:46Hoe is het toch mogelijk dat mevrouw Ice niet op haar wenken bediend wordt in een winkel waar ze waarschijnlijk een keer in de twee weken of nog minder langskomt?
De krantenwinkel hier in het dorp heeft geen personeel en opent om halfzes (!) in de morgen, me dunkt dat die brave man wel wat anders te doen heeft.
Vroeger was de klant koning, tenslotte verdienden zelfstandigen daar hun brood mee bovenop hun gesjoemel door te weinig inkomen aan te geven voor meer fiscale teruggave.
Kijk eens aan wat je allemaal gemist hebt door geen zelfstandige te worden.Nu hoeven ze niet meer klantvriendelijk te zijn want ze krijgen steeds meer, zelfs een pensioen gelijk aan een werknemer...voor meer ziekengeld is de politiek mee bezig.
Steeds meer zelfstandigen hebben 2 tot zelfs 3 dagen per week 'sluitingsdag', blijkbaar hoeven ze ook al niet meer een hele week te werken en hun prijzen zijn onbetaalbaar geworden voor de gewone werkmens.
Klant is koning? Laat me niet lachen: zgn "klanten" die je nog nooit gezien hebt die in de Makro of bij Vandenborre elektrische huishoudtoestellen gaan kopen en dan nog verwachten dat je die dingen komt aansluiten, liefst dezelfde dag nog, en het zou dan ook nog zo goed als gratis moeten zijn.
Jij hebt uiteraard geen enkel idee hoeveel werk er in een offerte kruipt, zeker als er een hoop technische eisen worden gesteld. Bij sommigen kon je al van bij het eerste contact er van uitgaan dat ze intussen al op zeven of acht verschillende plaatsen geweest waren. Ik had daar op den duur wel een oplossing voor gevonden: betalende offertes, het beste middel om het kaf van het koren te scheiden.Probeer maar eens een 'vakman' in te huren, als de klus niet lucratief genoeg is, dan schepen ze klanten af met hallucinant, dure offertes om af te haken of ze nemen niet eens de moeite om een offerte te máken en dan maar janken en jammeren dat goedkope oostblokkers hun werk komen afpakken.
"Les socialistes aiment tellement les pauvres qu'ils en fabriquent" (Jacques Godfrain)
-
denlowie - Lid geworden op: 10 mei 2004, 18:05
- Locatie: gent
Zou je niet eens voor u zelf willen praten !Ice schreef: ↑05 mei 2019, 07:52
Vroeger was de klant koning, tenslotte verdienden zelfstandigen daar hun brood mee bovenop hun gesjoemel door te weinig inkomen aan te geven voor meer fiscale teruggave.
Nu hoeven ze niet meer klantvriendelijk te zijn want ze krijgen steeds meer, zelfs een pensioen gelijk aan een werknemer...voor meer ziekengeld is de politiek mee bezig.
Steeds meer zelfstandigen hebben 2 tot zelfs 3 dagen per week 'sluitingsdag', blijkbaar hoeven ze ook al niet meer een hele week te werken en hun prijzen zijn onbetaalbaar geworden voor de gewone werkmens.
Je was ook een ambtenaar zeker liever lui dan moe, en als je geen ambtenaar was mocht u blij geweest zijn dat je bij een zelfstandige je centen verdient heeft.
U weet toch dat alle private werkgevers zelfstandigen zijn !
En omdat er een paar sjoemelaars erbij zitten wil niet zeggen dat alle zelfstandigen sjoemelaars zijn.
Dit is net zo dat als dat alle terroristen moslims zij, maar niet alle moslims zijn terroristen!!
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
- Locatie: Groot-Leuven
Bij hoeveel van die krantenwinkels ben jij klant? Laat mij raden: bij geen enkele.
"Les socialistes aiment tellement les pauvres qu'ils en fabriquent" (Jacques Godfrain)
Is vaste klant zijn dan al een vereiste voor klantvriendelijkheid om uitzonderlijk een krantje na te bestellen voor een schoolproject?
Zoals klanten alleen in aanmerking komen voor betalende service als (duurdere) toestellen bij hen aangekocht worden zoals bij jou?
Het gaat helemaal niet over de keuze om zelfstandig te worden of niet, het gaat hier specifiek om de klantvriendelijkheid van supermarkten tov zelfstandige krantenverkopers die geen moeite meer willen doen voor klanten.Kijk eens aan wat je allemaal gemist hebt door geen zelfstandige te worden.
Klant is koning? Laat me niet lachen: zgn "klanten" die je nog nooit gezien hebt die in de Makro of bij Vandenborre elektrische huishoudtoestellen gaan kopen en dan nog verwachten dat je die dingen komt aansluiten, liefst dezelfde dag nog, en het zou dan ook nog zo goed als gratis moeten zijn.
Misschien zouden die makro of Vandenborre klanten bij jou elektrische huishoudtoestellen komen kopen als je prijzen vergelijkbaar en betaalbaar zouden zijn? Mag niet iedereen naar zijn eigen portemonnee kijken soms?
Jij doet dat toch ook?
Dus waarom dan klanten verwijten als ze voor eenzelfde toestel ergens anders goedkoper terecht kunnen?
Is de winstmarge voor een aansluiting de moeite niet of is het wrok omdat ze ergens anders goedkoper kochten? Sommigen nemen dan wraak door zulke klanten een peperdure factuur aan te rekenen (straf voor hun goedkopere aankoop, die ze dan notabene nog doen omdat de aankoopprijs bij de zelfstandige duurder is, hij jaagt dus de klanten zelf weg?)
Wat noem jij trouwens 'zo goed als gratis' als je zelfs een offerte al aanrekent?
Volgens unizo mag u enkel kosten aanrekenen voor de opmaak van een offerte als uw klant daar op voorhand mee akkoord is gegaan?...Bij sommigen kon je al van bij het eerste contact er van uitgaan dat ze intussen al op zeven of acht verschillende plaatsen geweest waren. Ik had daar op den duur wel een oplossing voor gevonden: betalende offertes, het beste middel om het kaf van het koren te scheiden.
Uiteraard hou jij je strikt aan deze regel?