kiezing

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

t962459
Lid geworden op: 04 jan 2007, 15:35

30 apr 2019, 11:50

hallo weet iemand wat ik met doktersbriefje moet doen voor oudere persoon die niet kan gaan stemmen? BEDANKT
MaLoReg

30 apr 2019, 12:56

Die persoon kan een volmacht afdrukken-invullen en daar doktersbriefje als bijsluiter.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

30 apr 2019, 17:09

als je niet kunt gaan stemmen en je hebt een briefje van dokter om niet te stemmen .Dan kun je dat voor de verkiezing samen met de oproepsbrief bij je gemeentehuis stadhuis binnen doen .Je bent niet verplicht om een volmacht te geven .Ik doe dat al jaren zo briefje van dokter en oproepbrief afgeven op gemeentehuis of stadhuis .Enkele weken voordat de verkiezing is misschien als je twijfelt het vragen bij je gemeentehuis of stadhuis .Maar ik doe het zo en dat is telkens toch in orde .

wanton
Lid geworden op: 22 feb 2006, 18:51
Locatie: HEIST , bij-den-Berg

01 mei 2019, 20:50

Bekske,

bij zo'n manier van doen ben ik geneigd om vieze woorden te gebruiken.
Kom dus nooit meer klagen.
Je geraakt wel aan het stadhuis? En niet aan het stemlokaal?
Ik heb gisteren gezien , ik ken morgen!
Toet-anch-Amon

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

01 mei 2019, 22:00

ik laat dat briefje en oproepings brief door iemand afgeven .Daarbij het stembureau is op een andere plaats dan het stadhuis .Heb geen vervoer en zondags rijden de bussen maar ieder uur .Ik ben om te stemmen bijna twee uur onderweg .Want je moet op een bus wachten en in stembureau ook nog wachten enz .Daarbij ze doen toch maar wat ze willen waarom zo ik daarover klagen.Ik mag om gezondsheid redenen niet te lang staan .Ik moet me verplaatsen met een rollator .Ik heb zelfs hulp voor mijn boodschappen en poets .Kortom je kent me niet en dan maak je zo een opmerking sorry hoor .

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

01 mei 2019, 23:03

@wanton