Stuk darm laten wegnemen
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Zal van persoon tot persoon afhangen zekers ?
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Wat had u dan van antwoord verwacht
U stelt hier een vraag waar artsen u nog geen deftig antwoord kunnen op geven zonder de correcte toestand van uw lichaam te kennen.
-
MaLoReg
Ik stelde de vraag in de hoop dat ieand van ons hier hetzelfde heeft ondergaan.
Tis wel wat beangstigend iets moeten laten doen waar ge totaal niks van af weet,
't énige dat ik weet is dat ingreep + revalidatie 3 maanden zal nemen.
Tis wel wat beangstigend iets moeten laten doen waar ge totaal niks van af weet,
't énige dat ik weet is dat ingreep + revalidatie 3 maanden zal nemen.
-
Helena van Troje - Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07
Dan ga je naar je huisarts en vraagt hem de juiste inlichtingen die je graag hebt.
Ik veronderstel dat die toch ook van je toestand op de hoogte is.
Waarschijnlijk heeft die iets meer tijd dan de chirurg en dan nog, die mens zal je wel de nodige uitleg geven mag ik hopen.
Ga eens kijken bij de "patiëntinformatie" in het ziekenhuis waar je behandeld gaat worden.
Ik veronderstel dat die toch ook van je toestand op de hoogte is.
Waarschijnlijk heeft die iets meer tijd dan de chirurg en dan nog, die mens zal je wel de nodige uitleg geven mag ik hopen.
Ga eens kijken bij de "patiëntinformatie" in het ziekenhuis waar je behandeld gaat worden.
-
Mijn zuster heeft ook dergelijke operatie ondergaan en is er uiteindelijk van overleden, maar met dat antwoord ben u waarschijnlijk ook niet vet.
Afhankelijk van de staat en conditie van het lichaam zal de ene persoon dat gemakkelijk kunnen verwerken/genezen en de andere niet, daarmee mijn eerste antwoord: "zal van persoon tot persoon afhangen".
-
MaLoReg
en toch Sacho blijf dit in mijn hoofd hangen ondanks dat het heel fijn is in Griekenland.
-
Wimo - Lid geworden op: 07 jul 2007, 15:44
Je hebt uw vraag hier ook al gesteld,
viewtopic.php?f=58&t=207199&sid=338dc6b ... 63832f9daa
viewtopic.php?f=58&t=207199&sid=338dc6b ... 63832f9daa
TOSHIBA C70_C_1C9 / 64 BITS / INTEL CORE I5 5200U / 8 GB DDR3 / INTEL HD GRAFPHICS 5500 WIN10 HOME versie 2004 / 500 GB SSD / FIREFOX / OUTLOOK.COM
HP ENVY 4520 AIO.
SMARTPFONE SAMSUNG GALAXY A03 Android 11
HP ENVY 4520 AIO.
SMARTPFONE SAMSUNG GALAXY A03 Android 11
-
MaLoReg
Klopt maar daar reageerde enkel prima vera die zei er niks van af te weten.
Uiteraard ben ik er ongerustb ovef en mag ik dan toch hier de vraag stellen of iemand
dit al meegemaakt heeft en of er gevolgen zijn . Dat is toch niet zo raar dat ik op mijn
sennet wat info zoek.
Uiteraard ben ik er ongerustb ovef en mag ik dan toch hier de vraag stellen of iemand
dit al meegemaakt heeft en of er gevolgen zijn . Dat is toch niet zo raar dat ik op mijn
sennet wat info zoek.
-
MaLoReg
Sacho ik ben in Griekenland omdat mijn énig familielid: mijn zoon daar woont en werkt,
gewoon om bij hem te zijn-dat is toch niet zo raar, of wel?
gewoon om bij hem te zijn-dat is toch niet zo raar, of wel?