Naar de kapper, ja of neen
-
doggy - Lid geworden op: 08 aug 2006, 16:02
Al jaren ga ik iedere week naar de kapper. We mogen wel mooi zijn hé.
En nu... nondedjuu… ik begin SERIEUS te twijfelen.
Zal ik donderdag (vaste dag en uur) gaan : JA of NEEN, JA of NEEN, JA of NEEN enz...
Kappers mogen gewoon werken tijdens de week. Ze zullen hun handjes voldoende wassen zeker (hahaha).
Wat doen jullie ? Er zijn er hier ook wel die iedere week of om de 2 weken naar de kapper gaan
Geef mij eens een antwoordje a.u.b.
En nu... nondedjuu… ik begin SERIEUS te twijfelen.
Zal ik donderdag (vaste dag en uur) gaan : JA of NEEN, JA of NEEN, JA of NEEN enz...
Kappers mogen gewoon werken tijdens de week. Ze zullen hun handjes voldoende wassen zeker (hahaha).
Wat doen jullie ? Er zijn er hier ook wel die iedere week of om de 2 weken naar de kapper gaan
Geef mij eens een antwoordje a.u.b.
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Ze moeten op afspraak werken, werd gisteren gezegd in het nieuws.
-
benq - Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Op afspraak allemaal goed en wel, maar ben je dan safe?
Wat als de kapper een beestje heeft opgelopen zonder dat hij het weet en doorgeeft aan U!
Ik laat mijn haar nu groeien en wacht af.
Wat als de kapper een beestje heeft opgelopen zonder dat hij het weet en doorgeeft aan U!
Ik laat mijn haar nu groeien en wacht af.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen 
-
doggy - Lid geworden op: 08 aug 2006, 16:02
Dat zit ook allemaal in mijn kopke. Haar kalender (altijd op afspraak) staat goed gevuld met jong en oud. Moest ik niet (durven) gaan ik zou mij zo schuldig voelen tegenover haar.
Het vervelende is dat ik daar niemand persoonlijk ken en dus ook niet kan vragen wat ze gaan doen.
O ja, babbelen (niet roddelen) en vertellen doen we wel genoeg hoor.
Het vervelende is dat ik daar niemand persoonlijk ken en dus ook niet kan vragen wat ze gaan doen.
O ja, babbelen (niet roddelen) en vertellen doen we wel genoeg hoor.
-
wardje - Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
een meter afstand houden......., als je gaat winkelen staan we nu al op één rij deze morgen gepasseerd langs een warme bakker er stonden wel 20 personen in de bakkerij, als je een meter afstand moet houden moest men wel aanschuiven tot op de rijweg.
Hou afstand en hou je mond dicht dat is al heel wat , maar velen kunnen dat zelf niet.
Gisteren in het nieuws van VTM praatte onze eerste minister Mevrouw....( de naam ontglipt mij) haar mond voorbij door aan de journalist te zeggen voor die paar weken tot enkele maanden !!!!!, t'zou nu moeten wel lukken dat niemand dat haar heeft horen verklaren.
Het besmetten is zoals spelen met de dobbelstenen als je pech hebt geraak je besmet hoe goed je ook oplet , je moet steeds op je quivive zijn of tot de besmetting voorbij is niet meer buiten komen , wat een leven is dat?
Ga mij zelf niet opsluiten, of het zou moeten zijn dat men binnen een 10-tal dagen beslist van een totale lockdown en men enkel nog buiten mag voor dringende boodschappen of enz., en als men nog zo'n domme stoten doet met net over de grens te gaan lanterfanten zal dat het volgende zijn, jammer genoeg.
Hou afstand en hou je mond dicht dat is al heel wat , maar velen kunnen dat zelf niet.
Gisteren in het nieuws van VTM praatte onze eerste minister Mevrouw....( de naam ontglipt mij) haar mond voorbij door aan de journalist te zeggen voor die paar weken tot enkele maanden !!!!!, t'zou nu moeten wel lukken dat niemand dat haar heeft horen verklaren.
Het besmetten is zoals spelen met de dobbelstenen als je pech hebt geraak je besmet hoe goed je ook oplet , je moet steeds op je quivive zijn of tot de besmetting voorbij is niet meer buiten komen , wat een leven is dat?
Ga mij zelf niet opsluiten, of het zou moeten zijn dat men binnen een 10-tal dagen beslist van een totale lockdown en men enkel nog buiten mag voor dringende boodschappen of enz., en als men nog zo'n domme stoten doet met net over de grens te gaan lanterfanten zal dat het volgende zijn, jammer genoeg.
-
Dat lanterfanten over de grens is al gedaan. Nederland sluit de parkings al. Er zullen nog maatregelen volgen. Ze zullen wel moeten, ze zullen niet anders kunnen.
Hier komt de kapper aan huis alsook pedicure.
Kassiersters hebben handschoenen aan vandaag, allemaal loos. Ook met die handschoenen lopen ze risico. Ze nemen er het geld mee aan, bonnetjes etc. Allemaal met diezelfde handschoenen. Risico dus even groot én je gaat mij niet vertellen dat die van heel de dag niet aan hun gezicht zitten.
Hier komt de kapper aan huis alsook pedicure.
Kassiersters hebben handschoenen aan vandaag, allemaal loos. Ook met die handschoenen lopen ze risico. Ze nemen er het geld mee aan, bonnetjes etc. Allemaal met diezelfde handschoenen. Risico dus even groot én je gaat mij niet vertellen dat die van heel de dag niet aan hun gezicht zitten.
-
-
*Joy*
Nu...
Ga ik naar de Kapper ?
Die vraag stelde ik mezelf ook, tot ik op deze topic terecht kwam.
Wat ik mij afvraag is ...
Zal die kapper na elke cliënt, zijn borstels ...scharen enz...ontsmetten?
Want daar gaat het toch om?
Wat denken jullie?
Heb toch mijn twijfels.
-
Wiana - Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
-
kwezelein - Lid geworden op: 13 aug 2011, 22:37
In plaats van naar de kapper kunnen we misschien wandelen gaan?
In groep wandelen en iedereen op 1 m afstand van elkaar.
Gisteren kon je in Bokrijk over de koppen lopen. De parking was gratis en door het water wandelen en fietsen was echt een opgave. Jong en oud onder elkaar gemengd, zoveel mogelijk honden tot vervelens toe en niemand die dacht aan het haar dat waarschijnlijk door wind uit elkaar geblazen werd.
In groep wandelen en iedereen op 1 m afstand van elkaar.
Gisteren kon je in Bokrijk over de koppen lopen. De parking was gratis en door het water wandelen en fietsen was echt een opgave. Jong en oud onder elkaar gemengd, zoveel mogelijk honden tot vervelens toe en niemand die dacht aan het haar dat waarschijnlijk door wind uit elkaar geblazen werd.
niks is eeuwig!