Waar kan ik het vinden
-
janieburton - Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50
Misschien i de posting in de verkeerde rubriek gezet.(maar ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen
Sinds de Makro gesloten is zijn er zaken die ik mis en die ik daar kocht en niet vindt.
Ik kocht daar bv. azijn in bussen van 20 liter(of was het nu 25 liter).
Ook kocht ik daar badschuim van 5l van het merk Isabel, gemaakt door Mcbride in Wallonie, zij zeggen dat ze wel bussen van 5 liter leveren aan een verdeler in Vlaanderen en die verdeler wijst mij naar hun website om die daar te kopen maar die bussen van 5 liter staan er niet te koop
Ik kocht bij de Makro onderhemdjes van het merk Mango( zou Belgisch zijn) maar die zijn blijkbaar nu nergens meer te koop.
Weet iemand waar de items verkocht worden?
Sinds de Makro gesloten is zijn er zaken die ik mis en die ik daar kocht en niet vindt.
Ik kocht daar bv. azijn in bussen van 20 liter(of was het nu 25 liter).
Ook kocht ik daar badschuim van 5l van het merk Isabel, gemaakt door Mcbride in Wallonie, zij zeggen dat ze wel bussen van 5 liter leveren aan een verdeler in Vlaanderen en die verdeler wijst mij naar hun website om die daar te kopen maar die bussen van 5 liter staan er niet te koop
Ik kocht bij de Makro onderhemdjes van het merk Mango( zou Belgisch zijn) maar die zijn blijkbaar nu nergens meer te koop.
Weet iemand waar de items verkocht worden?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
-
janieburton - Lid geworden op: 18 jan 2009, 18:50
Dank je voor de links.
Mbt de azijn: ik zoek natuurlijke azijn (eetbaar) en niet de schoonmaak azijn.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Natuurazijn kan inderdaad in voeding verwerkt worden, in tegenstelling tot schoonmaakazijn.
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
De beste azijn is nog altijd die van de Blauwe Hand. Maar ik betwijfel of je die in grote bidons kan krijgen. Misschien bij de leverancier zelf eens bevragen?janieburton schreef: ↑22 aug 2024, 00:41Dank je voor de links.