SPAMMER ???
-
verhaegen - Support SeniorenNet
mussen
t'is niet moderator verhaegen hé
t'is :
memberlist.php?mode=group&g=6760&sid=5d ... f43832160c
en wat die stille dood betreft
het stond onder het topic : Computer - Spyware
en daar hoort het niet thuis , dus staat het nu waar het moet staan , ben dan nog zo vriendelijk geweest van der een schaduwonderwerp van achter te laten op spyware
rome is ook niet op één dag gebouwd
sacho
mussen bedoelt : Abbs
maar dat is géén moderator op seniorennet , maar die vriendelijke mens helpt ons hier wél
ps.
ik ga hier wél niet oeverloos op door discuteren , ik ben hier niet van plan een spelletje wellens - nietes te doen
maar van mij mag iedereen hier in dit topic oeverloos doordrammen
t'is niet moderator verhaegen hé
t'is :
memberlist.php?mode=group&g=6760&sid=5d ... f43832160c
en wat die stille dood betreft
het stond onder het topic : Computer - Spyware
en daar hoort het niet thuis , dus staat het nu waar het moet staan , ben dan nog zo vriendelijk geweest van der een schaduwonderwerp van achter te laten op spyware
rome is ook niet op één dag gebouwd
sacho
mussen bedoelt : Abbs
maar dat is géén moderator op seniorennet , maar die vriendelijke mens helpt ons hier wél
ps.
ik ga hier wél niet oeverloos op door discuteren , ik ben hier niet van plan een spelletje wellens - nietes te doen
maar van mij mag iedereen hier in dit topic oeverloos doordrammen
-
Mussen - Lid geworden op: 20 mei 2022, 18:26
@ verhaegen,
Inderdaad, ik bedoelde "abbs". Dank je.
Misschien kan je via hem eens polsen hoe ze het op dat "concurrerende" computerforum hebben aangepakt?
Want zij zaten ook opgezadeld met onze vreemde vrienden, die zoals "sacho" al vermeldde ook al 18+ berichtjes durven te plaatsten. Wat gaat het volgende zijn?
@ sacho,
De zin die in de quote van "sacho" werd vermeld werd aangepast in mijn vorig berichtje en moet zijn:
"Verder heeft een klein onderzoekje mij wijsgemaakt dat er hier op SenNet een "lid" aanwezig is die "moderator" is op "een concurrerende" website.
Mijn excuses voor deze slipper!
Inderdaad, ik bedoelde "abbs". Dank je.
Misschien kan je via hem eens polsen hoe ze het op dat "concurrerende" computerforum hebben aangepakt?
Want zij zaten ook opgezadeld met onze vreemde vrienden, die zoals "sacho" al vermeldde ook al 18+ berichtjes durven te plaatsten. Wat gaat het volgende zijn?
@ sacho,
Oei, daar is een zetduiveltje aan het werk geweest en/of mijn gedachten wat ik wou schrijven gingen rapper dan mijn vingers konden typen!!! Dikke sorry hiervoor!
De zin die in de quote van "sacho" werd vermeld werd aangepast in mijn vorig berichtje en moet zijn:
"Verder heeft een klein onderzoekje mij wijsgemaakt dat er hier op SenNet een "lid" aanwezig is die "moderator" is op "een concurrerende" website.
Mijn excuses voor deze slipper!
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Dat wist ik al langer dan vandaag. En ik ben blij dat die ons hier een handje helpt.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Mijn computer is in herstelling geweest, en nu krijg ik weer al die reclame op Seniorennet voorgeschoteld. Ik heb al een (help)-pb naar redpoppy gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen. Of misschien heeft redpoppy mijn pb zelfs niet ontvangen!? Ik heb al gehoord dat er de laatste tijd heel wat (andere) problemen zijn met het internet.
-
redpoppy - Moderator SeniorenNet
Fazal,
Bedoel je die reclame van TEMU ed?
Daar heeft iedereen last van, ik moet die berichten verwijderen maar ik woon niet acher de laptop
Bedoel je die reclame van TEMU ed?
Daar heeft iedereen last van, ik moet die berichten verwijderen maar ik woon niet acher de laptop
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)
I
Seniorennet
I
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Kan iemand mij hierbij helpen?Fazal schreef: ↑01 apr 2025, 21:49Mijn computer is in herstelling geweest, en nu krijg ik weer al die reclame op Seniorennet voorgeschoteld. Ik heb al een (help)-pb naar redpoppy gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen. Of misschien heeft redpoppy mijn pb zelfs niet ontvangen!? Ik heb al gehoord dat er de laatste tijd heel wat (andere) problemen zijn met het internet.
Vóór de herstelling was alles in orde, dus geen ongewenste reclame.
Er moet toch een middel zijn om daar van af te geraken!?
-
*Joy*
neen hoor Fazal
Met deze link ...en het was in orde .
https://getadblock.com/nl/edge/
https://getadblock.com/nl/
Ik vroeg je HIIER eens rustig te lezen
-
Mussen - Lid geworden op: 20 mei 2022, 18:26
Nu worden er hier al berichtjes geplaatst die niks met die "Spammers" te maken hebben.
Het topic zal vroeg of laat hier dan ook wel een stille dood tegemoet gaan.
Met dank aan onze "support" voor de verplaatsing.
Ik ben van mening dat deze serieuze spammers toch wel degelijk een raakvlak hebben met "Spyware".
Waarom dan die verplaatsing?
En natuurlijk heeft iedereen er last van - hoe komt dat denk je?
Omdat er hieraan vanuit het website beheer totaal niks wordt tegen ondernomen.
Men laat gewoon alles maar op zijn beloop - in de hoop dat het fenomeen wel vanzelf zal verdwijnen.
IJdele hoop! Men blijft maar aanmodderen.
Deze ongewenste berichten "verwijderen" help echt geen zier!
De "Bot" die hier achter zit lacht er eens goed mee!
Het topic zal vroeg of laat hier dan ook wel een stille dood tegemoet gaan.
Met dank aan onze "support" voor de verplaatsing.
Ik ben van mening dat deze serieuze spammers toch wel degelijk een raakvlak hebben met "Spyware".
Waarom dan die verplaatsing?
Zoals ik al eerder schreef: dat zal wél een "voltijds jobke" worden!
En natuurlijk heeft iedereen er last van - hoe komt dat denk je?
Omdat er hieraan vanuit het website beheer totaal niks wordt tegen ondernomen.
Men laat gewoon alles maar op zijn beloop - in de hoop dat het fenomeen wel vanzelf zal verdwijnen.
IJdele hoop! Men blijft maar aanmodderen.
Deze ongewenste berichten "verwijderen" help echt geen zier!
De "Bot" die hier achter zit lacht er eens goed mee!