Politiek

TRUMP wordt een goede president

Gestart door maior domus op 10 feb 2016, 12:49 5002 berichten 555.423 keer gelezen Reageer
Wil. 10 sep 2026, 12:13 24.094 berichten
voorn schreef: ↑
10 sep 2026, 10:08
De vraag is mag dat wel en waar komt dat geld vandaan. Voor elke Amerikaan is dat 1 Bilioen dollar
Het geld is in principe belastinggeld. Probleem: de staat heeft nu al alles opgesoupeerd wat er binnengekomen is, en véél meer zelfs. Dus wordt het geld bijgedrukt.

1 biljoen per Amerikaan? Onmogelijk.
1 biljoen is 1000 miljard.

In Amerika is 1 billion 'slechts' 1 miljard.

In mijn vorige posting staat de berekening.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
    Citeer
    frits1955 10 sep 2026, 16:15 5.417 berichten
    De federale wetgeving in Amerika verbiedt het geven van belastinggeld in ruil voor een stem bij verkiezingen. Trumpiaanse lulkoek dus- weeral. En uit zijn eigen zak zal het zeker niet komen- hij is on the job om zijn eigen zakken te vullen.
      Citeer
      Wil. 13 sep 2026, 23:07 24.094 berichten
      Problemen met energieprijzen in de VS en Europa? Trump weet waaraan dat ligt: Zelensky is de schuld van alles, want ...

image.png

Please, zeg niks over Hormuz, Iran, het Midden-Oosten. Zelensky heeft het gedaan :roll:
      AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
        Citeer
        voorn 17 sep 2026, 15:42 Antwerpen 5.857 berichten
        Die vent denkt dat hij de wereld regeert
        Die denkt alleen aan zijn aandelen en niet naar de Amerkanen
        Als hij hier niet wil leveren kan hij de boel daar sluiten
        Men doet toch zaken met wie men wil
        Zelfde met de rente. Nu doet hij verlies maar de boel werd voor de bevolking te duur.
          Citeer
          boeffer 17 sep 2026, 17:29 In mijn zetel 3.800 berichten
          Dat Hormuz en dat Jemen dat ingenomen is, die wapens komen toch van ergens. Mss de zwarte markt waar Trump niks te zeggen heeft.
          Allemaal achter zijne rug.
          W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
            Citeer
            werewoef 17 sep 2026, 18:13 1.647 berichten
            Ik denk dat de hele situatie gaat veranderen na de " midturns " . Voor zijn selectie had hij zo beloofd dat hij geen oorlog zou starten in een ander land . Dat gaat hem zuur opbreken want de bevolking begint het ook meer en meer serieus te voelen in hun portemonai ;

werewoef
            AMEN en AUM
              Citeer
              Fred1950 18 sep 2026, 11:52 14.354 berichten
              .... en dit alles om een extreem rechtse dictator en oorlogsmisdadiger in Israel te steunen. Ge moet echt goed zot zijn ....
                Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.