Israël en de Palestijnen: enige toelichting
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Israeli's dus ....socrates schreef: ↑29 nov 2023, 10:16Dat ligt toch maar aan hen die de beelden maken of doorsturen ?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Natuurlijk zien we die ook. Hier een vrouwelijke terrorist die pas uit de cel in Israël komt. Het eerste wat ze doet is oproepen om nog meer bloed van joden te laten vloeien. Omgekeerd heb ik dat niet gehoord uit de mond van de vrijgelaten Israëlische burgers.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
RyanR - Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Tja, soms scanderen voetbal hooligans ook wel eens iets, en dan krijgt de club een boete,
In Nederland staat Ajax Amsterdam bekend als De Joden.
Niet dat ze dat bij Ajax echt begrijpen, want de meeste joden uit Amsterdam zijn in de oorlog weggevoerd en vermoord. Amsterdam heeft zich een ander imago aangemeten dan ze in werkelijkheid verdienen.
Dat kan allemaal in Nederland.
Er waren in Nederland dan ook veel meer verzetsstrijders NA de oorlog, dan tijdens de oorlog...
Kijk, ik heb het over lieden die mensen voor veel geld de grens over smokkelden, die later voorzien werden van een eremetaal. De Helden! Vluchtelingen die in België terechtkwamen werden in een lijn van ppst naar west op de spoorlijnen opgepakt. De enige die een kans maakten waren diegenen die in de nacht te voet verder naar het zuiden gingen.
De echte verzetsstrijders denken met walging terug aan de oorlog.
Vandaag de dag zijn er weer heel wat fascisten onder de stoeptegels vandaan gekropen!
Er is weinig veranderd.
In Nederland staat Ajax Amsterdam bekend als De Joden.
Niet dat ze dat bij Ajax echt begrijpen, want de meeste joden uit Amsterdam zijn in de oorlog weggevoerd en vermoord. Amsterdam heeft zich een ander imago aangemeten dan ze in werkelijkheid verdienen.
Dat kan allemaal in Nederland.
Er waren in Nederland dan ook veel meer verzetsstrijders NA de oorlog, dan tijdens de oorlog...
Kijk, ik heb het over lieden die mensen voor veel geld de grens over smokkelden, die later voorzien werden van een eremetaal. De Helden! Vluchtelingen die in België terechtkwamen werden in een lijn van ppst naar west op de spoorlijnen opgepakt. De enige die een kans maakten waren diegenen die in de nacht te voet verder naar het zuiden gingen.
De echte verzetsstrijders denken met walging terug aan de oorlog.
Vandaag de dag zijn er weer heel wat fascisten onder de stoeptegels vandaan gekropen!
Er is weinig veranderd.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Bah, een foto van Mickey-Mouse bij die quote zou nogal raar overkomen niet?door frits1955 » minder dan een minuut geleden
Ha, hier is Churchill weer met een quote die hij nooit uitgesproken of neergeschreven heeft.
'Waarschijnlijk komt deze zin uit de mond van de volstrekt onbekende Jaques Presser, maar dat klinkt natuurlijk veel minder cool dan Churchill'
Fascisme is geen 'voorrecht' van rechts alleen.
-
RyanR - Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
KletskoekDicksy schreef: ↑29 nov 2023, 18:08Bah, een foto van Mickey-Mouse bij die quote zou nogal raar overkomen niet?door frits1955 » minder dan een minuut geleden
Ha, hier is Churchill weer met een quote die hij nooit uitgesproken of neergeschreven heeft.
'Waarschijnlijk komt deze zin uit de mond van de volstrekt onbekende Jaques Presser, maar dat klinkt natuurlijk veel minder cool dan Churchill'
Fascisme is geen 'voorrecht' van rechts alleen.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Wat is fascisme eigenlijk ? Lees wikipedia : https://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme . Fascisme is noch rechts , noch links , maar iets "speciaals". Ontdek in de beschrijving bepaalde gelijkenissen met onze nationalistische partijen , en niet persé omdat ze nationalistisch zijn. Er zijn nog andere overeenkomsten ..... Bezint eer ge begint vooraleer mee te lopen ....
-
Vandaag opent de Israëlische ambassadeur bij de V.N. een tentoonstelling die de 76e verjaardag van het VN-verdelingsplan voor het Brits Mandaatgebied in de kijker stelt.
Daarbij wordt ook de rol belicht van de Palestijnse (Arabische) Mufti - de hoogste moslimleider in het gebied.
Zijn banden met Hitler worden duidelijk gemaakt.

Daarbij wordt ook de rol belicht van de Palestijnse (Arabische) Mufti - de hoogste moslimleider in het gebied.
Zijn banden met Hitler worden duidelijk gemaakt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Ons moe was gevlucht naar .de met oma en opa en 2 zussen om daar te werken in een boerderij. Ik denk dat in leven blijven belangrijker was tov al de rest zoals opvattingen, uitspattingen en blij dat je opgevangen werd. Nooit verteld ze daar over. Of hoe je ondergedoken moest leven.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Hobo - Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40
Het fascisme is een extreme vorm van autoritair nationalisme en is antidemocratisch, anticommunistisch, antiliberaal, antiparlementair en anti-intellectueel.
ZIE https://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme
ZIE https://nl.wikipedia.org/wiki/Fascisme
-
Dit is het soort denken dat door de leidende klasse in de hoofden van de jeugd wordt ingelepeld:
De Libanese schrijver Mohammad Gharawi zei op Al-Nujaba TV (Irak) dat joden hun religie hebben uitgevonden als een ‘raamwerk’ om de wereld over te nemen. Hij zei dat de joden internationaal de economie, het leger, de ideologie en de cultuur beheersen.
Gharawi voegde eraan toe dat de joden de profeten hebben gedood, verantwoordelijk waren voor de dood van de profeet Mohammed, en dat zij achter de moord op 'alle gelovigen en rechtvaardigen' zitten.
Hij vervolgde met te zeggen dat de joden denken dat ze de wereld moeten corrumperen en dat ze moreel verval en woeker verspreiden via de vrijmetselarij en het ‘wereldwijde zionisme’.
De Libanese schrijver Mohammad Gharawi zei op Al-Nujaba TV (Irak) dat joden hun religie hebben uitgevonden als een ‘raamwerk’ om de wereld over te nemen. Hij zei dat de joden internationaal de economie, het leger, de ideologie en de cultuur beheersen.
Gharawi voegde eraan toe dat de joden de profeten hebben gedood, verantwoordelijk waren voor de dood van de profeet Mohammed, en dat zij achter de moord op 'alle gelovigen en rechtvaardigen' zitten.
Hij vervolgde met te zeggen dat de joden denken dat ze de wereld moeten corrumperen en dat ze moreel verval en woeker verspreiden via de vrijmetselarij en het ‘wereldwijde zionisme’.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.