Dit gebeurt als Vlaanderen de onafhankelijkheid uitroept.
-
dejules
-
dejules
Geen enkele van de regeringspartijen koos ervoor om met haar economisch rapport richting verkiezingen te trekken.
De financieel-economische resultaten van de regering Michel waren desastreus!
In deze regering zat geen enkele linkse partij!
In alle voorgaande regeringen maakte links een minderheid uit.
Laatst gewijzigd door dejules op 12 feb 2020, 17:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Zo is datDe financieel-economische resultaten van de regering Michel waren desastreus!
In deze regering zat geen enkele linkse partij!
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Larie. Een regering is niet rechts omdat er 'rechtse' partijen inzitten, maar wel omdat het beleid rechts is.
In de regering zit een mol: de CD&V die verhinderd heeft dat een gezonde, rechtse lijn werd uitgezet. Chris P, alias de lafaard, heeft meer dan zijn steentje bijgedragen.
Ten tweede, tot een goed jaar geleden waren die resultaten méér dan voldoende. Je moet echter wel veranderen van bron: de pvda en de wereld nu zijn niet bepaald de beste infobronnen.
Ik zou dit allemaal willen aantonen met grafieken, maar ik moet nu gaan werken.
In de regering zit een mol: de CD&V die verhinderd heeft dat een gezonde, rechtse lijn werd uitgezet. Chris P, alias de lafaard, heeft meer dan zijn steentje bijgedragen.
Ten tweede, tot een goed jaar geleden waren die resultaten méér dan voldoende. Je moet echter wel veranderen van bron: de pvda en de wereld nu zijn niet bepaald de beste infobronnen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
Het enige wat men Peeters verwijt is dat hij de beperking in tijd van werkloosheidsuitkeringen niet goedkeurde WEGENS NIET IN HET REGEERAKKOORD zoals Kris terecht aanhaalde.
Peeters werd gedekt door Michel want ook de MR was tegen dat voorstel.
12.000.000.000 Euro en elke dag vallen er lijken uit de kas.
Enfin, de regering Michel is uitgekotst door de kiezers.
De N-VA leedt de zwaarste verkiezingsnederlaag sedert er verkiezingen gehouden worden in België! Blijkbaar lust de Vlaming die recepten niet. Bij de laatste peilingen was de N-VA al bijna gehalveerd! Niet voor niets dat Van Grieken nieuwe verkiezingen eist. Hij is de partij van de Wever aan het oppeuzelen.
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/02/09 ... erstreken/
Al lang verstreken !
Vorige week was de nieuwjaarsreceptie voor de gestelde lichamen , wat dat ook betekent ! De eerste in de rij die gelukwensen van de "keuning" was kardinaal De Kesel ... ja, ja, Filip kent zijn geschiedenis ! Dank zij de rooms katholieken is de belgiek ontstaan ! Op 21 juli zingen ze ook uit volle borst : Te Deum laudamus. De keuning verwees naar 200 belgie binnen 10 jaar, de optimist !
In 't Pallieterke van deze week een prachtige cartoon , de patiënt belgiek ligt in bed : Reanimeren is zinloos , zelfs hopeloos.
Op 26 maart is er in het Vlaams parlement een academische zitting nav 75 jaar Pallieterke, benieuwd of de vrt daar aandacht aan gaat geven ... destijds met Humo en De Morgen wel !!
Al lang verstreken !
Vorige week was de nieuwjaarsreceptie voor de gestelde lichamen , wat dat ook betekent ! De eerste in de rij die gelukwensen van de "keuning" was kardinaal De Kesel ... ja, ja, Filip kent zijn geschiedenis ! Dank zij de rooms katholieken is de belgiek ontstaan ! Op 21 juli zingen ze ook uit volle borst : Te Deum laudamus. De keuning verwees naar 200 belgie binnen 10 jaar, de optimist !
In 't Pallieterke van deze week een prachtige cartoon , de patiënt belgiek ligt in bed : Reanimeren is zinloos , zelfs hopeloos.
Op 26 maart is er in het Vlaams parlement een academische zitting nav 75 jaar Pallieterke, benieuwd of de vrt daar aandacht aan gaat geven ... destijds met Humo en De Morgen wel !!
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Als nachtwachter na 18u ? Of gaat ge de katjes in het donker gaan knijpen zoals boer Bavo.Wil. schreef: ↑12 feb 2020, 18:17Larie. Een regering is niet rechts omdat er 'rechtse' partijen inzitten, maar wel omdat het beleid rechts is.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 14 feb 2020, 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
En als ge dat vlak in hun gezicht zegt, draaien ze hun hoofd weg ( dus hier ook geen repliek erop , en als er toch een reactie komt is weeral de schuld van een ander dat het boeltje om zeep ging )
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Inderdaad, de schuld van een ander. Deju!!!Wil. schreef: ↑12 feb 2020, 18:17Larie. Een regering is niet rechts omdat er 'rechtse' partijen inzitten, maar wel omdat het beleid rechts is.
Wil, wat doen we dan? Dan zingen en dansen we tezamen op de volgende ploat: https://www.youtube.com/watch?v=bkaguWyvoaI
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Denkoefening: heb jij, DelaVega, het gevoel dat het beleid van die vroegere Zweedse regering er hetzelfde zou uitgezien hebben indien de CD&V er niet was bij geweest?
Denk je niet dat er véél drastischer was ingegrepen in de sociale fraude en rsz indien de mollen er niet waren geweest?
Het is geworden wat het geworden is door de aanwezigheid van die lafaards. Maar vroeg of laat moeten we er toch naartoe hoor, en ik bedoel naar het pad waarop we zouden gezeten hebben zonder de mollen.
Denk je niet dat er véél drastischer was ingegrepen in de sociale fraude en rsz indien de mollen er niet waren geweest?
Het is geworden wat het geworden is door de aanwezigheid van die lafaards. Maar vroeg of laat moeten we er toch naartoe hoor, en ik bedoel naar het pad waarop we zouden gezeten hebben zonder de mollen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
De MR zat even dwars. De voorstellen die N-VA steeds op tafel legde stonden niet in het regeerakkoord en de andere partners vonden haar een onbetrouwbare partner. De N-VA is dan ook als een dief in de nacht gaan lopen.
In elk geval is de Zweedse coalitie electoraal afgeslacht.
De kiezer lust die recepten niet. De N-VA kreeg de zwaarste nederlaag te verduren uit de Belgische geschiedenis en verloor in 1 klap een kwart van haar kiezers. De peilingen voorspellen een halvering bij nieuwe verkiezingen.
De Wever zit vandaag in de media te janken dat de PS haar wil verzwakken door nieuwe verkiezingen uit te lokken.
Hij heeft het begrepen, jij nog niet.
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Wil, ik ben er vrij zeker van dat u niet N-VA-gezind zou zijn als Bart De Wever het ambtenarenpensioen retroactief zou verlagen naar 1200 a 1300 euro netto per maand. Uiteraard niet. Integendeel, u zou die man uitspuwen.
Samen met u wil ik meestappen in de door De Wever ingeslagen pad (het verarmen van de bevolking), op voorwaarden dat:
1. hij zijn eigen inkomen fors ingrijpend verlaagd,
2. het ambtenarenpensioen herleid tot 1200 a 1300 euro per maand (want volgens De Wever is er zelfs geen geld om de minimumpensioenen op te trekken naar 1500 euro per maand).
Samen met u wil ik meestappen in de door De Wever ingeslagen pad (het verarmen van de bevolking), op voorwaarden dat:
1. hij zijn eigen inkomen fors ingrijpend verlaagd,
2. het ambtenarenpensioen herleid tot 1200 a 1300 euro per maand (want volgens De Wever is er zelfs geen geld om de minimumpensioenen op te trekken naar 1500 euro per maand).
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.