Corona virus
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Bedoelde deze posting Wildejules schreef: ↑20 mar 2020, 09:18Die Dame verbeeld de hebzucht van een man die ondanks een benoeming voor het leven vrijwillig 15 jaar voor zijn pensioenleeftijd aan de kant gaat staan met een exuberante uitkering, perequatie, ... en die van anderen verwacht dat ze tot 70 jaar blijven werken om dan een pensioen te krijgen dat minder dan de helft is tov zij zullen krijgen.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Die posting is door een drankzuchtige geplaatst. In gebarentaal is hamsteren dat wat je ziet.
Je merkt aan alles wat daar staat neergeplempt dat die jongen geen controle meer heeft over zichzelf. Toch?
Hij vergist zich ook nog wat betreft die 15 jaar. Het is minstens 20 jaar. Dat heb ik al eerder gezegd maar hij wil niet luisteren.
Je merkt aan alles wat daar staat neergeplempt dat die jongen geen controle meer heeft over zichzelf. Toch?
Hij vergist zich ook nog wat betreft die 15 jaar. Het is minstens 20 jaar. Dat heb ik al eerder gezegd maar hij wil niet luisteren.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Dat wisten wij ook hoor, maar in de toekomst gaat het nog wel vaker gebruikt worden om andere zaken aan te duiden
De gebarentaal voor doven is een levende taal, met dialecten en spreekwoorden.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Inderdaad, Dejules. En zo iemand zou zich precies bescheiden moet opstellen ten aanzien van een ander.dejules schreef: ↑20 mar 2020, 09:18Die Dame verbeeld de hebzucht van een man die ondanks een benoeming voor het leven vrijwillig 15 jaar voor zijn pensioenleeftijd aan de kant gaat staan met een exuberante uitkering, perequatie, ... en die van anderen verwacht dat ze tot 70 jaar blijven werken om dan een pensioen te krijgen dat minder dan de helft is tov zij zullen krijgen.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
dejules
Er liggen nu 837 patiënten in het ziekenhuis, van wie 164 op intensieve zorgen.
Het totaal aantal doden in België stijgt met 16 tot 37.
Het totaal aantal doden in België stijgt met 16 tot 37.
-
dejules
Onderzoekers van UMC Groningen zijn bezig met het ontwikkelen van een medicijn tegen het coronavirus. Ze proberen twee veelgebruikte, veilige en goedkope malariamiddelen geschikt te maken voor in een inhalator. Daardoor komt het medicijn vrij diep in de luchtwegen en kan het daar bescherming bieden tegen de infectie. "Het is de hoop dat het werkt, maar vooralsnog is niks zeker", benadrukt gezondheidsverslaggever Rinke van den Brink. "Ten eerste moet het ze nog lukken om het goed in die inhalator te laten functioneren en ten tweede moet blijken of het dan bescherming biedt. Maar er is hoop."
De middelen, waar chloroquine in zit, worden op dit moment op intensive cares in de wereld toegepast bij ernstig zieke patiënten, omdat het er sterk op lijkt dat ze er baat bij hebben. Er zijn geen echte wetenschappelijke onderzoeken bekend, maar in China is ermee geëxperimenteerd op 100 mensen. Ongeveer 70 van die mensen reageerden gunstig op het middel. Ze werden minder ernstig ziek dan mensen die het niet kregen. In Frankrijk is het op 25 mensen getest, met een vergelijkbaar effect.
In Groningen hopen ze over vier weken bij mensen te gaan proberen of het werkt. Maar dan is het middel nog niet meteen voor iedereen beschikbaar. "Voordat het op de markt komt, praat je over maanden", zegt Van den Brink.
nos
De middelen, waar chloroquine in zit, worden op dit moment op intensive cares in de wereld toegepast bij ernstig zieke patiënten, omdat het er sterk op lijkt dat ze er baat bij hebben. Er zijn geen echte wetenschappelijke onderzoeken bekend, maar in China is ermee geëxperimenteerd op 100 mensen. Ongeveer 70 van die mensen reageerden gunstig op het middel. Ze werden minder ernstig ziek dan mensen die het niet kregen. In Frankrijk is het op 25 mensen getest, met een vergelijkbaar effect.
In Groningen hopen ze over vier weken bij mensen te gaan proberen of het werkt. Maar dan is het middel nog niet meteen voor iedereen beschikbaar. "Voordat het op de markt komt, praat je over maanden", zegt Van den Brink.
nos
-
Ice
En aan wát precies zijn dat aantal doden dan wel te wijten?
Longontsteking door het coronavirus?
Ik vermoed dat er toch autopsies worden uitgevoerd om de precieze oorzaak te achterhalen of niet?
Of mag het niet geweten zijn waaraan die mensen sterven omdat het niks te maken heeft met het coronavirus misschien? Worden we besodemieterd?
Vindt niemand dat eigenaardig dat er nooit uitsluitsel wordt gegeven over de doodsoorzaken?
Wie kan beweren dat álle 837 patiënten het coronavirus hebben en niet een of ander type griep?
China heeft intussen geen bijkomende besmettingen en zij gebruiken reeds chloroquine om corona patiënten te genezen...duh...europa hinkt weer achterop..
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Chloroquine als mogelijke behandeling van COVID-19
https://www.ntvg.nl/artikelen/chloroqui ... 9/volledig
https://www.ntvg.nl/artikelen/chloroqui ... 9/volledig
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
We gaan regelrecht naar een herstel van onze mogelijkheden om de pensioenen uit te betalen. De oude bovenlaag wordt flink uitgedund en dus wordt de druk van de ketel gehaald.
Als het positief is, moet je het ook vermelden, hé?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
FACT CHECK:
Spanje telt nu 1002 doden. Die zijn bijna allemaal afkomstig uit de Madrileense regio waar 3,22 miljoen mensen wonen.
Op dit ogenblik is de overlijdensgraad 1 per 3220 inwoners van (groot)Madrid.
De zaken zullen zeker nog veranderen, maar voorlopig is dit wat het is.
Spanje telt nu 1002 doden. Die zijn bijna allemaal afkomstig uit de Madrileense regio waar 3,22 miljoen mensen wonen.
Op dit ogenblik is de overlijdensgraad 1 per 3220 inwoners van (groot)Madrid.
De zaken zullen zeker nog veranderen, maar voorlopig is dit wat het is.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.