De nieuwe Europese Unie?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De EU is wel degelijk begonnen met 'boter bij de vis' te geven: er wordt 800 miljard bijeengebracht om de plannen van Poetin te counteren.
Niet enkel de EU beseft hoe gevaarlijk de situatie is. Ook Noorwegen houdt zich klaar. Het land heeft de grootste spaarpot van de wereld (1.300 miljard) en het gaat daarvan een deel gebruiken om UA te steunen. Poetin van zijn kant, schraapt elke laatste roebel bijeen op de bodem van zijn geldton die 3 jaar geleden nog mooi gevuld was.
Hij bidt elke avond tot de H. Donald dat die UA onder steeds meer druk zet om toe te geven aan zijn eisen.
Niet enkel de EU beseft hoe gevaarlijk de situatie is. Ook Noorwegen houdt zich klaar. Het land heeft de grootste spaarpot van de wereld (1.300 miljard) en het gaat daarvan een deel gebruiken om UA te steunen. Poetin van zijn kant, schraapt elke laatste roebel bijeen op de bodem van zijn geldton die 3 jaar geleden nog mooi gevuld was.
Hij bidt elke avond tot de H. Donald dat die UA onder steeds meer druk zet om toe te geven aan zijn eisen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Macron heeft in een speech aangegeven dat de Franse atoomparaplu niet enkel zal dienen voor FR, maar dat ook ander EU-landen zullen in bescherming worden genomen.
Dat is de eerste keer dat een Franse president zich opwerpt als de beschermer van Europa.
Trump zal wel lachen met wat die Franse bescherming volgens hem voorstelt, maar tegelijk gaat hij beseffen dat de Europeanen niet alleen zonder hem kunnen maar het zelfs wíllen.
Dat is de eerste keer dat een Franse president zich opwerpt als de beschermer van Europa.
Trump zal wel lachen met wat die Franse bescherming volgens hem voorstelt, maar tegelijk gaat hij beseffen dat de Europeanen niet alleen zonder hem kunnen maar het zelfs wíllen.

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Die senator is dementerend , gegarandeerd. Of leeft tenminste in zijn eigen fatasierijk verleden met zijn persoonlijke aangeslagen glazen bol , idioter kan niet. En wie slikt die prietpraat dan wel , dat vraag ik me af. Wil-punt blijkbaar alleszins wel.
Waarom zou Oekraïne een nederlaag moeten lijden ? Als Zelensky de onafhankelijkheid van de 4 oblasten ( of nog minder ) en de Krim toestaat eindigt dat conflict van vandaag op morgen. Zeg dat ik het gezegd heb.
-
Jij niet hé
Oekraïne houdt na afstand van die gebieden nog heel veel land over , zelfs met de belangrijkste ertsen en mineralen. En op die manier geraakt hij ook af van die "weerspannig" Russisch gezinden in die gebieden. Alleen maar voordelen , maar nee , hij wil ALLES hebben als een klein kind , en het schaadt zijn image als "presidentje" in zijn TV serie om toch maar iets te moeten toegeven. Hij zoekt miserie , en betrekt de West Europeanen mee in een financiële afgrond. Dat de bevolking hierdoor willens nillens gaat moeten voor opdokken kan het EU ultra-liberale graaigebroed uiteraard ook geen fluit schelen.
-
Dergelijke repliek noem ik dus kletsen uit je nek. Waar blijft je tegenargumentatie ?
Ondertussen sneuvelen jonge mensen in een oorlog die "zo meteen" opgelost kan geraken , jonge mensen die misschien een mooie toekomst te wachten stond , en vooral , die hard nodig zullen zijn om al wat vernietigd is terug herop te bouwen. In een oorlog zijn er geen winnaars , er is alleen maar vernieling. Zie maar eens hoe de Gaza strook volledig in puin ligt. Wil je dat de Russen in hun laatste kamikaze actie het hier ook allemaal in puin leggen ? Als men de Russen echt pijn gaat doen en ze ten onder wil krijgen , zie ik dat ook echt gebeuren.
-
Klopt, die oorlog kan meteen opgelost geraken: de Russen moeten rechtsomkeer maken en dan is het gedaan met jonge mensen te doden. Eind deze maand zal de 900.000e Rus dood of zwaargewond van het slagveld worden weggevoerd. Nochtans zou die oorlog maar hooguit 1 of 2 weken duren, weet je nog?
Rusland heeft niks maar dan ook niks te zoeken in UA. Het land zal zijn eigen problemen oplossen en het kiest zelf met wie het handelsakkoorden sluit.
Jouw "argumenten"
slaan op niks. Het is infantiele kleutertaal. Zelfs kinderen in de basisschool kletsen zulke onzin niet uit en zeker zouden ze niet verwachten ernstig genomen te worden na zulke blubber van onverteerde verzinsels zoals jij hier neerkwakt.
Rusland heeft niks maar dan ook niks te zoeken in UA. Het land zal zijn eigen problemen oplossen en het kiest zelf met wie het handelsakkoorden sluit.
Jouw "argumenten"

Er is nog een andere mogelijkheid. Zelensky dwingt alle Russen , Russisch sprekenden en Russisch gezinden naar Rusland te verhuizen. Dat heet dan "exportatie" Wat denk je ? Bij de volgende verkiezing haalt Zelensky en zijn neo-nazi kliek 100%.