Dicksy schreef: ↑Vandaag, 09:40
Heel nobel om deze daad te stellen en het siert jullie, echt waar. Maar wat was de reactie van zijn advocaat toen jullie deze hebben ingelicht over jullie actie?

Waarom werd de zaak geseponeerd? Schop eens tegen de schenen van die mensen begot.
Ga jij die (of een) rechter tegen de schenen schoppen? Bonne chance.
Hoeveel van de in Brussel uitgeschreven corona-boetes zouden er al betaald zijn?
Ik zeg niet dat het iets gaat uithalen maar hier komen posten dat de dader gepakt werd, pv opgesteld en de zaak dan geseponeerd werd dan zijn er andere elementen in het spel waardoor deze zaak geseponeerd werd.
Daarom ook mijn vraag waarom ze geseponeerd werd? Negatieve confrontatie (fotodossier), als die al gedaan werd. Iets in de verklaring van het slachtoffer waardoor twijfel kon ontstaan zijn omtrent de schuld van die dader enz.......
Als ik louter af ga op de posting van voorn wordt hier de perceptie gecreëerd dat de zaak geseponeerd werd louter en alleen omdat het allochtonen waren. Ben ik liefhebber van de allochtoon.....allerminst maar als men zo iets post en ik lees het zou ik wel graag het hele verhaal willen kennen.
Ook die advocaat van het slachtoffer zou dan beter moeten geweten hebben en in beroep kunnen gegaan zijn tegen de uitspraak wat blijkbaar niet het geval is.
Dus ja, als het louter en alleen geseponeerd werd op basis van het allochtoon zijn dan stampte ik die rechter tegen zijn schenen met eens goed mijn gedacht te schrijven wat ik er van denk en daar zal het inderdaad mee stoppen. Maar hij zal tenminste geweten hebben wat ik van hem en zijn 'clubje' denk en dat hij er dan mee doet wat hij wil.