Corona virus
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Je vergeet de werkloze politiekers door de ophokplicht. Die hun inkomen loopt beslist ook onverminderd door.
Uit het wereldje van verplegend personeel hoor ik cijfers van 0,5 tot 1 % sterfgevallen ! Dat komt overeen met 10 tot 20 % van dejules zijn 5 % in de intensieven die het niet halen. Dat zijn uiteraard cijfers als men ongeremd de zo geprezen "collectieve immuniteit" van De Wever en Van Ranst had gevolgd. Ouderen mogen blij zijn dat er geen PS/N-VA noodregering bestaat, men ging ons trieëren en uitmoorden volgens nazi principes : Plus 60 ? Ok, naar links richting crematorium .....
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 22 mar 2020, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik denk het niet dat die uit zijn nek lult .... Ge kijkt te veel op naar al die "wetenschappers" alsof het goden zijn. Er bestaat geen middel dat het virus doodt, men kan alleen maar er tegen vechten door het eigen menselijk afweersysteem te helpen bij zijn strijd.tokkio schreef: ↑22 mar 2020, 17:36Die expert lult uit zijn nek, de wetenschappers zullen rapper een tegen middel vinden ,dan dat hij een full lockdown zal kunnen waarmaken........dus kan iedereen terug aan het werk........Ryan vreest dat als er geen goed beeld is van wie het virus heeft gehad, dat het dan snel weer de kop op zal steken wanneer reisbeperkingen en lockdowns worden opgeheven. „Zodra we de verspreiding onder controle hebben, moeten we het gevecht aangaan met het virus”, stelt de expert.
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/03/17/an ... r-a3993969
De enige goede methode om het virus de wereld uit te helpen is een "vaccin" , en dat is géén geneesmiddel, maar een middel dat ons afweersysteem leert hoe het virus eruit ziet en hoe het dat vroegtijdig moet uitschakelen. Dat vaccin is niet zomaar in mekaar geprutst op een paar dagen , weken of maanden tijd. Het kan minstens een jaar duren vooraleer het er is. En gedurende dat jaar kan gans de wereld besmet geraken met miljoenen doden als men geen lockdown's organiseert of de grenzen niet sluit. Ik hoop dat je dit beter begrijpt dan viroloog De Wever.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Als men verder onderzoek gedaan had in 2003,dan hadden ze nu niet alleen antilichamen, maar misschien ook een vaccin tegen dat virus,dat staat is deze link,
En onderaan staat dat de vleermuizen nog gevaarlijkere virussen voor de mens in hun lijf hebben,maar als ze allemaal in de zelfde stam zitten,moeten ze het niet in de diepvriezer stoppen maar vaccin's produceren.
En onderaan staat dat de vleermuizen nog gevaarlijkere virussen voor de mens in hun lijf hebben,maar als ze allemaal in de zelfde stam zitten,moeten ze het niet in de diepvriezer stoppen maar vaccin's produceren.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Een tijdelijke bijdrage tot het voorkomen of vlugger genezen van corona: bloedtransfusies met bloedplasma van mensen die het virus overleefd hebben.
Voordat er vaccins bestonden, was dit een methode die al gebruikt werd, maar die sindsdien in onbruik is geraakt.
Vanzelfsprekend zullen degenen die het virus overleefd hebben, bereid zijn om bloed te geven zodat anderen ermee kunnen worden geholpen. Dat zijn in de eerste plaats de mensen die de ziekenhuizen bemannen en ook patiënten indien er genoeg plasma voorradig is.
Voordat er vaccins bestonden, was dit een methode die al gebruikt werd, maar die sindsdien in onbruik is geraakt.
Vanzelfsprekend zullen degenen die het virus overleefd hebben, bereid zijn om bloed te geven zodat anderen ermee kunnen worden geholpen. Dat zijn in de eerste plaats de mensen die de ziekenhuizen bemannen en ook patiënten indien er genoeg plasma voorradig is.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
Alleen mensen die problemen hebben met ademen worden getrieerd naar het ziekenhuis.Lars schreef: ↑22 mar 2020, 17:10Heb je een bron voor deze zeer opmerkelijke cijfers?dejules schreef: ↑22 mar 2020, 16:3520% vd bevolking wordt zo ernstig ziek dat hun leven in gevaar is en die moeten gehospitaliseerd worden. Als corona bij elke Belg langs is geweest hebben 2.260.000 mensen een hospitalisatie achter de rug.
De meesten kunnen na enkele dagen met zuurstoftoediening het ziekenhuis verlaten maar moeten tussen de 6 en 12 revalideren en hebben veelal een blijvende (gedeeltelijke of volledige) invaliditeit.
"Slechts" 5% vd bevolking is in acuut levensgevaar en dient opgenomen te worden op intensive care.
Indien corona langs elke Belg gepasseerd is (in de veronderstelling dat er geen vaccin is) dan gaat dat over 565.000 mensen.
Die zijn ALLEMAAL in levensgevaar omdat die te weinig zuurstof in hun bloed hebben waardoor het hart en organen in de problemen komen en kunnen uitvallen.
Naargelang hun toestand krijgen die 1/ zuurstof : dat zijn de gelukkigen
2/ intubatie dwz machine neemt de ademhaling over
3/ hart-longmachine
Bron : media en getuigenverklaringen van dokters en verplegend personeel op de sociale media.
-
In Amerika zit er ook iemand in die situatie.tokkio schreef: ↑22 mar 2020, 18:17Als men verder onderzoek gedaan had in 2003,dan hadden ze nu niet alleen antilichamen, maar misschien ook een vaccin tegen dat virus,dat staat is deze link,

dejules
In uw artikel zegt de wetenschapper :tokkio schreef: ↑22 mar 2020, 17:36Die expert lult uit zijn nek, de wetenschappers zullen rapper een tegen middel vinden ,dan dat hij een full lockdown zal kunnen waarmaken........dus kan iedereen terug aan het werk........Ryan vreest dat als er geen goed beeld is van wie het virus heeft gehad, dat het dan snel weer de kop op zal steken wanneer reisbeperkingen en lockdowns worden opgeheven. „Zodra we de verspreiding onder controle hebben, moeten we het gevecht aangaan met het virus”, stelt de expert.
De ontdekking van het antilichaam is een eerste stap, zegt hoofdonderzoeker viroloog Berend-Jan Bosch, „Het kan nog maanden tot jaren duren voordat het praktisch toepassing kan krijgen.”
-
-
dejules
Een viroloog zei dat er 600.000 diersoorten zijn die een virus kunnen overdragen op de mens.
-
dejules
In Italië zijn de afgelopen 24 uur 651 mensen door het coronavirus gestorven. Dat zijn er 142 minder dan gisteren. Ook het aantal besmettingen is afgenomen van 6647 n aar 5560. NOS-correspondent Mustafa Marghadi hoopt dat het kantelpunt nu bereikt is, schreef hij op Twitter.
-
Hoog tijd dan dat door global warming die groep wat wordt uitgedund?
Bij de weg: geen link ivm mij vraag hogerop, merk ik? Hmmm....

Ja, en als mijn tante kl*ten had, dan was het mijn nonkel geweest. Als je hier een probleem mee hebt, dan moet je de schuld bij Van Ranst leggen. De realiteit is dat het onderzoek naar een middel tegen "een" corona virus toen niet aan de orde was, en er dus ook geen tijd en geld werd ingestoken. Als Van Ranst het "niet vergeten" was, dan had België als eerste die chloroquine moeten inzetten, nog voor de Chinezen daarmee begonnen, juist ? Maar goed, this is Flanders .....tokkio schreef: ↑22 mar 2020, 18:17Als men verder onderzoek gedaan had in 2003,dan hadden ze nu niet alleen antilichamen, maar misschien ook een vaccin tegen dat virus,dat staat is deze link,
Antilichamen tegen dat virus uitgevonden ? Weet ge maar men voor 't ogenblik die "antilichamen" vandaan moet halen ?
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 22 mar 2020, 19:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-