Israël en de Palestijnen: enige toelichting
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Ierdeen met een bediende of kaderloon kwam in het vizier als het kon. Niet je ervaring of kennis wel het loon t.o.v een nieuwe kracht leverde winst op.
Neem nu het loon van mijn kleindochter als manager.
Dit loopt volgens contract netto als 23 jarige van 31000€ dit jaar tot 51000€ fin de cariere
Dat maakt op het eind wel een verschil ; en zo is mijn kleindochter nu hoofdmagazijnier; floormanager,en opleider. En in is de oudere op pensioen.
Neem nu het loon van mijn kleindochter als manager.
Dit loopt volgens contract netto als 23 jarige van 31000€ dit jaar tot 51000€ fin de cariere
Dat maakt op het eind wel een verschil ; en zo is mijn kleindochter nu hoofdmagazijnier; floormanager,en opleider. En in is de oudere op pensioen.
-
Horus1 - Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
En wat heeft dit met het onderwerp te maken? En die kleindochter van jou vindt dat waarschijnlijk heel plezant dat haar inkomen ed zomaar op een forum staat. Trouwens blijkbaar is iedereen manager de dag van vandaag. Onze poetsvrouw blijkt ook een sanitaire en cleaning manager te zijn. En die is pas haar titel waard!
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Wil heeft het weer eens de verkeerde kant opgestuurd door Fred 1950 over zijn cariere aan te vallen.
En ik daarop reageer wat gebeurd met oudere kaderleden die plaats moeten maken voor jongere en goedkopere kaderleden. Daarom het verschil getoond.
En ik daarop reageer wat gebeurd met oudere kaderleden die plaats moeten maken voor jongere en goedkopere kaderleden. Daarom het verschil getoond.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
-
Odulleke - Lid geworden op: 08 nov 2022, 18:44
Oei en ik dacht dat hij van alles op de hoogte is, ik lees hem toch vaak reageren alsof hij alles het beste weet.MichelN schreef: ↑31 dec 2023, 15:46Dat Fredje zelf nooit iets noemenswaardig gepresteerd heeft tijdens zijn beroepsloopbaan frustreert hem nog steeds. Vraag hem eens hoeveel jaar en tot wanneer hij effectief aan de slag was bij een Duitse tech-gigant toen die tot de conclusie kwamen dat hij eigenlijk in aanmerking kwam voor early retirement en ze hem effectief redundant maakten.Odulleke schreef: ↑31 dec 2023, 13:39Wat hebben ambtenaren hier nu weer mee te maken?Fred1950 schreef: ↑30 dec 2023, 12:46
Al uw bijdragen zijn op zich al varkens , die moet men met een tang vast-en dicht knijpen. Waarom kom je daar nu pas mee af terwijl je zelf hier met socrates al een dergelijk aantal off-topic's hebt be-discuteerd. Mijnheer denkt dat HIJ alleen zich alle rechten mag toe eigenen , nietwaar ? Dikke nek, een typisch belachlijk gedrag van ambtenaren.
![]()
-
Hachem Safieddine, hoofd van de uitvoerende raad van Hezbollah, zei in een interview op 28 december 2023 dat werd uitgezonden op Al-Alam TV (Iran) dat er een einde moet komen aan Israël. Hij zei dat de vernietiging van Israël het doel was van Qods Force Commander IRGC-generaal Qassem Soleimani, die begin 2020 door Amerikaanse troepen werd vermoord, en dat dit het doel is van alle verzetsstrijders in de regio.
Safieddine verklaarde dat Israël tot een einde moet komen, zelfs als daarvoor meerdere oorlogen en militaire confrontaties nodig zijn. Hij voegde eraan toe dat het wegwerken van ‘deze kunstmatige en verzonnen entiteit’ het ‘natuurlijke en logische doel is van iedereen die in de geschiedenis gelooft’.

Safieddine verklaarde dat Israël tot een einde moet komen, zelfs als daarvoor meerdere oorlogen en militaire confrontaties nodig zijn. Hij voegde eraan toe dat het wegwerken van ‘deze kunstmatige en verzonnen entiteit’ het ‘natuurlijke en logische doel is van iedereen die in de geschiedenis gelooft’.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
In California is deze imam er het hart van in dat Allah de Palestijnen heeft verkozen om martelaren te zijn, en niet hij en de moslims daar?
Een mooi stukje drama en een potje gejank hier. 1 minuut die je niet mag missen
Dramaqueen.
Een mooi stukje drama en een potje gejank hier. 1 minuut die je niet mag missen
Dramaqueen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Hoge Iraanse functionaris Ali Aghamohammadi: 'De enige manier om de mensheid te redden is door Israël te vernietigen'

Heeft er iemand enig idee waarom de Iraanse leiding zo gebeten is op Israël?
Die Iraniërs zijn sjiieten, terwijl de Palestijnen soenieten zijn. Die twee groepen lusten elkaar niet.
Iran heeft geen Palestijnse vluchtelingen op zijn grondgebied.
Iran grenst evenmin aan Israël.
Maar toch moet Israël vernietigd worden. Waar zouden ze die idee gehaald hebben?

Heeft er iemand enig idee waarom de Iraanse leiding zo gebeten is op Israël?
Die Iraniërs zijn sjiieten, terwijl de Palestijnen soenieten zijn. Die twee groepen lusten elkaar niet.
Iran heeft geen Palestijnse vluchtelingen op zijn grondgebied.
Iran grenst evenmin aan Israël.
Maar toch moet Israël vernietigd worden. Waar zouden ze die idee gehaald hebben?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.