MichelN had gelijk (zie 4 postings hoger) 

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Stel dat 1 op 100.000 een 'fanaat' is, in de betekenis van 'iemand die bereid is terreur te gebruiken om zijn visie op de wereld te kunnen realiseren'. Ik noem hen jihadi's of jihadi's in de dop. 1 op 100.000 is een hééééél lage schatting. In Antwerpen stad zou je dan niet eens één enkele jihadi vinden, wat in de praktijk al is tegengesproken.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Goed idee, twister.Verbiedt dat simpele mensen kunnen gaan stemmen ook in Europa

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Die voeren al decennia een regelmatig opflakkerende oorlog met elkaar over Jammu en Kashmir.India én Pakistan hebben ook atoomwapens en zijn nu niet bepaald elkaars vrienden.
De doos van Pandora is open ....Charlie Maru schreef: ↑22 jun 2025, 06:48't is zover.......Trump is nu ook in de pap aan het roeren.......![]()
.....
Kon je indertijd van N-Korea ook zeggen natuurlijk........twistenopdemaan schreef: ↑22 jun 2025, 14:52Ik denk dat er heel veel naieve mensen rondlopen. Waarom zou Iran een kernwapenprogramma opstarten. Pakistan dat er al heeft, is een buurland, en een moslimland. Het is veel goedkoper om er clandestien te kopen van Pakistan of ze door hen te laten ontwikkelen, dan het zelf te doen. Bovendien zouden ze ook russische kerngeleerden wel kunnen overhalen voor veel geld er te bouwen en dat verrijkt uranium zal ook wel clandestien te vinden zijn. Volgens mij klopt er veel niet.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.En toch is de oorlog ontstaan in de naam van hun god,voor de Joden is dat El Sjaddai of JHWH,voor de
Verrijkt uranium verkopen kan wel. Maar zeg eens , waarom heeft de VS nooit N-Korea gebombardeerd toen ze met hun bom bezig waren ?
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.