De nieuwe Europese Unie?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik zet me voor niemand in , de foto's spreken voor zich... Hebben die neo-nazis zich bekeerd misschien ? Men kan je toch ook niet overtuigen om het VB af te zweren.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
En je blijft maar doorgaan, en je blijft keer op keer het deksel op je neus krijgen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
F16 vliegtuigen in Ukraine krijgen op het ogenblik geen wisselstukken van de US. Blijkbaar deed zich ook al iets voor betreffende installaties op een Frans vliegdekschip.( Amerikaans onderdeel om vliegtuigen te lanceren).Zo zouden F35 toestellen met veel electronica/digitale besturingen centraal van uit de US opgevolgd en 'gecontroleerd' worden.Europees kiezen is onze vrijheid van handelen beveiligen.Frankrijk het enige Europese land die dit kan verzekeren.
Spinnst du oder was
-
Engeland en Duitsland kunnen dat ook volgens mij.twistenopdemaan schreef: ↑10 mar 2025, 19:01.....Frankrijk het enige Europese land die dit kan verzekeren.
-
Odulleke - Lid geworden op: 08 nov 2022, 18:44
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Georgescu kan in het grondwettelijk hof nog zijn gelijk halen. Dat is natuurlijk enkel mogelijk in democratieën; stel dat Poetin niet graag heeft dat je meedoet aan de verkiezingen, wat gebeurt er dan?
→ vraag het aan Nemtsov (doodgeschoten vlak voor het Kremlin)
→ vraag het aan Gary Kasparov (gevlucht naar het buitenland)
→ vraag het aan Navalny (vermoord in de gevangenis na voordien al vergiftigd geweest te zijn)
→ vraag het aan Chodorkovsky (beschuldigd van van fraude en belastingontduiking, en 10 jaar in de gevangenis gezet + zijn vermogen afgepakt)
→ vraag het aan de televisiejournaliste Jekaterina Doentsova (2 komma's verkeerd op haar inschrijvingsformulier)
→ vraag het aan Nemtsov (doodgeschoten vlak voor het Kremlin)
→ vraag het aan Gary Kasparov (gevlucht naar het buitenland)
→ vraag het aan Navalny (vermoord in de gevangenis na voordien al vergiftigd geweest te zijn)
→ vraag het aan Chodorkovsky (beschuldigd van van fraude en belastingontduiking, en 10 jaar in de gevangenis gezet + zijn vermogen afgepakt)
→ vraag het aan de televisiejournaliste Jekaterina Doentsova (2 komma's verkeerd op haar inschrijvingsformulier)
Laatst gewijzigd door Wil. op 11 mar 2025, 10:16, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Met het verschil dat het VB wel mag meedoen aan de verkiezingen .... In Roemenië had Călin Georgescu uit het niets een grote ovewinning behaald tijdens de verkiezingen. Die werden nietig verklaard wegens zogenaamde fraude , en moesten herdaan worden. Dit is al even erg als in Rusland ....
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 11 mar 2025, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Meedoen wel ja maar daarna worden ze overal uitgesloten, ondanks de goed kiesresultaten, dat is heel democratisch.Fred1950 schreef: ↑11 mar 2025, 10:10Met het verschil dat het VB wel mag meedoen aan de verkiezingen .... In Roemenië had Călin Georgescu uit het niets een grote ovewinning behaald tijdens de verkiezingen. Die werden nietig verklaard wegens zogenaamde fraude , en moesten herdaan worden. Dit is nog erger dan in Rusland ....
-
Dat is het "recht" dat andere partijen zich toeëigenen met wie ze in zee willen gaan. JIj bepaalt toch ook wie je vrienden zijn en wie niet. 't Heeft eigenlijk weinig met democratie te maken , wel met vriendjespolitiek in de ware betekenis van het woord. In de ons omringende landen van de EU gebeurt dit ook , nietwaar.
-
Vrienden kiezen is van een heel andere orde dan een regering samenstellen. Ik zeg ook niet we zullen eens een poll doen om te bepalen wie mijn vrienden mogen zijn. Waarom zijn er dan nog verkiezingen als ze op voorhand zelf bepalen wie met wie in zee gaat? Verkiezingen is zand in de mensen hun ogen strooien en de mensen bedriegen.Fred1950 schreef: ↑11 mar 2025, 10:19Dat is het "recht" dat andere partijen zich toeëigenen met wie ze in zee willen gaan. JIj bepaalt toch ook wie je vrienden zijn en wie niet. 't Heeft eigenlijk weinig met democratie te maken , wel met vriendjespolitiek in de ware betekenis van het woord. In de ons omringende landen van de EU gebeurt dit ook , nietwaar.