Ban de islam uit het Westen
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Welke zijn die andere dan godsdienstige redenen waarom hoogopgeleiden moslimterroristen worden, Plopper?plopperdeplop schreef:Dat hoogopgeleiden zich tot radicale moslimextremisten "omscholen" kan vele redenen hebben. En zekers niet alleen godsdienstige redenen.
't Is waar, er zijn altijd extremisten geweest.Nu gaan doen alsof moslimextremisme een plots opstekend fenomeen is vind ik volledig van de pot gerukt. Extremisme in al zijn vormen is al zo oud als de straat en bestaat al eeuwen lang.
Ken jij nu nog één andere groepering die al gedurende zo'n 1.400 jaar - weliswaar met tussenpauzes - terreur zaait?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Diegenen die hopen dat de Islam ooit uit ons landeke of uit Europa gaat verdwijnen zonder burgeroorlog moeten eens goed de hierbijgevoegde teksten lezen.
Zie zelf maar eens vanwaar ze bij ons begonnen zijn en in welke fase ze nu al zitten en wat de volgende is die ons te wachten staat. Weggaan vanzelf gaan ze zeker nooit doen, wij gaan weg moeten en dat is ons zelfs door Europa opgedrongen.
http://www.jobra.be/archief/039-hoe-isl ... rneemt.htm
.
.
Zie zelf maar eens vanwaar ze bij ons begonnen zijn en in welke fase ze nu al zitten en wat de volgende is die ons te wachten staat. Weggaan vanzelf gaan ze zeker nooit doen, wij gaan weg moeten en dat is ons zelfs door Europa opgedrongen.
.
.
De zon is gratis voor iedereen
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
"Zie zelf maar eens vanwaar ze bij ons begonnen zijn"
Oef,volgens die mijnheer Hammond zijn er bij ons dus geen moslims -België staat nergens in zijn lijstjes. Waar zijn jullie dus eigenlijk over bezig?
Overigens is die Hammond een soort pastoor en directeur van een clubje fanatieke christenen in Zuid-Afrika. Echt objectief lijkt het me allemaal niet.
Oef,volgens die mijnheer Hammond zijn er bij ons dus geen moslims -België staat nergens in zijn lijstjes. Waar zijn jullie dus eigenlijk over bezig?
Overigens is die Hammond een soort pastoor en directeur van een clubje fanatieke christenen in Zuid-Afrika. Echt objectief lijkt het me allemaal niet.
-
Blijkbaar zie je die zwarte madammenstoet na de school en die witte en bruine baardige mijnherenstoet de vrijdag namiddag als een carnavalstoet en maak je je zeker geen zorgen in de wetenschap dat er hier geen moslims zijn..........en moesten er toch zijn dragen ze de versie, Islam is vrede uit.frits1955 schreef:"Zie zelf maar eens vanwaar ze bij ons begonnen zijn"
Oef,volgens die mijnheer Hammond zijn er bij ons dus geen moslims -België staat nergens in zijn lijstjes. Waar zijn jullie dus eigenlijk over bezig?![]()
Proficiat, u bent of zelf moslim of één van de ziende blinden............
-
plopperdeplop - Lid geworden op: 09 mar 2012, 12:04
Volgens u Willy zaaien de moslims al 1400 jaar terreur.Zou je dat kunnen staven met voorbeelden want dat is nu het eerste wat ik daarvan hoor.
Ps.Gij die op alles een antwoord weet laat mij toch wel wat op mijn honger zitten op mijn vraag waarom 78 jaar geleden zoveel opgeleiden zich konden vinden in de docterine en idiologie van dat manneken met een snorretje.En toen was er van radicaal moslimdoctrine nog belange geen sprake.
Tenware je er van uit gaat dat die "opgeleiden" geen extremisten waren
Ps.Gij die op alles een antwoord weet laat mij toch wel wat op mijn honger zitten op mijn vraag waarom 78 jaar geleden zoveel opgeleiden zich konden vinden in de docterine en idiologie van dat manneken met een snorretje.En toen was er van radicaal moslimdoctrine nog belange geen sprake.
-
"Blijkbaar zie je die zwarte madammenstoet na de school"
Leren lezen he ventje - ik verwees gewoon naar de lijstjes van die mijnheer Hammond he en daar staat ons landje niet tussen -ironie weet je wel.
En aan de school hier zie ik geen zwarte nog pimpelpaarse al dan niet bebaarde madammen. Het is hier te duur om te wonen - je struikelt hier alleen over hopen Hollanders in pompeuze villa's.
Leren lezen he ventje - ik verwees gewoon naar de lijstjes van die mijnheer Hammond he en daar staat ons landje niet tussen -ironie weet je wel.
En aan de school hier zie ik geen zwarte nog pimpelpaarse al dan niet bebaarde madammen. Het is hier te duur om te wonen - je struikelt hier alleen over hopen Hollanders in pompeuze villa's.
-
Plopper, je antwoordt niet op mijn vraag: welke zijn die andere dan godsdienstige redenen waarom hoogopgeleiden moslimterroristen worden?plopperdeplop schreef:Volgens u Willy zaaien de moslims al 1400 jaar terreur.Zou je dat kunnen staven met voorbeelden want dat is nu het eerste wat ik daarvan hoor.
Maar ik ga je wel een antwoord geven op je vraag omtrent Hitler. Die man heeft de Duitsers kunnen meeslepen in een verhaal omdat Duitsland na W.O.I met onmogelijk te betalen oorlogsschulden zat die hen door de Fransen en de Engelsen waren opgelegd. Het land zat economisch aan de grond en dan komt daar AH die de boel weer op de rails lijkt te krijgen. Je weet toch nog dat er van hier politici naar Duitsland zijn gegaan om het 'wonder' daar van nabij te bekijken?
Bovendien kon hij een grote groep mensen warm maken voor de idee dat de Joden de bron van al het andere kwaad waren.
Maar verder ga ik er niet op in, omdat het niet bij het onderwerp hoort. Wil je graag over AH doorbomen, start er dan een topic over op.
Nu verwacht ik ook een antwoord op mijn vraag (zie hoger) en die staat wél in verband met het onderwerp.
1400 jaar terreur. Overloop de geschiedenis van de islamideologie. Die doctrine heeft zich enkel met het zwaard in de hand kunnen verspreiden. Of dacht je dat iedereen zat te wachten om 'bevrijd te worden' door de islamitische legers?
De geschiedenis van India en wat de islamleiders daar hebben aangericht is een horrorverhaal waar de twee wereldoorlogen boyscoutkampen tegen waren.
De slavenhandel vanuit Afrika naar het Midden-Oosten is één lange terreurdaad die nog tot in de 20e eeuw heeft geduurd.
De Berberoorlogen waarbij zelfs de jonge USA werd afgeperst door islamitische piraten die Amerikaanse handelsschepen aanvielen en hun bemanning tot slaven maakte, die Berberoorlogen zijn pas gestopt toen president Jefferson in de vroege 19e eeuw alles op alles heeft gezet en een eigen Navy erop af heeft gestuurd. Die piraterij kostte de VS toen 25% van het bbp per jaar.
De slavenhandel die de moslimslavendrijvers vanuit Europa ! hebben opgezet is je onbekend. 1 miljoen mensen zijn als blanke slaven verhandeld en naar Turkije en het Midden-Oosten verkocht.
De Ottomaanse Sultan Orkhan heeft in 1330 het systeem van de Dewshirme (bloedbelasting) geïnstalleerd. Dat wil zeggen dat er om de paar jaar raids werden georganiseerd in de Balkanlanden om er jonge jongens die gezond waren gewoon mee te nemen, hen te islamiseren en hen op te leiden in hun leger. Daar mochten ze dan gaan vechten tegen mensen van hun eigen voormalig geloof. Het ging om zo'n 10.000 kinderen per jaar die hun ouders en broers/zussen kwijt waren door die ontvoeringen. Die kinderen werden dan bij de janitsarenregimenten ingelijfd.
Lees er iets over, dan weet je weer iets meer: https://nl.wikipedia.org/wiki/Janitsaren#Rekrutering
De hele geschiedenis van de islamideologie is gelardeerd met horrorverhalen, maar je weet het niet omdat die kant van de islam'cultuur' nooit werd belicht in de school.
En dan nu mijn tweede vraag: ken jij nog een groepering die al ongeveer 1400 jaar terreur rondstrooit?

MaLoReg
Weet niet waar jij woont Frits maar kom eens een keertje naar Antwerpen.frits1955 schreef:"Blijkbaar zie je die zwarte madammenstoet na de school"
(gisteren moest ik naar het Districtshuis - dat is de Lange Gasthuisstr.-Antw.Daar zie je ellenlange-echt straten lange files van mensen en allemaal vreemdelingen Moslims die hier in Antw wonen en uitkering hebben-honderden en honderden en volgens de bedienden aan de balie is dat iedere dag hetzelfde liedje).
-
frits1955 schreef:"Blijkbaar zie je die zwarte madammenstoet na de school"
1)Die man weet misschien ons klein landje niet liggen?????????????????
2)Blijkbaar woon je in een luxebuurt??????????
3)Liever pompeuze Hollanders dan baardige Mohammedanen ............
4)Als je een lijst moet opmaken waar Islamisten terreur zaaien kom je al rap een dikke 50 landen.
-
En Willy? Hoeveel doden zouden er ooit al gevallen zijn in naam van "onze God" denk je?
-
"Die man weet misschien ons klein landje niet liggen"
Laatste woorden die ik aan dit soort gezever ga besteden. Zullen wij eens een wandelingetje doen door Brasschaat, Schilde, 's Gravenwezel en die kanten en eens aan de schoolpoorten gaan staan? Veelal witte, welgedane mensen waarvan er een pak een Hollands accent hebben. Ik heb daar nog een huis kunnen kopen voor die kapitaalkrachtige Hollanders hier massaal opdoken als fiscale vluchtelingen en de huizen- en grondenprijzen opdreven tot zulke hoogten dat mijn kinderen hier niet meer terecht kunnen. De wereld is echt groter dan de stedelijke achterbuurten he.
Laatste woorden die ik aan dit soort gezever ga besteden. Zullen wij eens een wandelingetje doen door Brasschaat, Schilde, 's Gravenwezel en die kanten en eens aan de schoolpoorten gaan staan? Veelal witte, welgedane mensen waarvan er een pak een Hollands accent hebben. Ik heb daar nog een huis kunnen kopen voor die kapitaalkrachtige Hollanders hier massaal opdoken als fiscale vluchtelingen en de huizen- en grondenprijzen opdreven tot zulke hoogten dat mijn kinderen hier niet meer terecht kunnen. De wereld is echt groter dan de stedelijke achterbuurten he.
-
Frits een goede raad..........Blijf maar in uw ivoren toren, ge zit daar goed..................frits1955 schreef:"Die man weet misschien ons klein landje niet liggen"
-
Plopper, ik merk dat je te arrogant bent om te antwoorden op de vragen die ik jou voordien heb gesteld. Het kan niet van één kant blijven komen.plopperdeplop schreef:En Willy? Hoeveel doden zouden er ooit al gevallen zijn in naam van "onze God" denk je?
Zodra jij antwoord geeft op mijn vorige twee vragen, zal ik je nieuwe vraag beantwoorden.

Komaan Willy.Doe niet zo chagrijnig. Gij zijt de kenner en de man die van de meeste godsdienstoorlogen op de hoogte is. Op dat gebied ben ik maar een leek en buiten nog enkelen hier is er niemand anders om u van antwoord te dienen of om wat kritiek te leveren op u bijdragen ik was het niet die deze topick over dit onderwerp heeft gestart.En zeg nu zelf moest ge geen tegenwind krijgen dan zou het hier wel een saaie boel zijn en dat is wel het laatste wat ge zou willen zekers. 
-
Dhimmitude: het op voorhand als buigen voor de wensen en mogelijke smarten die moslims zouden moeten doorstaan als je je eigen culturele identiteit zou blijven doorzetten.
In het VK is er een dominee die er niet beter op gevonden heeft om de traditionele hymne 'Onward Christian Soldiers' te schrappen op Remembrance Sunday. Dat is de zondag rond 11 november. Dan herdenken de Britten hun gestorven soldaten die in de oorlogen gesneuveld zijn.
Sul van de week, Rev. Steve Bailey, wil dat lied niet meer zingen ... 'Voor het geval het niet-christenen zou voor het hoofd stoten.'
Deze Steve denkt waarschijnlijk dat als we maar genoeg onze goede wil laten blijken en genoeg geld stoppen in die 'kleine minderheid' van extremisten onder de moslims, dat ze dan wel goed zullen integreren in de Britse maatschappij en dat we allen samen naar een mooie multiculturele toekomst zullen gaan.
Bron: bekijk de idealist hier: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... z4whr635gC
In het VK is er een dominee die er niet beter op gevonden heeft om de traditionele hymne 'Onward Christian Soldiers' te schrappen op Remembrance Sunday. Dat is de zondag rond 11 november. Dan herdenken de Britten hun gestorven soldaten die in de oorlogen gesneuveld zijn.
Sul van de week, Rev. Steve Bailey, wil dat lied niet meer zingen ... 'Voor het geval het niet-christenen zou voor het hoofd stoten.'
Deze Steve denkt waarschijnlijk dat als we maar genoeg onze goede wil laten blijken en genoeg geld stoppen in die 'kleine minderheid' van extremisten onder de moslims, dat ze dan wel goed zullen integreren in de Britse maatschappij en dat we allen samen naar een mooie multiculturele toekomst zullen gaan.
Bron: bekijk de idealist hier: http://www.dailymail.co.uk/news/article ... z4whr635gC

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.