Alle kiesbeloftes........
-
dejules
Weet U, de Franstaligen hebben geen lessen te krijgen van De Wever.
De werkloosheid in Antwerpen is hoger dan in Luik.
Luik heeft geen wereldhaven!
Tot beginjaren '70 was Wallonië welvarend. U vond er nauwelijks vrouwen die niet werkten.
In Vlaanderen kon U de vrouwen die werkten op 1 hand tellen.
Ja, er waren er die werkten!
Wist U dat 80% vd prostitués in de Borinage uit West-Vlaanderen kwamen?
-
dejules
De Voka-vriend van De Wever is gisteren aangehouden. Zeg mij wie uw vrienden zijn en ik zeg U wie U bent.
De Wever is uitschot.
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Dat is mijn probleem niet.petrol schreef: ↑25 mei 2019, 07:41Als u voor Vlaams Belang stemt dan stemt u in feite voor links ondanks dat Vlaams Belang extreem rechts is.maior domus schreef: ↑24 mei 2019, 22:44Al die verkiezingsbeloften en die klimaathoax van extreemlinks komen me de strot uit.
Anuna komt me ook de strot uit en het cordon is antidemocratisch.
Zondag stem ik dus gezwind voor het Vlaams Belang.
Dat is het probleem van andere rechtse politieke partijen, zoals vooral NVA.
Bart heeft de keuze om het cordon te doorbreken en samen een front te vormen tegen links.
De chantage dat mijn stem een verloren stem is, pakt bij mij niet.
Ik, en velen met mij, zal de politiekers laten voelen dat we er nog altijd zijn.
Wakker en kwaad.
Als het cordon doorbroken wordt, kan ik er eens over denken voor een andere partij te stemmen.
Nu stem ik al 30 jaar Vlaams Blok / Belang.
En desnoods tot in de kist.
Ondank is 's werelds loon
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
U had op een Vlaams belang lijst moeten staan dan was u zeer waarschijnlijk verkozen geweest.maior domus schreef: ↑25 mei 2019, 16:19Dat is mijn probleem niet.petrol schreef: ↑25 mei 2019, 07:41Als u voor Vlaams Belang stemt dan stemt u in feite voor links ondanks dat Vlaams Belang extreem rechts is.maior domus schreef: ↑24 mei 2019, 22:44Al die verkiezingsbeloften en die klimaathoax van extreemlinks komen me de strot uit.
Anuna komt me ook de strot uit en het cordon is antidemocratisch.
Zondag stem ik dus gezwind voor het Vlaams Belang.
Dat is het probleem van andere rechtse politieke partijen, zoals vooral NVA.
Bart heeft de keuze om het cordon te doorbreken en samen een front te vormen tegen links.
De chantage dat mijn stem een verloren stem is, pakt bij mij niet.
Ik, en velen met mij, zal de politiekers laten voelen dat we er nog altijd zijn.
Wakker en kwaad.
Als het cordon doorbroken wordt, kan ik er eens over denken voor een andere partij te stemmen.
Nu stem ik al 30 jaar Vlaams Blok / Belang.
En desnoods tot in de kist.
Of u nu een honden trimmer kapsalon hebt of een frituur uitbaat die De dikke boulet heet maakt allemaal niks uit.De Vlaming is toch totaal het Noorden kwijt.
Zelfs een Dries Van Langenhove is verkozen nadat hij door VRT in een Pano reportage volledig werd af gekraakt.
Forza VB !!
-
Huiveringwekkend scenario indien Di Rupo en co aan de macht komen.
Huiveringwekkend !!!!
PS-voorzitter Elio Di Rupo denkt dat een regering zonder meerderheid aan Vlaamse kant de oplossing kan zijn voor de moeilijke federale regeringspuzzel. "Ik denk dat dat na een zekere tijd de oplossing zal zijn", zo zei Di Rupo aan de RTBF. De uitspraak botst frontaal op de visie van N-VA-voorzitter Bart De Wever. Die dreigde met een 'majeur probleem' indien de andere Vlaamse partijen een regering vormen zonder meerderheid aan Vlaamse kant.
In Franstalig België is PS-voorzitter Elio Di Rupo aan zet. Zijn partij verliest wel terrein, maar blijft de grootste. Deze week start hij gesprekken met mogelijke partners. Bij de RTBF liet hij verstaan dat hij niet oneindig wil wachten met het vormen van regeringen van de deelregeringen in Brussel, Wallonië en de Franse Gemeenschap. Di Rupo treedt zijn partijgenote Laurette Onkelinx bij die sprak van een "crisis".
Zeker nu N-VA opnieuw het confederalisme op tafel legt. "Confederalisme? Dat is niet meer of niet minder dan de splitsing van ons land. Dat willen we niet. Daarover willen we niet onderhandelen". Een federale regering met PS en N-VA lijkt uitgesloten.
Daarom suggereert Elio Di Rupo een andere uitweg: een regering zonder meerderheid langs Vlaamse kant. "Ik denk dat daar op termijn de oplossing ligt. De vraag is of de vier Vlaamse partijen, Open Vld, CD&V, Groen en sp.a op een bepaald moment de kracht en de politieke wil hebben om in een federale regering te stappen, zonder een Vlaamse meerderheid in het federale parlement", aldus Di Rupo.
Met die uitspraak zet Di Rupo de federale regeringsvorming nog meer op scherp. Eerder had N-VA-voorzitter Bart De Wever al laten verstaan dat een federale regering zonder een meerderheid aan Vlaamse kant voor zijn partij "een majeur probleem" zou zijn.
VTM nieuws.
Huiveringwekkend !!!!
PS-voorzitter Elio Di Rupo denkt dat een regering zonder meerderheid aan Vlaamse kant de oplossing kan zijn voor de moeilijke federale regeringspuzzel. "Ik denk dat dat na een zekere tijd de oplossing zal zijn", zo zei Di Rupo aan de RTBF. De uitspraak botst frontaal op de visie van N-VA-voorzitter Bart De Wever. Die dreigde met een 'majeur probleem' indien de andere Vlaamse partijen een regering vormen zonder meerderheid aan Vlaamse kant.
In Franstalig België is PS-voorzitter Elio Di Rupo aan zet. Zijn partij verliest wel terrein, maar blijft de grootste. Deze week start hij gesprekken met mogelijke partners. Bij de RTBF liet hij verstaan dat hij niet oneindig wil wachten met het vormen van regeringen van de deelregeringen in Brussel, Wallonië en de Franse Gemeenschap. Di Rupo treedt zijn partijgenote Laurette Onkelinx bij die sprak van een "crisis".
Zeker nu N-VA opnieuw het confederalisme op tafel legt. "Confederalisme? Dat is niet meer of niet minder dan de splitsing van ons land. Dat willen we niet. Daarover willen we niet onderhandelen". Een federale regering met PS en N-VA lijkt uitgesloten.
Daarom suggereert Elio Di Rupo een andere uitweg: een regering zonder meerderheid langs Vlaamse kant. "Ik denk dat daar op termijn de oplossing ligt. De vraag is of de vier Vlaamse partijen, Open Vld, CD&V, Groen en sp.a op een bepaald moment de kracht en de politieke wil hebben om in een federale regering te stappen, zonder een Vlaamse meerderheid in het federale parlement", aldus Di Rupo.
Met die uitspraak zet Di Rupo de federale regeringsvorming nog meer op scherp. Eerder had N-VA-voorzitter Bart De Wever al laten verstaan dat een federale regering zonder een meerderheid aan Vlaamse kant voor zijn partij "een majeur probleem" zou zijn.
VTM nieuws.
-
dejules
Niks huiveringwekkend aan.petrol schreef: ↑28 mei 2019, 08:45
Huiveringwekkend !!!!
Daarom suggereert Elio Di Rupo een andere uitweg: een regering zonder meerderheid langs Vlaamse kant.
Met die uitspraak zet Di Rupo de federale regeringsvorming nog meer op scherp.
Eerder had N-VA-voorzitter Bart De Wever al laten verstaan dat een federale regering zonder een meerderheid aan Vlaamse kant voor zijn partij "een majeur probleem" zou zijn.
De Wever heeft dat toch ook met de Franstaligen gelapt of was de MR niet de enige FRanstalige partij in de Zweedse coalitie?
Eerst zelf staan roepen dat ze niet met links willen regeren en dan verbouwereerd zijn dat links zonder hen een regering op de been tracht te brengen. Calimero!
-
wd - Lid geworden op: 14 aug 2002, 14:20
De verkiezingen zijn pas voorbij en daar steekt de draak van de overkant van de taalgrens haar kop uit naar de Vlamingen die ze jaren al van het begin vorige eeuw gedomineerd hebben. Nu voelen ze de hete adem van het "confederalisme" , ze beseffen maar al te goed dat dit voor ons land de beste oplossing is ieder zijn eigen keuken, maar de panische angst dat geheel hun systeem als een pudding in elkaar zal vallen omdat de geld kraan vanuit "Vlaanderen" dan weg valt gaan ze nu met man en macht proberen de Vlamingen buiten de Nationale regering te houden enkel diegene die mee huilen met de wolven zouden welkom zijn.
Nu gaan we eigenlijk zeer duidelijk zien wie en welke partijen het opnemen voor de Vlamingen nu tonen ze hun ware gelaat .
Nu gaan we eigenlijk zeer duidelijk zien wie en welke partijen het opnemen voor de Vlamingen nu tonen ze hun ware gelaat .
De dwarsliggers laten de treinen rechtdoor rijden.
-
Di Rupo en zijn kornuiten willen ten allen koste aan het Vlaamse infuus blijven hangen.wd schreef: ↑28 mei 2019, 09:32De verkiezingen zijn pas voorbij en daar steekt de draak van de overkant van de taalgrens haar kop uit naar de Vlamingen die ze jaren al van het begin vorige eeuw gedomineerd hebben. Nu voelen ze de hete adem van het "confederalisme" , ze beseffen maar al te goed dat dit voor ons land de beste oplossing is ieder zijn eigen keuken, maar de panische angst dat geheel hun systeem als een pudding in elkaar zal vallen omdat de geld kraan vanuit "Vlaanderen" dan weg valt gaan ze nu met man en macht proberen de Vlamingen buiten de Nationale regering te houden enkel diegene die mee huilen met de wolven zouden welkom zijn.
Als Vlaanderen de sociale zekerheid splitst en deze levensader doorknipt bloedt de PS dood !!!
-
dejules
Eén op 4 van alle Vlaamse werklozen woont in Antwerpen. De werkzaamheidsgraad van Antwerpen is lager dan die van Luik!!!
Moeten de andere Vlaamse provincies voor Antwerpen opdraaien? Geef ons confederalisme en laat Antwerpen zelf zijn boontjes doppen!
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dat Di Ripo dan maar eens snel een Waalse regering op de been brengt met alleen linkse en extreem linkse partijen. Dan bereidt hij tegelijk een héél linkse federale regering voor: de Franstalig deelnemers aan die federale ploeg zullen dan immers een gelijkaardige koers moeten/willen varen als wat hun partijgenoten doen op het regionale/gewestelijke niveau.wd schreef: ↑28 mei 2019, 09:32De verkiezingen zijn pas voorbij en daar steekt de draak van de overkant van de taalgrens haar kop uit naar de Vlamingen die ze jaren al van het begin vorige eeuw gedomineerd hebben. Nu voelen ze de hete adem van het "confederalisme" , ze beseffen maar al te goed dat dit voor ons land de beste oplossing is ieder zijn eigen keuken, maar de panische angst dat geheel hun systeem als een pudding in elkaar zal vallen omdat de geld kraan vanuit "Vlaanderen" dan weg valt gaan ze nu met man en macht proberen de Vlamingen buiten de Nationale regering te houden enkel diegene die mee huilen met de wolven zouden welkom zijn.
Dat 'dwingt' de Vlaamse kant om óók een linkse groep naar de federale regering af te vaardigen. Dus zonder N-VA, zonder het Vlaams Belang en heel waarschijnlijk ook zonder de liberalen.
Ga d'er maar aan staan.
De Vlaamse zelfstandigheid komt met de dag dichterbij.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Kan niet een regering zonder liberalen.Zonder liberalen halen ze nooit een meerderheid.Wil. schreef: ↑28 mei 2019, 09:59Dat Di Ripo dan maar eens snel een Waalse regering op de been brengt met alleen linkse en extreem linkse partijen. Dan bereidt hij tegelijk een héél linkse federale regering voor: de Franstalig deelnemers aan die federale ploeg zullen dan immers een gelijkaardige koers moeten/willen varen als wat hun partijgenoten doen op het regionale/gewestelijke niveau.wd schreef: ↑28 mei 2019, 09:32De verkiezingen zijn pas voorbij en daar steekt de draak van de overkant van de taalgrens haar kop uit naar de Vlamingen die ze jaren al van het begin vorige eeuw gedomineerd hebben. Nu voelen ze de hete adem van het "confederalisme" , ze beseffen maar al te goed dat dit voor ons land de beste oplossing is ieder zijn eigen keuken, maar de panische angst dat geheel hun systeem als een pudding in elkaar zal vallen omdat de geld kraan vanuit "Vlaanderen" dan weg valt gaan ze nu met man en macht proberen de Vlamingen buiten de Nationale regering te houden enkel diegene die mee huilen met de wolven zouden welkom zijn.
Dat 'dwingt' de Vlaamse kant om óók een linkse groep naar de federale regering af te vaardigen. Dus zonder N-VA, zonder het Vlaams Belang en heel waarschijnlijk ook zonder de liberalen.
Ga d'er maar aan staan.![]()
De Vlaamse zelfstandigheid komt met de dag dichterbij.![]()