N-VA zatlap maakt brokken
-
denlowie - Lid geworden op: 10 mei 2004, 18:05
Dus jules 1,42 promille dus moet hij zijn rijbewijs niet afgeven voor 14 dagen.
5 a 6 pinten dit dronk ik voor de middag, in de namiddag net iets meer, en ja heb al zeer veel moeten blazen maar altijd net er onder .
Dit ligt aan de werking van je lever, bij sommige is 2 pinten al teveel .
5 a 6 pinten dit dronk ik voor de middag, in de namiddag net iets meer, en ja heb al zeer veel moeten blazen maar altijd net er onder .
Dit ligt aan de werking van je lever, bij sommige is 2 pinten al teveel .
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Gaat niet om wie ze zijn .
Gaat om glaasje op laat je rijden .
Maar dat beseffen er vele niet , denk aan u medemens .
Als je pint kan betalen en je wilt eens doorzakken kan je taxi ook betalen is mijn mening .
En dan is maar dag nadien terug om u wagen te gaan , en moet de media ook niks melden .
Gaat om glaasje op laat je rijden .
Maar dat beseffen er vele niet , denk aan u medemens .
Als je pint kan betalen en je wilt eens doorzakken kan je taxi ook betalen is mijn mening .
En dan is maar dag nadien terug om u wagen te gaan , en moet de media ook niks melden .
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Hoe groot is de kans dat iemand met een P-kentekenplaat moet blazen bij een gewone weg controle? Als hij niks geraakt had hadden we het nooit geweten!
Als het waar is dat hij maar een 'gewoon' pintje of zes gedronken had dan is hij zeker géén geoefend drinker, als je daarvan al niet meer op je eigen rijvak kan blijven, pfff.
Als het waar is dat hij maar een 'gewoon' pintje of zes gedronken had dan is hij zeker géén geoefend drinker, als je daarvan al niet meer op je eigen rijvak kan blijven, pfff.
-
dejules
Vlak voor het ongeval zat hij nog in het muziekcafé Plexat in Dessel. Getuigen spreken van een bijzonder vrolijke avond, waarbij de burgervader de microfoon meermaals greep om een liedje mee te zingen. Zijn echtgenote was eerder naar huis gegaan, Van Dijck volgde veel later in zijn auto. “Ik had tot ’s avonds laat nog een partijvergadering gehad en ben nadien een pintje gaan drinken met vrienden. Het was plezant, maar waarschijnlijk had ik net dat glaasje te veel op. (Volgens de politie heeft een volwassen man bij 1,4 promille minstens zeven glazen op, nvdr.)
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190707_044 ... -het-stuur
Na de aanrijding is er een discussie geweest met de eigenaar van de aangereden aanhangwagen. Dan volgde een oproep naar de plaatselijke politie. Die mocht niets doen want de N-VA-zatlap is ook burgemeester en hoofd vd politie. Daarna zijn die van Geel opgeroepen en die hebben een bloedproef moeten laten afnemen. Daar is minstens 2 uur over heen gegaan. Die zatlap had veel meer dan 7 pinten op. Meer dan 10 ligt dichter bij de waarheid.
-
dejules
Vader verongelukte Emilie roept Vlaams parlementsvoorzitter Kris Van Dijck op na dronken ongeval: “Bezoek een revalidatiecentrum en praat dan met mij”
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190708_04499777
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190708_04499777
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Een “zatlap” is wel iets te fors overdreven ,
Maar de Chris is in Dessel wel bekend omzien stevig drinken ( gratis natuurlijk)
De Ludo is ook zo iemand ( gratis drinken voor een ander gunstje)
Liesbeth drinkt gewoon op feestjes, maar “ zat” is overdreven Want ze moet nog met den Tom slapen.
Verder zijn de schepenen in Brasschaat bekend om hun drinkgelag ( gratis natuurlijk)
Allemaal dezelfde partij? Het is hunne bol geslagen!
Ik zelf drink ook, maar ik ben maar een boerke, die na de werktijd wel wat lust.
Helaas moet ik het betalen.
Maar de Chris is in Dessel wel bekend omzien stevig drinken ( gratis natuurlijk)
Liesbeth drinkt gewoon op feestjes, maar “ zat” is overdreven Want ze moet nog met den Tom slapen.
Verder zijn de schepenen in Brasschaat bekend om hun drinkgelag ( gratis natuurlijk)
Ik zelf drink ook, maar ik ben maar een boerke, die na de werktijd wel wat lust.
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Ik ken er nog eentje die in het verleden op kosten van belastingbetaler champagne zoop en kaviaar zat te vreten.Daarna liet hij zich met zijn zatte botten op kosten van belastingbetaler naar huis voeren met een taxi.paullamb schreef: ↑08 jul 2019, 20:54Een “zatlap” is wel iets te fors overdreven ,
Ge moogt eene keer raden welke rode kameraad dat wel geweest zou zijn?
Sossen zijn in deze materie veel vindingrijker.
Als ze het dan toch over zatlappen hebben !
https://www.youtube.com/watch?v=T7Dw9GL9Pdc
-
dejules
Na de outing van De Wever dat hij alcoholist is, na de publieke afgang van dronken Homans voor miljoenen tv-kijkers, na Van Campenhout, na Van Dijk, ... heeft de N-VA alle credibiliteit verloren aangaande anderen te beschuldigen van drankmisbruik. Plots is daar het besef dat een N-VA-er geen heilige is.petrol schreef: ↑09 jul 2019, 04:53
Ik ken er nog eentje die in het verleden op kosten van belastingbetaler champagne zoop en kaviaar zat te vreten.Daarna liet hij zich met zijn zatte botten op kosten van belastingbetaler naar huis voeren met een taxi.
Hij is evengoed zatlap, graaier, schuldenmaker, vreemdelingenhater, ...
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Ik wist niet dat De Wever een alcoholist is????dejules schreef: ↑09 jul 2019, 08:43Na de outing van De Wever dat hij alcoholist is, na de publieke afgang van dronken Homans voor miljoenen tv-kijkers, na Van Campenhout, na Van Dijk, ... heeft de N-VA alle credibiliteit verloren aangaande anderen te beschuldigen van drankmisbruik. Plots is daar het besef dat een N-VA-er geen heilige is.petrol schreef: ↑09 jul 2019, 04:53
Ik ken er nog eentje die in het verleden op kosten van belastingbetaler champagne zoop en kaviaar zat te vreten.Daarna liet hij zich met zijn zatte botten op kosten van belastingbetaler naar huis voeren met een taxi.
Hij is evengoed zatlap, graaier, schuldenmaker, vreemdelingenhater, ...
Nen alcoholist die water en koffie drinkt,dat is nieuw.
Jij was zeker en vast vroeger de grote pestkop in de school.
Daardoor hebben ze u destijds buiten geshot op school.
Niksnut !!