Jobs - Jobs - Jobs
-
Gast
Hoeveel keer gaat ge dat nu nog komen zeggen?paullamb schreef:Altijd die vuilbekkerij
Typisch N-VA . Roepen, schreeuwen, gal spuwen op Spa
Woorden zoals schy..., str. ,meer kennen ze niet.
Petrol geeft af op Optima, terwijl gif in een ander forum maar geldadviezen geeft ( weliswaar geld van iemand anders) daar moet toch geen tekening bij zeker?
Kunde gij zagen ventje, amaai.
Boring,boring,boring !!!
-
Gast
Ha ja die rode vod die ik gebruik om het vuil op te kuisen, ook al voor elfendertigste keer.paullamb schreef:Ik herhaal, wat u steeds herhaalt.
Wie zaagt dan?
In de spiegel kijken man, en denk terug aan de tijd dat u met de rode vlag rondliep op uw bedrijf.
En de spiegel ook al zo een honderd keren.
Vervelend zulke mensen die altijd in herhaling vallen.
Boring,boring,boring !!!
-
Gast
Blijven gaan gast,blijven gaan.paullamb schreef:De adviezen die u geeft in Geld en werk zijn wel gespekt met degelijke taal.
Maar tja, dat is het geld nietwaar? Hoeveel heeft u al kunnen verdienen?
En maar bashen op een ander. Begrijpe, wie begrijpen kan.
Ge gaat er ooit nog wel eens geraken.
-
Gast
Toch normaal , nietwaar. Hij gaat er van uit dat al wie hij advies geeft , "rechtsen" zijn.paullamb schreef:De adviezen die u geeft in Geld en werk zijn wel gespekt met degelijke taal.
En maar bashen op een ander. Begrijpe, wie begrijpen kan.
-
Gast
Uw kaviaar sossen hangen graag den dikke nek uit met andermans centen,die ze zich toe-eigenen via de staatskas.The Spirit of Flanders schreef:Toch normaal , nietwaar. Hij gaat er van uit dat al wie hij advies geeft , "rechtsen" zijn.paullamb schreef:De adviezen die u geeft in Geld en werk zijn wel gespekt met degelijke taal.
En maar bashen op een ander. Begrijpe, wie begrijpen kan.Wacht maar moest hij merken dat er een Sos tussen zit die om Geld-advies vraagt
Die kunnen en mogen immers geen geld bezitten ( of het wordt zwart geld of smeergeld genoemd ).
Ze gebruiken de staatskas als trog.
-
oomski - Lid geworden op: 28 mei 2008, 08:25
Uw partij haalt de centen rechtstreeks bij de burger en ze zijn nergens terug te vinden.petrol schreef:Uw kaviaar sossen hangen graag den dikke nek uit met andermans centen,die ze zich toe-eigenen via de staatskas.The Spirit of Flanders schreef:Toch normaal , nietwaar. Hij gaat er van uit dat al wie hij advies geeft , "rechtsen" zijn.paullamb schreef:De adviezen die u geeft in Geld en werk zijn wel gespekt met degelijke taal.
En maar bashen op een ander. Begrijpe, wie begrijpen kan.Wacht maar moest hij merken dat er een Sos tussen zit die om Geld-advies vraagt
Die kunnen en mogen immers geen geld bezitten ( of het wordt zwart geld of smeergeld genoemd ).
Ze gebruiken de staatskas als trog.
Wie op wraak zint, houdt zijn eigen wonden open.
-
Gast
Heb toch liever dat ik weet wie rechtstreeks in mijn zakken zit, en het nog toegeeft als hij betrapt wordt, dan iemand die in mijn gezicht beweerd voor mij op te komen en mij te zullen verdedigen maar ondertussen met zijn linkse hand in mijn zakken zit. Als ze dan nog betrapt worden is het niet hun hand of weten ze van niks ! 
-
Jan Meuleman - Lid geworden op: 19 jul 2006, 18:37
Je kan ze terugvinden in de putten door de de sossen gemaakt. Vraag het maar eens aan Freya, dochter van ...oomski schreef:Uw partij haalt de centen rechtstreeks bij de burger en ze zijn nergens terug te vinden.
De rooie moeten van mijn geld blijven. Ze moeten maar werken ipv op mijn kosten te leven.
-
Gast
Te laat ! De putten worden toegedekt met de schilderijen van F. HutsJan Meuleman schreef:Je kan ze terugvinden in de putten door de de sossen gemaakt. Vraag het maar eens aan Freya, dochter van ...oomski schreef:Uw partij haalt de centen rechtstreeks bij de burger en ze zijn nergens terug te vinden.
-
Gast
Maar goed dat hij dan veel schilderijen heeftDe putten worden toegedekt met de schilderijen van F. Huts
-
Gast
Uiteraard ! Hij maakt van het toedekken zelfs een hobby : nieuw putje graven , schilderijtje kopen , putje toedekken .Dicksy schreef:Maar goed dat hij dan veel schilderijen heeftDe putten worden toegedekt met de schilderijen van F. Huts
-
dejules
Hoe doe je dat : de jeugdwerkloosheid statistisch doen dalen?
De jeugdwerkloosheid daalt. In 2010 was nog 21,8% van de jongeren werkloos, vorig jaar was dat nog maar 19,8%. Binnen die groep maken hooggeschoolde jongeren een iets groter deel uit dan een paar jaar geleden. Waar in 2010 nog 12,8% van de werkloze jongeren hoogopgeleid was, was dat in 2015 14,6%.
Bij de VDAB nuanceren ze de cijfers. “De werkloosheidscijfers worden beïnvloed door veel factoren,” zegt Kris De Graef van de studiedienst. “Zo is het aantal ouderen in de werkloosheidscijfers de laatste maanden sterk gestegen, omdat ze door de nieuwe wetgeving langer beschikbaar moeten zijn voor de arbeidsmarkt. Het aandeel van de jongeren daalt zo, maar dat betekent niet noodzakelijk dat het beter gaat met de jeugdwerkloosheidscijfers.” Ook grote ontslagen kunnen de werkloosheidscijfers sterk beïnvloeden.
http://www.veto.be/artikel/jobs-jobs-jo ... -vaste-job
De jeugdwerkloosheid daalt. In 2010 was nog 21,8% van de jongeren werkloos, vorig jaar was dat nog maar 19,8%. Binnen die groep maken hooggeschoolde jongeren een iets groter deel uit dan een paar jaar geleden. Waar in 2010 nog 12,8% van de werkloze jongeren hoogopgeleid was, was dat in 2015 14,6%.
Bij de VDAB nuanceren ze de cijfers. “De werkloosheidscijfers worden beïnvloed door veel factoren,” zegt Kris De Graef van de studiedienst. “Zo is het aantal ouderen in de werkloosheidscijfers de laatste maanden sterk gestegen, omdat ze door de nieuwe wetgeving langer beschikbaar moeten zijn voor de arbeidsmarkt. Het aandeel van de jongeren daalt zo, maar dat betekent niet noodzakelijk dat het beter gaat met de jeugdwerkloosheidscijfers.” Ook grote ontslagen kunnen de werkloosheidscijfers sterk beïnvloeden.
http://www.veto.be/artikel/jobs-jobs-jo ... -vaste-job
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Uitstekend nieuws van Bart Tommelein. In de horeca zijn reeds 15.000 flexi-jobbers aan het werk. Een ongelofelijk nooit gezien succes. Nu de zon een beetje gaat schijnen worden het er minstens 25.000.
De flexi jobber werkt 6 uren per week en verdient zo 67 €, Zo een kleine 300 € per maand om 27 uren te werken. 27 uren voor een ambtenaar in het onderwijs is 1.5 week full time werk. Als hij met pensioen gaat levert het hem 733 € op. Ik vraag mij al hoeveel pensioen de flexi-jobber zal overhouden?
Worden allemaal die flexi jobbers uit de werkloosheidscijfers gehouden? Zijn dit nu de jobs die gecureerd worden door tax shift? Het vraagt om een degelijke uitleg.
De horeca baas met de witte kassa gaat zo de regels voor het zwartwerk respecteren.
Aan de kassa's van de Colruyt, is het ook al merkbaar. Overvolle karren, als treintjes achter mekaar gestapeld worden langs de kassa's afgevoerd. De nieuwe horeca ondernemer betaalt cash, zomaar uit het handje. Ze rukken aan met portefeuilles die uitpuilen van het cash geld, zoals de veehandelaars van weleer.
Het wordt dringend tijd dat de fiscus, post gaat vatten aan de deur van de winkelketens om de verschalkers van de witte kassa het vuur aan de schenen te leggen.
De flexi jobber werkt 6 uren per week en verdient zo 67 €, Zo een kleine 300 € per maand om 27 uren te werken. 27 uren voor een ambtenaar in het onderwijs is 1.5 week full time werk. Als hij met pensioen gaat levert het hem 733 € op. Ik vraag mij al hoeveel pensioen de flexi-jobber zal overhouden?
Worden allemaal die flexi jobbers uit de werkloosheidscijfers gehouden? Zijn dit nu de jobs die gecureerd worden door tax shift? Het vraagt om een degelijke uitleg.
De horeca baas met de witte kassa gaat zo de regels voor het zwartwerk respecteren.
Aan de kassa's van de Colruyt, is het ook al merkbaar. Overvolle karren, als treintjes achter mekaar gestapeld worden langs de kassa's afgevoerd. De nieuwe horeca ondernemer betaalt cash, zomaar uit het handje. Ze rukken aan met portefeuilles die uitpuilen van het cash geld, zoals de veehandelaars van weleer.
Het wordt dringend tijd dat de fiscus, post gaat vatten aan de deur van de winkelketens om de verschalkers van de witte kassa het vuur aan de schenen te leggen.