TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

socrates

17 aug 2016, 22:13

Dicksy schreef:Mannekens a.u.b Michael Moore een rasechte in hart en nieren zijnde democraat, blijf even serieus he.
Behalve hun naam, welke verschillen zijn er eigenlijk tussen democraten en republikeinen? Ik weet dat de ene voor Coca en de andere voor Pepsi is.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
Gast

18 aug 2016, 05:56

Behalve hun naam welke verschillen zijn er eigenlijk tussen een Philips tv en een medion tv ! :roll:

voorn

18 aug 2016, 15:27

Na twee despoten ; Poetin en Erdogan kiezen we nu voor een gevaarlijke clowm

socrates

21 aug 2016, 19:57

Afbeelding

Oef toch nog tijdig ontdekt. :lol: :lol: :lol: :lol:

Fokke

21 aug 2016, 20:21

socrates schreef:Afbeelding
Met permissie gezegd: Eerst die naakte beelden van Trump en nu dit...Hoe wanhopig moeten de democraten zijn om zich op dergelijke belachelijke, ondermaatse manier te verdedigen! Dat zegt oneindig meer over de volgelingen van Clinton dan van Trump! Moest de partij waar ik van plan zou zijn mijn stem aan te geven zich zo gedragen dan stemde ik er niet voor!
Maar misschien sta ik alleen met dit oordeel?
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!

socrates

21 aug 2016, 20:25

dat is voor jouw opvallende zin voor humor dan toch een brug te ver ? Ik vind dat je met elke koning mag spottten, wij zijn toch maar narren ?

Fokke

21 aug 2016, 20:40

socrates schreef:dat is voor jouw opvallende zin voor humor dan toch een brug te ver ? Ik vind dat je met elke koning mag spottten, wij zijn toch maar narren ?

Op zich vind ik het niet slecht gevonden, vooral die tekst vind ik goed... maar dat het onderdeel wordt van de verkiezingscampagne van de superheilige en door onze media zo bewonderde en gesteunde democraten vind ik beneden alle peil! Ze hebben toch geen gebrek aan inhoudelijke argumenten? Of toch?
Het is nu wachten op "koppiekats" bij ons... BDW misschien? Of iemand van de SP.A of Groen? Of zijne majesteit? Hoe zouden ze bij ons daarop reageren? :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
Gast

21 aug 2016, 21:08

Fokke schreef:
socrates schreef:Afbeelding
Met permissie gezegd: Eerst die naakte beelden van Trump en nu dit...Hoe wanhopig moeten de democraten zijn om zich op dergelijke belachelijke, ondermaatse manier te verdedigen! Dat zegt oneindig meer over de volgelingen van Clinton dan van Trump! Moest de partij waar ik van plan zou zijn mijn stem aan te geven zich zo gedragen dan stemde ik er niet voor!
Maar misschien sta ik alleen met dit oordeel?
Heeft Trump niet toevallig dezelfde soort uitspraken gemaakt over de "kortsluiting" in Hillary haar hersenen. :)

Dergelijke humor is puberisch. Het is blijkbaar een kenmerk van de huidige generaties dat ze "onnozeler" doen dan de vorige. 't Ligt misschien aan het teveel CO2 in de lucht ? :lol:

By the way , een coloscopie is en onderzoek van de dikke darm , daar kan men geen hersentumor mee ontdekken. :)

socrates

21 aug 2016, 21:13

Fokke schreef:
socrates schreef:dat is voor jouw opvallende zin voor humor dan toch een brug te ver ? Ik vind dat je met elke koning mag spottten, wij zijn toch maar narren ?

Op zich vind ik het niet slecht gevonden, vooral die tekst vind ik goed... maar dat het onderdeel wordt van de verkiezingscampagne van de superheilige en door onze media zo bewonderde en gesteunde democraten vind ik beneden alle peil! Ze hebben toch geen gebrek aan inhoudelijke argumenten? Of toch?
Het is nu wachten op "koppiekats" bij ons... BDW misschien? Of iemand van de SP.A of Groen? Of zijne majesteit? Hoe zouden ze bij ons daarop reageren? :lol:
Ik schat het in als een typisch Amerikaanse manier van campagne voeren, Vroeger werd er ook vooral in het privé-leven van kandidaat presidenten geneusd in de hoop daar een misstapje, hoe klein ook, te kunnen blootleggen. Verkiezingen zijn daar een soort oorlog tussen twee bevoorrechte klassen van burgers, de presidenten zijn maar symbolen. Wat Trump trouwens allemaal op de nationale zenders beweert over Clinton is toch ook niet om mee te lachen ? Zelfs zijn eigen partijtop vindt dat hij daar te ver in gaat, hij brengt immers het hele systeem in gevaar. Stel dat iemand die hij een kreng noemt president wordt, wat doet dat dan met de waarde en de waardigheid van het presidentschap ?

E.T.

21 aug 2016, 21:17

Sof ... das nu net de grap hé

Aan vele andere ... jullie hebben echt geen idee waar de Democraten en de Republikeinen voor staan!

Fokke

21 aug 2016, 21:21

The Spirit of Flanders schreef: By the way , een coloscopie is en onderzoek van de dikke darm , daar kan men geen hersentumor mee ontdekken. :)
Proficiat! Jij hebt de mop begrepen! :lol:

jure

22 aug 2016, 11:20

maior domus schreef:Indertijd werd Ronald Reagan ook neergesabeld door de media.
Hij zou een cowboy zijn en een derderangsacteur.
Het draaide erop uit dat hij de belangrijkste na-oorlogse president werd, een aimabele man die het communisme in de Sowjet-Unie op de knieën kreeg, die Amerika en het Westen terug zelfvertrouwen gaf.
Met Trump zien we hetzelfde fenomeen: een populaire figuur die niet om een straffe uitspraak verlegen is, en die wordt neergesabeld door de poco media.
Hopelijk wordt Trump president.
Ik voorspel u: hij zal het Westen ons zelfvertrouwen terugschenken. Hij zal de scherpe kantjes van zijn uitspraken moeten inslikken en daarbij een president handelt niet alleen, hij laat zich adviseren door zijn entourage.
Obama de slapjanus, is het ergste wat ons overkomen is na de oorlog qua president.
Maar hij was natuurlijk wel de lieveling van de poco media, gezien zijn huidskleur.
Hopelijk komt die leugenachtige feeks van een Clinton niet aan de macht, dat zou een complete ramp zijn voor Amerika en het Westen.
Ja, wqnt hij zo eerlijk als z'n verdiende goud :
Alle illegalen terug naar hun land, behalve als ze aantrekkelijk zijn he!

http://www.hln.be/hln/nl/10496/Verkiezi ... rant.dhtml
Ik geef je geen hand. Ik wil je omhelzen.

maior domus

30 sep 2016, 07:52

Als je een verzieker als Merkel aanbidt, moet je zelf toch wel erg ziek zijn in je hoofd.
En dat wil dan president worden van Amerika.
De wereld moet zijn hart vasthouden.

"Clinton zei onder de indruk te zijn van haar "leiderschap en standvastigheid" in de eurocrisis en de vluchtelingencrisis. "Ik ken haar al van in de jaren negentig", aldus de Democrate. "Ik hoop in de toekomst de kans te krijgen om met haar samen te werken."

Donald Trump, Clintons Republikeinse tegenstander, heeft Merkel al herhaaldelijk bekritiseerd voor haar vluchtelingenbeleid, en gezegd dat ze Duitsland hiermee vernietigt. "

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... ders.dhtml
Ondank is 's werelds loon

plopperdeplop

30 sep 2016, 09:58

Je moet zowaar toch zulke goeie kandidaat niet zijn als zelfs de top vanje eigen partij oproept om niet voor Strumpf te gaan stemmen.Zelfs republiekeinse gezinde kranten zeggen nu openlijk dat "hij" niet de geschikte persoon is om president te worden. Wie ben ik om daar aan te twijfelen.