Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Ik die van u ook niet
Het groene mannetje zou toch duidelijk moeten maken dat ik het niet OK vind.
De westerse maatschappij zou moeten beschermd worden door geradicaliseerde gewoon te verwijderen …
Het groene mannetje zou toch duidelijk moeten maken dat ik het niet OK vind.
De westerse maatschappij zou moeten beschermd worden door geradicaliseerde gewoon te verwijderen …
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Ice
Er moet erkend worden dat de-radicaliseren níet werkt, dit geval bewijst dat nóg maar eens maar....dan hebben ze geen smoes om geradicaliseerde terroristen vrij te laten, dáár wringt de schoen.
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
De multiculturele maatschappij werkt niet.
Deradicalisering werkt niet.
NIET.
NOT.
Mensen die niet met jou willen samenleven, moet je niet in je midden ontvangen.
Dat begrijpt toch een klein kind?
Ondank is 's werelds loon
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

Deze jongen dreigt eerstdaags vrij te komen (V.K.) . Hij werd in 2017 opgepakt en in 2018 veroordeeld tot 4 jaar voor aanzetten tot terrorisme.
Van hem is de uitspraak 'a year of fear' . Naast westerlingen zijn ook de sjiieten op zijn dodenlijst geplaatst. Alle ongelovigen staan op zijn to do lijstje.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ice
In Nederland wordt vanaf mei 2020 landelijk een zwarte lijst ingevoerd van criminele asielzoekers.
In Ter Apel, met 10.000 inwoners met 2.000 asielzoekers waarvan 300 criminelen die zich schuldig maken aan overlast, intimidatie, diefstal, inbraken, agressie en geweld is de maat vol.
Dus komt er een andere aanpak om de overlast/criminaliteit aan te pakken van de herrieschoppers en criminelen, vooral uit veilige landen zoals marokko en algerije, die reeds in andere europese landen asiel geweigerd werden, en ook om te ontmoedigen om Nederland nog aan te doen als asielland.
Zero-tolerance, snelrecht, gebiedsverboden staat deze criminele asielzoekers te wachten, net als het leven zuur gemaakt worden door veelvuldige controles en 'op de huid zitten', 'hinderlijk volgen' door mariniers.
Een koekje van eigen deeg als het ware....
En of het iets gaat uithalen is ook maar de vraag want geitenwollensokken, oerhollandse mutsen en linkiewinkies zullen wel de straat opgaan, samen met gesubsidieerde ngo's, om te protesteren tegen deze 'racistische', discriminerende en inhumane pesterijen van de 'brave' asiel-isla-mietjes die ook hún ouders, familie en maatschappij overlast bezorgen.
Bron: nieuwsuur npo1
In Ter Apel, met 10.000 inwoners met 2.000 asielzoekers waarvan 300 criminelen die zich schuldig maken aan overlast, intimidatie, diefstal, inbraken, agressie en geweld is de maat vol.
Dus komt er een andere aanpak om de overlast/criminaliteit aan te pakken van de herrieschoppers en criminelen, vooral uit veilige landen zoals marokko en algerije, die reeds in andere europese landen asiel geweigerd werden, en ook om te ontmoedigen om Nederland nog aan te doen als asielland.
Zero-tolerance, snelrecht, gebiedsverboden staat deze criminele asielzoekers te wachten, net als het leven zuur gemaakt worden door veelvuldige controles en 'op de huid zitten', 'hinderlijk volgen' door mariniers.
Een koekje van eigen deeg als het ware....
En of het iets gaat uithalen is ook maar de vraag want geitenwollensokken, oerhollandse mutsen en linkiewinkies zullen wel de straat opgaan, samen met gesubsidieerde ngo's, om te protesteren tegen deze 'racistische', discriminerende en inhumane pesterijen van de 'brave' asiel-isla-mietjes die ook hún ouders, familie en maatschappij overlast bezorgen.
Bron: nieuwsuur npo1
-
Goed nieuws voor de moslimrterroristen: er zijn er nu al zodanig veel op vrije voeten (ofwel nóg vrij, ofwel wéér vrij) dat het voor de politie niet mogelijk is om ze allemaal in het oog te houden.
De politie doet nu al een beroep op het publiek om mee uit de ogen te kijken en te waarschuwen als er terreur in de lucht zou kunnen hangen.

De politie doet nu al een beroep op het publiek om mee uit de ogen te kijken en te waarschuwen als er terreur in de lucht zou kunnen hangen.

Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Is het de taak van politiediensten om mensen in het oog te houden?Wil. schreef: ↑07 feb 2020, 17:45Goed nieuws voor de moslimrterroristen: er zijn er nu al zodanig veel op vrije voeten (ofwel nóg vrij, ofwel wéér vrij) dat het voor de politie niet mogelijk is om ze allemaal in het oog te houden.
De politie doet nu al een beroep op het publiek om mee uit de ogen te kijken en te waarschuwen als er terreur in de lucht zou kunnen hangen.![]()
![]()
-
Tja, wat baat dat? Dat is te vergelijken met de mensen die zich vroeger dagelijks op bepaalde tijdstippen moesten aanbieden voor 'den dop' . Nadien gingen ze onmiddellijk verder werken in 't zwart.
Die jongens pakken de zaken op gelijkaardige wijze aan: zich eerst komen melden en vervolgens verder plannen beramen.

La douce France is toch wat minder douce aan het worden.
Le Figaro meldt dat de misdaad tijdens de maand januari werkelijk geëxplodeerd is, vergeleken bij dezelfde maand een jaar eerder. Enkele cijfers (van regeringsbron!) :
- moord en moordpoging: +18% (nu 380 gevallen)
- opzettelijke aanvallen met slagen en verwondingen: + 21% (140 gevallen)
- gijzelneming: + 36,8%
- kidnapping: + 13,7%
- bedreiging en afpersing: + 9,6%
- gewapende overvallen: + 5,9%
- diefstal met gebruik van messen: + 21%
- seksuele misdrijven: +14%
- zakkenrollen: + 16,4%
De trend lijkt me opwaarts
Le Figaro meldt dat de misdaad tijdens de maand januari werkelijk geëxplodeerd is, vergeleken bij dezelfde maand een jaar eerder. Enkele cijfers (van regeringsbron!) :
- moord en moordpoging: +18% (nu 380 gevallen)
- opzettelijke aanvallen met slagen en verwondingen: + 21% (140 gevallen)
- gijzelneming: + 36,8%
- kidnapping: + 13,7%
- bedreiging en afpersing: + 9,6%
- gewapende overvallen: + 5,9%
- diefstal met gebruik van messen: + 21%
- seksuele misdrijven: +14%
- zakkenrollen: + 16,4%
De trend lijkt me opwaarts

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.